sobota, 7 lipca 2012

Wszyscy kochaja martioszki,babuszki

Sądziłam, że szał babuszkowy nieco już oklapł, ale okazuje się ( i mam na to liczne dowody), że nadal jest mnóstwo osób ,które kochają matrioszki.

Dostałam zlecenie na babuszkę - poduszkę.  Dokładnie to miała być ona na poduszce...



Podusia o wymiarach 30 x 30 cm przeznaczona do dziecięcego wózka :]


Szyło się bardzo fajnie, najbardziej pracochłonna jest oczywiście matrioszka - z bawełny (usztywnionej flizeliną) z ręcznie wyszywaną buźką . Wszystko naszyte gęstym zygzakiem na poduszkę.


Do tego gałązkowy ścieg dla ozdoby ( okazało się, że był to strzał w 10! bo nie tylko ja go uwielbiam :P)


Wspomnę,że to nie ostatni mój matrioszkowy "produkt" :p.
Zdjęcia robione na moim balkonie, zaaranżowane przy udziale moich biednych prawie spalonych pelargonii i nowego/starego kosza , który przechodzi gruntowne czyszczenie przed malowaniem.

Miałam ambitne plany zdjęciowe,  niedaleko jest taki stary dom z cegły , z okiennicami i cudnym płotkiem drewnianym. Chciałam powiesić na tym płocie kilka szmatek i garnków - tak na styl wiejski... zabrałam cały majdan i poszłam około 16. I powiem Wam,że ani zdjęć nie zrobiłam,a do domu ledwo się doczołgałam ! Od tygodnia mamy tu 34 stopnie!

Jakie macie pomysły na schłodzenie? ja trzymam nogi w misce i piję hektolitry wody z cytryną ... nic nie pomaga

An

22 komentarze:

  1. Babuszka-poduszka super!!!
    Ja się nie schładzam bo taka pogoda to jest to co lubię najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. rozwieszam w otwartych oknach mokre ręczniki, wielkie płótna - pomaga :)
    podobno ciepła herbata jest znakomitsza zamiast chłodnej wody :)
    /beduini na pustyni sprawdzali/
    Poszewka słodziak, a jeszcze fajniejsza aranżacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poducha rewelacja!!! Fajne kolory a babuszka przecudnej urody :D
    Pozdrawiam serdecznie i chłodu życzę (u mnie dziś jedyne 27oC)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow poducha bombowa! z upałami też mam wielki problem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna podusia :) cudne kolorki na niej :)
    i straaasznie mi się podoba ten wielki, druciany kosz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozytywna poducha matrioszkowa :D kurcze widziałam takie kosze kiedyś na allegro ale odbiór osobisty :/ przydałoby mi się kilka sztuk

    OdpowiedzUsuń
  7. Podusia super energetyczna!!

    Polecam chodzić w mokrym biustonoszu:-)))
    pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki Dziewczyny ! kosza szukałam dłuuugo,nie powiem-łatwo nie było!
    a co do podusi-zakochałam się chyba w niej:p

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam matrioszki:) podusia cudna!!! dzisiaj do mojej kolekcji dołączyły kolejne babuszki:)Masz talent do robienia takich wyjątkowych rzeczy:)Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pierwsze zdjęcie :) a poduszka jest świetna i te kolory ! wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham matrioszki. Kojarzy mi się z moja córką, która od lat mieszka i pracuje w Petersburgu...

    OdpowiedzUsuń
  12. szukałas długo i się doczekałaś!!! czy jest tak duży jak ten mój? i jaki kolor będzie grany - zdradź proszę, bo ja jedynie Zuziny koszyk na miętowo pomalowałam a reszta została taka naturalna ...

    poszewki nigdy bym takiej nie uszyła! suoer ten ścieg - myślę, co by tu u Ciebie zamowic z tym własnie sciegiem .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dłuuugo! mój będzie czarny,bo lekko podrdzewiały i boję się,ze mi narzuty i koce pofarbuje :/
      tak,jest bardzo duży :p ale co tam !

      dziękuję za komplementy, ścieg gałązkowy jest uroczy,zwłaszcza do dziewczyńskich projektów pasuje :]

      Usuń
  13. dziękuję za wszystkie miłe słowa :] jest mi naprawdę niezwykle miło czytać wasze wyrazy zachwytu - gdybym tylko była bardziej zmobilizowana do pracy :p

    OdpowiedzUsuń
  14. fotki znakomite! a ten upał jest do bani :((

    OdpowiedzUsuń
  15. kurde ! mój sąsiad miał taki metalowy kosz w ogródko na stercie śmieci... miałam go zagadać o niego a ostatnio chyba kosza nie było.... o nieeee!!!!

    poduszka i babuszka super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie tam Twoje matrioszki jeszcze dlugo sie nie znudza! podusie zrobilas przepiekna!! :) ladnie dobrane kolorki i wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna poszewka :)) a jaka śliczna tkanina w grochy ;) z tej samej masz roletkę w kuchni ??

    OdpowiedzUsuń