czwartek, 20 września 2012

Seria jesienna się powiększa

Zdecydowanie wczesna jesień nastraja mnie owocowo i warzywnie :p . Poza tym jak wiadomo potrzeba matką wynalazku, dziecko szkolne mam i potrzebuje ono forsy - a to na soczek ,a to na batonik ,a to po prostu jakby matka zapomniała to i na kanapkę w szkole :p.
Forsę nosić gdzieś trzeba, a że roztargnienie się zdarza to "trzymadło" fajnie jakby było "niezgubialne"
TADAM!


Portfelik gruszka - to prototyp . Zapinany na suwak, model "z głowy" , no i zaczep brelokowy dla "niezgubialności". Sprawdza się :


Potem za gruszką do fartuszka wpadło jabłko :


Też fajne :] . Dumam nad innymi wzorami - bo przyznaję, że uczę się sama podczas pracy na własnych błędach . Pomysłów pełna czaszka- ale  zwyczajnie zdolności brakuje :/


Tu razem , będą czekać w Decobazaarze :



pozdrawiam ciepło i zabieram się za wersję dla małego mężczyzny .

An

42 komentarze:

  1. Niezgubialność istotna jest bardzo. Bardzo fajowskie prototypy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super :D jestem zachwycona tymi owocowymi portmonetkami!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne! :) urocze i praktyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne..jako aplikacje na swterkach były by rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne! brak mi slow by wiecej napisac...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jak Ty wszysłaś tesuwaki w te drobiazgi. Nie no niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyyyyyyyyyy nie powiem,bo nie ma na to ładnych słów :p

      Usuń
  7. świetne te portfeliki :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, Anito! Ty chyba powinnaś zmienić nazwę na Anita się nie nudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dowcipna, zdolna...ekstra portfeliki zrobiłaś;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te portfele:) Zdolniacha z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wykonane, i ten malenki zamek jaki slodki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Grucha my love !!!!! :))))) bomba!!! a kumple oczarowały moje paniusie , baa dostały nawet imiona :) Lisek - Buba - wymyśliła sama Zuzolka i Wilk vel Modniś bo Julasa przyodziała go w tasiemkę w którą były zapakowane :)))) jeszcze czeka chłopaków mała sesja zdjęciowa ihihihihii ściskam ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę,to oznacza,ze naprawdę zostały pokochane (i oto chodziło :P)

      Usuń
  13. Pomysłowe :) bardzo ładne portfeliki Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo taką gruszkę tez chętnie ponosiłabym :) super pomysł :)
    no i te stare linijki ekierki itd . ech ja tez takie chcę

    OdpowiedzUsuń
  15. och! kolejne genialne pomysły Anitko:) super!

    OdpowiedzUsuń
  16. zdolności to Ci na pewno nie brakuje !!! obłędne te Twoje gruszki i wogóle te Twoje pomysły :D mnie szydełko nie lubi ale strasznie bym chciała umieć cokolwiek wydziergać

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za komentarze,nie ukrywam-jestem z nich zadowolona-choć wymagają dopracowania :]
    pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  18. taki niezgubnik to i mi by się przydał. Mam ostatnio obsesję na małe torebki (tak wiem ...wyrodna matka) i ni jak portfel nie chce mi się tam zmieścić :) a z taką żółtą gruszką to i weselej w torebce być musi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jako owocożerna , mówię głośno tak, świetne.

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze... przestań, po prostu weź juz przestań takie fajowskie rzeczy robić, bo normalnie przyjadę do tego miasta Kraka i Ci zabiorę to szydło :)))
    Wychodzi Ci z worka i tańczy mi tu przed oczami, że aź bym chciała i to i to i tamto i siamto i książkowy album z tym co robisz i jak to fotografujesz :PPPP
    p.s. doceń (mało kiedy naprawdę język pokazuję) - ten z miłością :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ok :p a do miasta Kraka sama bym się przejechała, niestety mam trochę daleko :p ja spod Katowic :p

      Usuń
  21. Super! Sama chętnie bym taki portfelik nosiła:) Świetnie to sobie wymyśliłaś i wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  22. zdolności brakuje?? dobre sobie
    świetne
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e no Kasiu, to tylko kółko i kółko z ..wypustką :p
      marzy mi się szalik lis :p - ale się nie udaje :/

      Usuń
  23. Bardzo fajny pomysł! Kiedyś miałam taki mini portfel myszkę;) uwielbiałam go:) Chyba się pokuszę o spróbowanie odtworzenia go:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. A mnie jabłuszko oczarowało, jest urocze i podobno kolor czerwony przyciąga pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. są prześliczne! Uwielbiam zwłaszcza gruszkę!

    OdpowiedzUsuń
  26. tez tak czesto mam, ze nie zawsze da sie zrealizowac moje pomysly ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytasz mi w myślach :) Ostatnio do swoich planów twórczych dorzuciłam szydełkowe portfeliki, wchodzę do Ciebie i co widzę? Przepiękne cuda :)

    OdpowiedzUsuń