piątek, 31 sierpnia 2012

Pierwsza torebka małej damy

Najnowsze dzieło - czyli sówka torebka.

Pierwsza torebka młodej damy nie może być nudna, taka ręcznie robiona sówka/torebka na pewno wzbudzi błysk zazdrości w oku koleżanek :] i do tego ten modny miętowy kolor!





Pomieści wiele skarbów małej damy i stanie się  ulubionym dodatkiem na jesień :]



Zapinana jest na eko guzik imitujący dziubek. Całość zrobiona jest na drutach z elementami szydełkowymi (oczy i klapka) ,  piękne pastelowe  kolory niech bądą alternatywą dla pomarańczowych i brązowych liści.


Torebeczka dostępna jest oczywiście w Decobazaarze, a ja już macham drutami kolejne wersje kolorystyczne :]

Miłęgo dnia
An

29 komentarzy:

  1. Love Sowe:)
    pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta forma,kolor-efekt doskonały :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna!! szkoda, że już nie wypada mi z takimi dodatkami występować...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł :)
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest, idealna dla malych elegantek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Błysk zazdrości w moim oku się pojawił- to działa;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza torebeczka. Jakieś 20lat lemu chętnie bym taka nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja love sowe pastelowe kololowe i Anitkowe!:-))) swietna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodam do tego na na na i wyjdzie jak hymn mojej stronki :p
      Love Syl

      Usuń
  9. super! Świetny pomysł z tym guzikiem-noskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sowy rzadza!!! Rewelacja!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję wszystkim za miłe słowa :***

    OdpowiedzUsuń
  12. mi również bardzo sie podoba :D

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodka torebusia i kolory cudne. Ja również ostatnio popełniłam dwie torebinki dla młodych pannic: http://szyjnia.blogspot.com/2012/08/kocur-czy-kotka.html
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, sama chętnie nosiłabym taką :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł na torebeczkę dla mołodej damy...ja niestety jestem już za stara...szkoda... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anita torba fantastyczna ...i sowa ...i mięta ...ale najbardziej ujął mnie guzik ...miałam takie w płaszczu (ulubionym z dzieciństwa) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna sowa ;D na pewno koleżanki będą zazdrościć, nie ma co do tego wątpliwości. Guzik który robi również za dzióbek - rewelacja, a kolory dobrałaś świetnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń