poniedziałek, 23 lipca 2012

Urodzinowe prezenty i zaproszenia na roczek

Ostatnio uczestniczyłam w zbiorowych urodzinach, które uwielbiam . Nie zdążyłam zrobić zdjęć wszystkim prezentom, ale mam udokumentowane jedno dzieło.


 Postanowiłam przypomnieć sobie jak działa szydełko i powstała poszewka na poduszkę dla wielbicielki fioletu z turkusem :


Nie powiem, że wpadłabym na takie połączenie- za to powiem, że bardzo mi się ono podoba. Poduszka inspirowana ostatnim dziełem Thymki .

Dzisiaj również inne urodziny- mała siostrzenica Męża obchodzi dzisiaj roczek - z tej okazji powstały zaproszenia na imprezę, która wkrótce:



pozdrawiam An

23 komentarze:

  1. świetna poducha.uwielbiam fiolet i turkus :) ale na szydełku nie potrafię :/ zapraszam na candy do mnie :)może przyda się kilka guzików ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna poducha. A połączenie kolorów super.

    OdpowiedzUsuń
  3. taka poduszka zawsze kojarzy mi się z moją babcią i jej małym przytulnym domkiem na drugim końcu Polski. Podziwiam twój talent do operowania szydełkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosi no co Ty! a te cudne kwiatki :p ja nie zrobiłam ani jednego jak dotąd :p

      Usuń
  4. poducha jest cudna a i zaproszenia też !!!!!!!!!!!!!! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do udziału w moim candy na www.zuzumama-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ci ona, ta cudna, wydziergana poszewka :*
    W przyszłym roku poproszę tę turkusową ławeczkę ze zdjęcia do kompletu ;)

    Zaproszenia urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihih na ławeczkę zapraszam -posiedzieć:p

      Usuń
  7. Wielbicielką fioletu jestem na pewno ,a z turkusem podusia wygląda super w sam raz do mojego fioletowego pokoju ;)
    zaproszenia słodkie :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. piękności!! i jakie cudne zaproszenia :)
    ja nie potrafie ani na drutach ani na szydelku wiec tym bardziej podziwiam twoja poduche!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ja znam podstawowe podstawy, a w sieci umiejąc tylko to można znaleźć kursy na taaakie cuda :p

      Usuń
  9. piękne te zaproszenia! I każde inne... gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna poducha i karteczki. Zazdroszczę umiejętności szydełkowania. Ja mam dwie lewe do tego no i brak cierpliwości niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się nadal uczę i to zwykle z sieci :] moja Mama próbowała mi co nieco pokazać,ale była leworęczna i to nam raczej utrudniało zadanie :p

      Usuń
  11. Zaproszenia - slodziaki! Wszystkie takie same,a jednak inne. No i to malenstwo przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomyslowe zaproszenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie połączenie kolorystyczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poszewka wygląda slicznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie kolorystyczne - sama również na nie bym nie wpadła :))
    Karteczki jak zwykle pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bożesz jaka piękna poszewka!!! Marzy mi się taka w zieleń.. mnmmm mniam;]
    A zaproszenia pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziś trafiłam na twojego bloga i muszę przyznać, że jest świetny. Bardzo kolorowy i pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale tu fajnie a ta poduszka mnie po prostu oczarowała muszę podobną mieć poczekam na napad cierpliwości bo ostatnio robię tylko obszywki a to do obrusa a to do poduszek pozdrawiam cieplutko i zapraszam na swojego bloga/dopiero założony ale będzie się rozwijał/

    OdpowiedzUsuń