niedziela, 19 sierpnia 2012

Klient w krawacie jest mniej awanturujący się...

Nooo, nie wiem czy to powiedzenie w stosunku do mojego modela się sprawdza - spójrzcie :



Czy to może fakt, że mu przypomniałam o zbliżającym się wrześniu spowodował...


teraz to nie wiem czy Wam czytelnicy przypominać, że to już niedługo....


... i, że krawat mógłby się przydać- taki gwiazdorski :


jakby co można u mnie zamówić, albo w Decobazarze .

Ale jakby co nie bijcie, co złego to nie ja :p


Edit od czapy:  podobały się Wam świecące kule, to zerknijcie TU, bo nawet można skomponować swój zestaw kolorystyczny!

Edit dwa "burza mózgów" - ja bym kupiła kilka kulek i nadziała na stare/nowe ale  tanie lampki choinkowe

Edit na brzydka pogodę : można uwić swoje bombki na balonikach z kolorowych nici i działać jak wyżej :]

An

27 komentarzy:

  1. karwaty fajne gwiazdorskie :)))
    An "zjedz snikersa , bo jak robisz sie głodna to strasznie gwiazdorzysz " :)))))
    miłej niedzieli
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Krawaty piekne, a Twoj model fajnie sie w nich prezentuje :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki,nawet ten naburmuszony ryjek jest ciekawszy jako tło tematu :p

      Usuń
  3. Nie no przystojniak taki, ze ojacie!!!!:-))) a krawaty sa swietne Anitko! Wiesz uwielbiam ta fotke w banerku, uwielbiam! Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydoroślał mi przedszkolak podczas wakacji :]
      fotkę też uwielbiam, kojarzy mi się z ciepłym domem :]

      Usuń
  4. ale przytojniak z niego:)i te oczy!:)hahaha akrawat po prostu rewelacja!bezncenny

    OdpowiedzUsuń
  5. a moze on po prostu taki dumny z krawatu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ten Aniołek w ogóle potrafiłby się awanturować?

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie znalazłaś taki świetny materiał, szukam takiego granatowego w gwazdki i na allegro nie mogę znaleźć:(((( krawat bombowy!

    OdpowiedzUsuń
  8. krawaty rewelacja ;), dobrze że mam dziewczynki, bo bym inaczej w takich krawatach często moich mężczyzn widzieć chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne!! Krawat zobowiązuje ;) mojemu by też trzeba czasem założyć...hihi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. przymierzam się do robienia kul, ale zobaczymy jak wyjdzie :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne krawaty, no i mały Przystojniak CI rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza fota mowi sama za siebie hihi, nie naprawde super sa te krawaty, fajny pomysl mialas.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  13. No mi to lepiej nie przypominać ;)
    a klient w krawacie wygląda świetnie! nie wiem czemu taki niezadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Dziewczyny :]sądzę,że "klient" przeżywa trudny wiek - ale dzięki temu jest wdzięcznym tematem zdjęć:p

    OdpowiedzUsuń
  15. Klient prezentuje się świetnie w tych krawacikach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Model dobrze się zapowiada i krawaty niczego sobie!
    Zapraszam do zabawy: http://epokapapierowa.blogspot.com/2012/08/zapraszam-do-zabawy-antoni-do-liftu.html

    OdpowiedzUsuń