piątek, 5 października 2012

Co szeleści

Szeleszczą liście już u nas, pogoda cudowna (uwielbiam) nie sprzyja siedzeniu w craft kącie :p
Wsłuchuję się w szelest papieru w moje szafce, próbuję się obudzić z  letargu...bo nie pamiętam kiedy coś papierowego zrobiłam...

Nie jest łatwo..., ale coś zmajstrowałam . Taka na jesień życia dla pewnego wesołego 66-latka...


i taka, dla ukochanej Pani nauczycielki, która niestety pracuje gdzie indziej już...


i w jesiennym ujęciu


Cóż , życzcie mi ...powodzenia :] , bo przyleciały do mnie nowe papiery z Makowego Pola :















An

16 komentarzy:

  1. śliczności :)
    lubie szeleszczące liście ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne karteczki, szczegolnie ta dla 66 latka :)
    i te fakturowe papiery z makowego sa nieziemskie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne karteczki, a sądząc po papierach to będzie ich więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. te papiery sa boskie, ale zazdroscze ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Supee ta kartka dla 66-latka a nowe papiery obledne....pozrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię gdy Anita się nudzi - cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale genialne prace Anitko! :)
    a papierów to szczerzę zazdroszczę:)
    zapraszam do mnie na giveaway:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki śliczne. Będę obserwować powstawanie kolejnych z tak cudnych papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki stworzyłaś! A te papiery "drewniane" bombowe :) Bardzo jestem ciekawa co z nich wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję! sama jestem ciekawa co z tego wyjdzie - ale śmiało mogę powiedzieć,że są mocno natychające :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Makowe Pole dało czadu ! sa niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tę drugą karteluszkę. Jest prześliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!!! TE papiery! Życzę zatem niegasnącej weny twórczej! I wydłużenia się doby;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne te papiery z texturami. I kartka powodzenia:), no to powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne papiery! Już się nie mogę doczekać żeby zobaczyć, co z tego wyczarujesz:)

    OdpowiedzUsuń