środa, 17 października 2012

Dumam... i tak jakby DIY na sobotę

Cóż, mam napady olśnienia niczym facio co mu żarówka się nad głową zaświeca (jak mu tam było ?). Była sobie półka, stała na deszczu u taty. Przechodziłam obok niej kilkanaście razy, aż kiedyś .. zapragnęłam mieć
 ;}


Pomyślałam, fajna - bo ma dużo przegródek i już wiatr i deszcz zrobili z nią swoje...


 Początkowo miałam zamiar zrobić z niej mini biblioteczkę dla dzieci (dostały w spadku karton książeczek typu "Poczytaj mi mamo"). Ale potem stwierdziłam, że tylko przymierzę u siebie :]


Umyta i z pomalowanymi bokami :


Po kilku machnięciach młotkiem ...


Stoi :]. Teraz pytanie, dlaczego tutaj to inspire work space...


A u mnie raczej boordello bom bom ?

An
p.s. ściana będzie biała - kiedyś tam...

79 komentarzy:

  1. Jej, jak cudownie. Bałagan? Artystyczny nieład! A ściana wygląda rewelacyjnie, po co ją przemalowywać? Piękny kącik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu wygląda fajnie ,ale ..no nie wiem -zobaczy się :p

      Usuń
  2. cudownie! bałagan? toż to artystyczny nieład:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny pomysł. Zazdroszczę, że masz na to miejsce u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tą półeczką, prezentuje się rewelacyjnie :)

    Też mam ścianę w takim stylu :) zerwałam tapetę i tak jakoś weny brak by się zabrać za nią ;) ale u Ciebie wygląda naprawdę stylowo, chyba i ja popatrzę na swoją przyjaznym okiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne i praktycznie nie ten mebel ;) Bardzo mi się podobają drugie życia mebli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. półka fajnie wygląda , a ściana..powiedzmy ,ze taka miała byc ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna półeczka! :)
    ale miałaś pomysł. Podoba mi się z tymi białymi boczkami i dobrze, że widać drewno:)))
    i taki artystyczny nieład jest najlepszy!:D
    a ściana Twoja jest wyjątkowa i oryginalna hehe:) biała tez będzie niczego sobie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak lubię ten bałagan- tylko mina odwiedzających nietęga ( to kąt w rogu dużego pokoju )- zwykle walają się ścinki i nici

      Usuń
  8. oni do tych zdjęć wyrzucają połowę rzeczy na fotel i robią tygodniowe porządki, zawsze tak mówię, więc nie ma się co przejmować ;)

    super taka szafka, zazdrość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wyrzuciłam 1/5 i zrobiłam porządek :p

      Usuń
  9. Fajna półeczka, też bym z pewnością przygarnęła, gdybym taką znalazła, gdzieś na deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ściana jest super! pasuje do reszty
    Wszystko jest takie... vintage
    Podoba mi się półka i jej otoczenie
    Proszę pokaż w szerszej perspektywie cały pokój, pliiiis.
    Naprawdę nietuzinkowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajć Jerzynko - no właśnie reszta już nie jest taka vintage...planuje kilka zmian to będę pokazywać po kawałku i szerzej..a jak przyjdzie szafa to się będę chwalić pełną gębą :p

      Usuń
  11. Super to wygląda! Zazdroszczę takiej półeczki przy biurku - mi też by się baaardzo przydała!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie się wpasowała ta półka. Wogóle świetny masz swój twórczy kąt! Ze u mnie takie rzeczy nie leżą na deszczu/słońcu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to moje ukochane miejsce w domu ,to je dopieszczam :p
      (pewnie leżą,tylko przeszłaś obok -jak ja obok tej :)

      Usuń
  13. Super ta półka. Anita nie wiem jak to się dzieje ale mi się każdy dosłownie każdy twój pomysł podoba :-) A ten ... no super , no :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj :] to się chyba nazywa pokrewieństwo dusz jak się to samo podoba:p

      Usuń
  14. Super półka, super ściana i super inspiracje. Szczególnie ta ostatnia wpadła mi w oko. Fantastycznie się nudzisz :))

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Polka fajna i wszystko na niej pod reka. A boordello to my tam nie widzimy. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Okazuję się ,że darem jesieni ( jesiennych deszczy) może być i półka.;-)i jak tu nie lubić jesieni?
    Ściana jest teraz jak najbardziej stylowa, możesz się dalej ociągać z jej malowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ja już mam plan na jesień kilak mebli za okno wstawić:p
      z ścianą się ociągam,ale niestety - nikt prócz mnie jej nie kocha,mąż tylko akceptuje,bo nie chce mu się malować:p

      Usuń
  17. Przecie taka ściana jest fajna :)))
    Super półka! I bez żadnych takich "czemu to nie inspire place?" booooooo kłamstwo to to jest obrzydliwe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha bo jak patrzę to widzę jeno burdello :p

      Usuń
  18. Wygląda genialnie! Aż sama zapragnęłam taką mieć ;) Świetnie pasuje do Twojego biurka i w ogóle do wnętrza. Wielkie brawa i gratulacje za pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne ma te nieregularne polki, kiedy ja sie doczekam wlasnego kacika, ehh niepredko chyba :) usciski

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał O.o
    Pięknie!!! :)
    A no i portmonetki są świetne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna półka :) Dziecku nie oddawaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anitko masz megawypasione miejsce pracy ... chciałabym takie bardzo ... i ja bym ściany nie malowała ... absolutnie, jest świetna ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie jest idealnie:) i półeczka i to co na niej i ściana...ach.A lampa rewelacyjna:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest świetna! i w sam raz na taki bogaty zbiór przydasiów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Półeczka jest świetna. Miejsce do pracy genialne, klimatyczne:) A ściana do pozostawienia:)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Półeczka jest świetna! Ja poluję ostatnio na coś podobnego ale jakoś nie mam szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. istnieje opcja zamówienia u stolarza,najlepiej czarodziejki Al (ona umie postarzać nie mniej lepiej niż wiatr i deszcz :p)

      Usuń
  27. Ten facio to POMYSŁOWY DOBROMIR!!! I Ty też jesteś tak pomysłowa;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak czuję się czasami jak facio z żarówką w głowie :p , przydałby się też czasami zaczarowany ołówek :p

      Usuń
  28. ŚWIETNIE!!!!!!!!!!!
    Pokażesz ciut więcej? właśnie się zastanawiam jak "wmontować" miejsce pracy dla siebie w dziennym pokoju. jestem bardzo ciekawa jak rozwiązała to taka kreatywna osóbka jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak burdello jak inspire ...mnie bardzo inspire ot co :):) A ściany niech Cię ręka Boska broni ruszać białym pędzlem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lasche no kurcze dumam jaką teorię do tego dorobić dla gości :p no chyba,ze będę asertywna i powiem,ze to efekt zamierzony :p

      Usuń
  30. podziwiam ludzi ktorzy maja tak fajnie urzadzony dom ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pasjonatko ja też, ja ani domu , ani fajnie urządzonego nie mam - ale mam marzenia ,a one są po to by je spełniać :]

      Usuń
  31. cudowna półeczka.zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam Cie za boordello i p.s.!! :-)) polka rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  33. love it :D no genialna ta poleczka, uwielbiam twoje pomysly :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Super :) Pięknie wszystko tam poukładałaś :) Taki burdello mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne twórcze miejsce. marze o takim! na razie mam zwykłe "łyse" biureczko - nie mogę pozwolić sobie na kreatywny bałagan :( dopatrzyłam się krzesła z ikei. przymierzam się do zakupu ale takich fajnych w listki już nie ma :( pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię je choć zajmuje sporo miejsca, nie ma już tych obić? o! ale znając Ikeę to wymyślą coś fajnego znów :p

      Usuń
  36. zapragnęłam jej i ja:) bardzo funkcjonalna i ładna.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniały kąt, uwielbiam taki bałagan i artystyczny nieporządek :) To oddaje trochę Twojej duszy artystycznej, widać, że nei jest to pusty designerski kąt osoby bez pomysłu, tylko twórcze miejsce gdzie wyładowujesz swoje pasje :)

    PS.
    Do zobaczyszka w Krakowie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny masz craftowy kacik, polke dobrze ze przygarnelas bo wyglada swietnie!
    Twoje zdjecie najbardziej podoba mi sie z tych wszystkich inspiracji.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  39. Ooo, świetny efekt. Bardzo inspirujący.

    OdpowiedzUsuń
  40. I to jest miejsce do pracy i widać, że tu kreatywna osoba urzęduje.
    No! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Niezastąpiony przybornik, i tyyyyle ma przegródek !!! I tak, sam , na deszczu stał ?!
    Cudownie , że postanowiłaś się nim zająć ! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Tak półka i tata z takimi cudami to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  43. rewelacyjna półka!!! A ja do dziś szukam takiej w strugach deszczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Anitko, super półka ! Stolik pod nią też rewelacyjny :-) Uwielbiam Twoje pomysły. A jaką farbą pomalowałaś boki ? akrylową ? Zielona jestem jeśli chodzi o odnawianie mebli, choć kusi mnie szalenie, żeby spróbować :-) Ostatnio widziałam gdzieś na allegro stary stół kuchenny do odnowienia i strasznie się napaliłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. tak,zawsze akrylowa do drewna i metalu

    OdpowiedzUsuń
  46. oj tam oj tam na książeczki też jakąś półkę jeszce znajdziesz na deszczu ... kącik co raz fajniejszy masz :) ściskam *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha i chyba będę musiała wyprowadzić coś lub kogoś,żeby miejsce znaleźć

      Usuń
  47. Rewelacyjna półeczka:) też jestem w trakcie urządzania swojego kreatywnego kącika i szukam inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  48. co tu dużo mówić : u Ciebie jest zawsze ładnie :D

    OdpowiedzUsuń