niedziela, 1 lipca 2012

Szalonych wakacji życzymy!!!!!!!!!!!!

Zacznę od tego, że uczciliśmy już zakończenie roku szkolno-przedszkolnego. Najpierw było bardzo wzruszająco, bo mój przedszkolak ukończył pierwszy rok edukacji przedszkolnej. Z tej okazji prezentuję krawat, który uszyłam:


Niech nikogo nie razi dobór koszuli i wzorków na krawacie, dzieciństwo powinno być kolorowe- a gwiazda tego dnia musi być widoczna :p
Krawaty będą dostępne w Decobazarze, pasują na dzieci do około 4 lat, są mocowane na gumce i przewidziane w sumie dla gwiazdy pierwszych urodzin- czyli dla eleganckiego 1-latka :]

Moje drugie Dziecię, a w sumie to pierwsze  :p otrzymało szkolne świadectwo z nagrodą za wyniki ! Ależ jesteśmy dumni! Nawet nie wiem kiedy ta 1 klasa przeleciała...


A potem było już otwarcie wakacji z przytupem!


Zgodnie ze słowami piosenki: " Jedziemy na wycieczkę, bierzemy misia...."

 
 Pojechaliśmy do uwielbianego przez Natana dinoparku w Zatorze:


A potem było lenistwo nad rzeką i poszukiwanie sercowych kamieni...



O , mam kolejnego:



Cudownych wakacji Wam życzymy drodzy Czytelnicy! My w tym roku obieramy kierunek na Bieszczady :]

An

24 komentarze:

  1. Gratuluję wspaniałych dzieci! Życzę udanych Wakacji :) ja też już je oficjalnie zaczęłam :)

    ps. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. z ogromną przyjemnością obejrzałam Twoje dzisiejsze fotki :) udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. No gratulacje dla dzieciaków !
    Krawat gwiazdorski :))
    Udanych wakacji ,a sercowe kamienie cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
  4. UUUU... jaki aligancki krawacik :). Świetny i te gwiaaaazdy - ach! Poza tym Twoja córka ma bezbłędne okulary - bardzo podoba mi się to jej zdjęcie - klimat wakacyjny aż wyłazi z ekranu. Udanych podróży!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech Anita :) cudze dzieci szybko rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję sukcesów dzieciaków. U nas też pierwsza klasa zakończona nie wiadomo kiedy... Teraz strach przed pierwszym rokiem przedszkola córki. Mnie się właśnie spodobało zestawienie kratki i gwiazdek. Jest ciekawie, nie nudno. W Zatorze byliśmy już kiedyś. To w sumie nie tak daleko od nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla dzieci:) My mamy na koncie zakończenie pierwszego półrocza w przedszkolu ;)
    Udanych i zwariowanych wakacji życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. zwariowanych wakacji!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancko, że ho ho!! Anito pięknych wakacji z mnóstwem niezapomnianych wrażeń życzę :D i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Krawat jest genialny, MIli szalona, a Twoje serca najpiękniejsze. Myśmy w Bieszczadach z zeszłym roku grasowali, lało przez tydzień :::PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kracz :p
      ta rzeka to wylęgarnia sercowych kamieni !

      Usuń
  11. Ale się tych pierwszoklasistów po blogach kręci:) U Laborantek też dwóch takich gagatków zakończyło pierwszą szkloną przygodę i teraz towarzystwo wraz z rodzeństwem-przedszkolakami leniuchuje. Wakacje to dużo radości dla dużych i małych, ale też logistyczna łamigłówka dla pracujących rodziców. Dla dzieci Laborantek póki co niestety półkolonie w mieście i dyżur w przedszkolu. Ale już za dwa tygodnie też będzie bardziej beztrosko!!!
    Laborantki pozdrawiają wakacyjnie uśmiechnięte "Anitczątka". Wesołych, zdrowych, spokojnych, relaksujących wakacji życzą!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak-ja wprawdzie nie pracująca-ale logistycznie jakoś te Anitczątka zagospodarować trzeba :p. Chwilowo pierwszoklasistka spędza wakacje z piratami :p

      Usuń
    2. Co to za piraci? Byle nie drogowi:) Fajnie mieć takich dyżurnych piratów:) Laborantki proszą o namiary!

      Usuń
    3. oo kochane niestety to lokalne przedwsięwzięcie

      Usuń
  12. Dzieciaki masz wzorowe!!

    A w Bieszczadach jest bosko!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę udanego wypoczynku !!! W Bieszczadach byłam pierwszy raz dwa miesiące temu i jestem zauroczona tymi terenami.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki,ja tam bywałam rok w rok jako nastolatka pod namiotami :p

      Usuń
  14. Ojaa, kamyczki serduszka! :)
    A w ogóle to gratulacje dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń