sobota, 15 września 2012

Czujesz miętę ?

Jeśli czujesz miętę mam dla Ciebie niespodziankę . Wraz z moją koleżanką Moniką prowadzącą bloga "Igła i  nitka" przygotowałyśmy dla Was niespodziankę!



  • Jeśli czujesz miętę wpisz się pod tym postem do 30 września.
  • zostań obserwatorem tego bloga , oraz bloga Igła i nitka.
  • możesz umieścić ten banerek u siebie
Dla osób kochających miętowe dodatki mamy ten rondelek z rączką, oraz makatkę ręcznie wyszywaną przez Monikę w podobnym stylu co moja.
Makatka wyszyta będzie w kolorze wybranym przez szczęśliwą nową posiadaczkę, do wyboru kolor:
  • niebieski/miętowy
  • czarny
Proszę zaznaczyć w wypowiedzi jaki kolor wybieracie.
Czas oczekiwania do 14 dni od dnia ogłoszenia szczęśliwej posiadaczki.

ZAPRASZAMY!

58 komentarzy:

  1. My bardzo czujemy miętę! Zgłaszamy się jako pierwsze? Wybieramy kolor oczywiście miętowy! No to teraz lecimy spełnić pozostałe warunki:) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i informacja o candy tutaj http://bublownia.blogspot.com/p/candy.html

      Usuń
  2. kurczę, jaki fart, jaki ja już czas drogi szukam takiej makietki-tylko u mnie bardziej by się sprawdziło z odwrotnością, bo to ,maż u nas wszystko gotuje ;)- No i co pierwsza szans nie mam, ale trudno. A wszystko by tak pasowało do mojej starej kuchni. Pozdrawiam was dziewczyny, Piecyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i kolor niebieski?miętowy- widzę,że jestem druga, ;)

      Usuń
  3. jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!


    rondel byłby bodki do moich sesji z miętowymi literami i do podgrzewania mleczka w jesienne zimne wieczory :)

    a makatka jakakolwiek była by super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * boski- mialo pisac achhh te bandaże ;/

      Usuń
  4. Czuję miętę! czuję! i to od dawna :) do Twojego bloga też czuję miętę :)
    Rondelek rewelacyjnie by pasował do mojej kuchni, makatka świetna :)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja też chętnie!! bardzo:)
    Miętowo chcę żeby mi było....
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam miętę! Nawet mam w doniczce ;) Chętnie się zapisuję :)
    ps. muszę przyznać, ze nie raz byłaś dla mnie natchnieniem :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaaaaa bo się poskładam.... jakie cudaaaaa!!!! pewnie,że czuję i to czasem aż za bardzo. Spytaj mojego M to Ci odpowie :P ujj staję po te słodziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie ustawiam się w kolejce po taki miętusowy rondelek i piękną makatkę - podobna wisiała u mojej babici, ale pewnie już dawno dokonała żywota,
    miłego weekendu
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. jasne,ze tak:)blogi obserwowane.licze na łut szczęścia bo rondelek jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No pewnie że czuję miętę:)))
    Kolorek wybrałabym właśnie miętowo-niebieski:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Miętowy jest the best. Rondelek śliczny, o makatce nie wspomnę. Miętowa-marzenie.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale poszalałyście, a nie dalej jak kilka dni temu usmiechałam się do Moniki o coś specjalnego hahaha :)))))))
    Po prostu konam z usmiechów :))
    jesteście słodkie, tfuuu MIĘTOWE ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam Was obserwuję od dawna więc ustawiam się po słodziaki !!! Makatkę miętową poproszę :) An słodziaki doszły !!!! Są boskie !!!! ale o tym będzie wpis :)) a za prezenciory dziękujemy jak nie wiem co !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też czuję miętę :) Ostatnio zobaczyłam w IKEA nową zastawę stołową w tym kolorze i przepadłam. Muszę starą wytłuc ;)
    Ja bym wolała makatkę miętową.
    Lecę wstawić banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiamy- stop
    miętową makatkę prosimy- stop
    buziaki ślemy - stop stop
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj
    No czuję miętę oj czuję.
    Makatka oczywiście miętowa.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja czuję miętę! I to Bardzo!!! nawet miętowy wpis pojawił się u mnie z tej okazji jakiś czas temu:)I w tym szaleństwie tylko miętowej makatki nie mam więc chętnie:)

    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj czuję! zobacz na mój blog. a rondelka szukam od dłuższego czasu. Oby się los uśmiechnął,

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja się uśmiecham a makatka przydała by mi się niebieska

    OdpowiedzUsuń
  20. Wpisuję się obiema łapkami ze wskazaniem na kolor miętowy! Pozdrawiam i zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. o kurcze ja kocham miętę więc koniecznie się ustawiam w kolejce:))))))))
    i oczywiście kolor numer jeden dla mnie - mięta górą:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. ja się zapisałam juz w igle i nitce- a Twój bym chciała dodac do obserwowoanych, ale cóś takiej opcji nie widzę... czy może ja ślepa jakaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest,jest-jeszcze niżej w środkowej kolumnie

      Usuń
  23. och jak też czuję miętę jak wszystkie powyższe blogerki ;)hihihi, cóż mogę jeszcze dodać, obserwuję i będę obserwować, bo Was kosiam ;), i to nie tylko ze względu na prezenty, którymi kusicie ;) a co do koloru makatki? hihihihi kolor jest chyba oczywisty w moim przypadku ;), ściskam Was obie moje zdolniachy!!

    OdpowiedzUsuń
  24. och oczywiście czuję miętę :DD nawet przez rumianek :)))
    oczywiście mietowa makatka :)))
    pozdarwiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj, ja bardzo miętę czuję!! :) wybieram oczywiście kolor miętowy. Jak dorwę się do kompa to wkleję baner u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miętę czuję jak najbardziej - kolor wybieram niebieski/miętowy i robiąc sobie sama prezent na urodziny w kolejce u Was staję.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czuję miętę :) Wybieram miętową makatkę, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czuję mięte :D Obserwatorką tego bloga już jestem jakiś czas, idę teraz zaobserwować Igłę i nitkę.... :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj czuje czuje... miętę do... mojego eM :P
    Ale i Uwielbiam miętowe dodatki. Jestem urodą jesień dlatego taki kolor wybieram również kolczyków czy cieni do powiek :)
    Choc makatkę wolałabym czarną :) Bardziej pasuje mi do wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  30. och! Jak tylko weszłam na ten blog to poczułam mięte - do twoich postów - igła i nitka też wymiatają !! :D
    Rondelek świetny !! Kocham takie akcesoria i ta makatka mmmm -niebieski/miętowy - zróbcie i prezent urodzinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. czuję miętę oczywiście i makatkę wybieram miętową...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Czuję miętę, oczywiście miętowo;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. czuję miętę, jak wsyscy wyżej ;) jak dla mnie zdecydowanie mięta, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kusząca propozycja ;) Wpisuję się i ja! Oczywiście wybieram i czuję MIĘTĘ! ach!

    OdpowiedzUsuń
  35. Czuję miętę przez rumianek...
    śliczy rondelek, a makatka w sam raz do mojej nowej kuchni:-)
    Anitko, nie mogłam przeoczyć:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Czuję miętę do koloru miętowego..:) Taki rondelek byłby małym spełnieniem marzeń o pastelowych akcentach w kuchni.:) Dopisuję się więc koniecznie.:) Kolor makatki również miętowy.:)
    Pozdrawiam!!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. oj tak czuję! czuję ją uszami, oczami, nosem i całą sobą!:)
    super zdolne z Was kobiety, dlatego zapisuję się na to pachnące miętą candy! Jak to mówią "raz kozie śmierć":-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z miłą chęcią ustawię się w kolejce po te cudowne miętuski.
    Kolor miętowy uwielbiam i taki właśnie wybieram. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Początkująca blogowiczka zapisuje się :)
    Banerek jest
    Polubiane blogi są
    Mój blog: http://madeleinehandmade.blogspot.com/
    Kolor wybieram czarny

    OdpowiedzUsuń
  40. Poproszę! Poproszę! Kolor miętowy! Jako prezent na urodziny będę miała jeśli wygram! Suuuuperrrr by byyyyłooooo :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Czuję miętę!!!! mentossssss :) :) :)

    martaelb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Gdyby trafiło na mnie, poproszę czarną wersję(;(mimo,że uwielbiam miętowy kolor i aromat).Pozdrawiam Organizatorki i całą kolejkę!

    OdpowiedzUsuń
  43. Dołączam z radością. Zapisałam się już u Igły ;) Ale, ale nie widzę, jakby tu Cie poobserwować, coś się wysypało? Pozdrawiam, i jakby co to mięte poproszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dole,pod postami wszystkimi ,środkowa kolumna

      Usuń
  44. Czuję miętę, bo mięta jest zielona, a zieleń...

    Zieleń mnie uspokaja
    Do życia pozytywnie nastraja
    Nadziei jest symbolem
    I wierności kolorem

    To kolor wiosny
    I Świąt radosnych
    Połączenie żółci i błekitu
    Nowego życia i rozkwitu

    Z radością staję w kolejeczce na to cudne candy i wybieram jak najbardziej kolor niebieski/mięta. Obserwuję oba blogi jako Ana i zamieszczam baner do zabawy u siebie, aby jeszcze inny się skusili. Pozdrawiam ciepło w chłodny dzień z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Oczywiście że czuję miętę:P moja malutka kuchnia powolutku staje się miętowa, no może nie cała ale w dodatkach na pewno, a takiego rondelka jeszcze nie mam a o takiej makatce mogę tylko pomarzyć więc może uda mi się tutaj...;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jasne ze czuję :) Pragnę taki rondelek mieć!! :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuję się! :) Rondelek i makatka cudne :) Makatkę chcę miętową :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dzieła u Igły i Nitki podziwiam od zawsze,więc i tutaj zagoszczę na dłużej ;))
    cukieras kuszący jak lody miętowe więc i podany na miętowej serwetce może być :))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  49. Makatka z mojego dzieciństwa.Cudna!Zapisuję się naturalnie i po rondelek w bajecznie pasującym do mnie kolorze.Pozdrawiam cieplutko.Bożena

    OdpowiedzUsuń
  50. Taka makatka do dziś wisi u mojej babci na ścianie. Tylko wyszyta jest kolorowymi nićmi.

    Zdecydowanie wybrałabym kolor miętowy, jednak czarny jest bardziej uniwersalny więc jakby co stawiam na ten kolor.

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wpisałam się i tam i tu, może to coś da i szczęście poczuje do mnie miętę...

    Zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    Buziaki 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeeejku... ja marzę o takiej miętowej makatce!!! właśnie miętowej, albo niebieskiej, wisiała takowa u mojej babci w kuchni :))) oj, będę sama za siebie trzymać kciuki :D

    Nieśmiało zapraszam również do mnie, na powakacyjne  Lazurowe Candy

    OdpowiedzUsuń