sobota, 22 września 2012

Kilka nowości zebranych do... w grupę :p

Otóż od kilku miesięcy ( żeby tylko od kilku ) gromadzę różne - nie koniecznie niezbędne, ale jakże cieszące oko przedmioty.
Dziś napiszę kilka słów o tym moim misz - maszowym zamiłowaniu do pięknych przedmiotów. Niektóre to wypatrzone i kupione na wyczekanych "okazjach" skarby, inne to zupełne tknięcie impulsu :]

Takim tknięciem były te skarby z galerii Camomille :


Puszka z ptakami mnie oczarowała ( mam nadzieję, że  napełnię go brązowym cukrem) , do tego przepiękne podstawki na torebeczki po herbacie z ptaszkami :


Uwielbiam je, moje ulubione herbaty będą jeszcze lepiej smakowały w takiej oprawie .
Wczoraj gdy robiłam zdjęcia było u nas zimno, ciemno i mokro - więc była okazja je wypróbować.  Herbata zielona z pigwą to moje odkrycie tegoroczne, a tutaj moja mała kolekcja smaków :


Kolejny nabytek to wyczekana okazja :


Druciany kosz House doctor , jeden jedyny czekał na mnie w Bellemaison - aż do promocji cenowej, a potem do darmowej wysyłki :P

Z innej beczki dębowa trumna - jak obraźliwie nazwała moje cudo pewna ryzykująca życie Czarodziejka :p


Czeka teraz na swoje 5minut i mam nadzieję, że już na gwiazdkę, w nowym wcieleniu będziemy się mogły sobą cieszyć :]

To tyle samochwalstwa, przesyłam uśmiech ze "sweet foci z rąsi " - właśnie wróciłam z cudnej wycieczki do raju dla filcujących w Bielsku - Białej i mam zamiar zgłębić tajniki filcownia jedwabiem :]


An

53 komentarze:

  1. hej Anitko jaka rozpromieniona i uśmiechnięta jesteś:))) ślicznie!
    nie mogłam tego nie skomentować, bo też zamówiłam u Mimi tą puszkę i podstawkę na herbatkę z ptaszkiem i to nawet z tym samym:)))
    Jeszcze przesyłka nie dotarła, bo zbieram do większej paczuszki:)))
    no i ten kosz i skrzynia też świetne:)
    ale Ty masz herbatek, byłabym wniebowzięta takim wyborem, zwłaszcza teraz w okresie przeziębienia, kiedy to piję herbaty strasznie dużo:))) buziaki przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie uśmiechniętej buzi ;)
    Trumna piękna - co zamierzasz z nią zrobić (jakie ulepszenia?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm ekipa Czarodziejów wiadomych odczyści,naprawi i na ten moment stawiam na stan surowy woskowany

      Usuń
  3. oooo to ja tej trumny ogromnie zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sagitto ja też, jeszcze jaj nie widziałam na żywo - tylko w aukcji :p. Kupiona w ciemno , ten kształt pokochałam od razu

      Usuń
  4. ale ślicznie u Ciebie, wpadłabym na taką herbatkę! Jak pracowałam w kawiarni w UK mieliśmy ogromną kolekcję najróżniejszych liściastych herbat, super jakość i świetne mieszanki smakowe, piłam je tam nałogowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwię się,ja regularnie przywożę -zwłaszcza z Krakowa. mam co najmniej kilka smaków zielonej i czarnej, mój M. gustuje w czerownej

      Usuń
    2. a gdzie w krakowie kupujesz herbaty? Bo ja własnie tu goszcze i chetnie sobie jakis suwenir przywioze :))

      Usuń
  5. Wspaniale wyglądają Twoje herbatki! Taka klimatyczna domowa herbaciarnia... Mam takie 2 słoiczki i chyba zaraz pobiegnę do kuchni zrobić sobie taką namiastkę!!! I szafa przecudna - dałabym jej jakiś piękny kolor... Pozdrawiam ciepło, herbaciano...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłabym z trumny przejście do pokoju dziecięcego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. taka czarodziejska szafa z Narnii :p niestety w blokowisku to se ne da :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Anitko,ja się wpraszam na herbatkę!Taki wybór,że pewnie na jednej się nie skończy ;)
    Kosz druciany cudny,lecę do Bellemaison pooglądać,może i ja na coś się skuszę?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ zapraszam :] uwielbiam przyjmować gości na herbatce :]
      zwłaszcza jak to moje blogowe koleżanki i można się czuć zupełnie na luzie :]

      Usuń
  9. Przepięknie :) Uwielbiam te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Anitko,

    jestem u Ciebie częstym gościem i uwielbiam to - ale teraz już oficjalnie :)

    przepiękne przedmioty - wszystkie bez wyjątku - a szafa...och , żeby tylko dało się powiększyć

    mieszkanie :) pozdrawiam ciepło-Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej Ilonko-witaj :] miło mi,że zaglądasz - moje M też ciasne,ale coś się wyrzuci :p

      Usuń
  11. Chyba kazda z nas uwielbia takie "nie koniecznie niezbedne" rzeczy, ja tak! Dobrze jest czasem poprawic sobie humor takimi zakupami :)
    An szafa jest obledna, juz nie moge doczekac sie efektow, wiesz juz na jaki kolor bedziesz ja malowac?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko na razie stawiam na stan surowy zawoskowany

      Usuń
  12. Nooo takiego uśmiechu to nam było trzeba w ten zimny dzień :)
    Cudne ptaszkowe akcesoria, fantastyczna kolekcja herbatek, no i skrzynka i kosz godne pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szafa wręcz bajkowa!Miło będzie wypić filiżankę herbaty z taką szafa w tle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy na zdjęciu z drucianym koszem ( pięknym) widac twój dywanik z t-shirtów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,mały dosyć- zrobiłam go w sumie jako podkład pod druciany kosz-ten wielki na koce i poduchy. Rysował mi podłogę i chyba dorobię mu kółka jak odpowiednie upoluję :]

      Usuń
  15. Anitka Twoja "słit focia" jest cudna!! uwielbiam!!! takie uśmiechnięte i przesympatyczne "dziewuszysko" jesteś- no kocham!!! ;)))) wiesz Twój kosz jest moim marzeniem, idealny na włóczki ;) choć ja swoje muszę chować w walizkach, bo mi je koty podkradają.. ech a "trumienka"? iście w moim stylu!!! bosssskaaa!!!! ściskam Cię kochanieńka najmocniej na świecie i udanego tygodnia Ci życzę!!! jej jak ja za Wami tęsknię!! za moimi blogerkami kochanymi!! jej straszznieee!!! buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi Kochana Ty jesteś jak niebieski wulkan! tak Twoje szafy są obłędne i czarodziejskie. Koszyk dłuuugo wypatrywany,teraz co chwile zmienia zawartość :] ja nie mam kota,ale mam Synka o naturze kociaka ,tez mi kłębki pląta

      Usuń
  16. świetne skarby masz , a zaparzaczka też z Camomille ?
    herbatę uwielbiam z pigwą jeszcze nie piłam muszę sprobowac koniecznie
    pozdarwiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie,nie sitko z profesjonalnego sklepu z herbatami i dodatkami do parzenia

      Usuń
  17. Sliczna ta pucha, bardzo podobaja mi sie podstawki noo ale "trumna" ma cudny ksztalt!!!sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda,szukałam szafy jakiś czas-ta jest idealna,nie za "bogata"

      Usuń
  18. Witaj Anita!:)
    Z tym zamiłowaniem do zbierania rzeczy niekoniecznie niezbędnych doskonale Cię rozumiem!:-)
    Aaaaa w moim Bielsku byłaś? Stwierdzam, że musisz mieszkać gdzieś niedaleko nas:P:P:P
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,mieszkam w Pawłowicach :] a Bielska zazdroszczę, tak blisko a bywam sporadycznie.Rynek mnie oczarował i ile tam klimatycznych uliczek i fajnych sklepików

      Usuń
    2. to faktycznie bardzo blisko, sprawdzałam na mapie:P
      racja! jest sporo miejsc z klimatem i fajna pasmanteria zaraz obok Klimczoka do której schodzi się po schodkach. od niecałego roku mają tam przepiękne materiały! byłaś tam?

      Usuń
    3. nie byłam,ale w takim razie wciągam na listę "konieczne do odwiedzenia" :P

      Usuń
  19. Ta puszka jest obłędna! Zazdroszczę wszystkich skarbów! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Puszka w ptaszki śliczna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie fajne są te spodeczki na torebeczki po herbacie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo wiele się od Ciebie nauczyłam, dziękuję za wiele inspiracji. Te rzeczy są cudne, kobiece:) Też uwielbiam szyć i dziergać:) Dopiero co założyłam bloga i chciałabym Cię serdecznie na niego zaprosić:) http://oneroomflat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Anito :) jak pięknie wyglądasz!
    ach! ta szafa! cudna jest!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeczytałam i mi się gęba uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anitko, jak zwykle wszystko cudne !!! Szafa to moje marzenie ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. No proszę! Odwiedziłaś moje Bielsko, a ja nawet nic o tym nie wiedziałam... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :/ ale nic straconego, może kiedyś uda się jakieś małe spotkanko zwołać i buszowanie po lokalnych sklepikach ze skarbami :p

      Usuń
  27. Szafy zazdroszcze szalenie! Wogole niezle skarby zbierasz, mnie troche wrodzone skapstwo powstrzymuje, troche maz a troche brak takich cudeniek na holenderskim rynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudna nie :p to taki łut szczęścia był- bo w takim "zbieractwie " to ważny element. zaraziłam się od kilku osób i teraz nie umiem przestać . Ale żeby nie było całe nasze mieszkanie tak piękne nie jest jak na tych migawkach,właściwie to całe do wymiany jest :p
      ale tym się zajmę w nowym M, teraz gromadzę cudeńka :p

      Usuń
  28. Fajne te gadżety "herbatkowe" , ja na razie mam czajnik z filiżanką :) prezent od mojego mężczyzny ręcznie malowany :) może kiedyś się pochwalę w poście . Jak potrzebujesz zielonych guzików to zapraszam do siebie . Zdjęcie na koniec super - powinnaś je dodać na początek strony :) bo na tym co jest teraz to wydajesz się smutna .
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kochana,to mój osobisty "konik" jest - jestem okropną gadżeciarą kuchenno/herbacianą
      a to zdjęcie u góry to żartobliwie poważne miało być :P

      Usuń
    2. hehe to wyszło za poważnie , ale skądś to znam.. :) też potrafię strzelić minę i to taką poważną..tylko że mnie się ludzie boją :D

      Usuń