poniedziałek, 8 października 2012

Inspirujący folk

Pisałam niedawno o nowych papierach z Makowego Pola " To lubię". Ja miałam już przyjemność pracy z nimi i powiem szczerze - ten folk jest baaardzo inspirujący :]

Zacznę od projektu , który jest typową inspiracją... bo samego papieru zawiera w sobie niewiele. Oto moja wersja przepiśnika inspirowanego kurpiowskim folklorem :]


Te piękne folklorystyczne desenie stały się inspiracją dla koronkowego notesu :


W swoich zasobach znalazłam tasiemkę odpowiadającą kolorystycznie pasiakom :



Fragment papierowej koronki przyszyty wewnątrz, a na koniec :



cała konstrukcja mocno recyklingowa :
  1. karton z przesyłki
  2. len z zasłony
  3. koronka ze sweterka
  4. tasiemka
  5. stary guzik
  6. wszystko okraszone cudownym folklorem serwowanym przez Makowe Pole 
ściskam An

23 komentarze:

  1. Bardzo mi sie podoba! Ty kobieto chyba nie spisz... bo co chwile u Ciebie takie cuda!!! usciski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do takiego notesu pasowałaby jakaś regionalna potrawa, bo pizza albo cupcakes chyba nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie - na pewno pierogi razowe lub łemkowskie :p

      Usuń
  3. fju,fju... fajny ten ten przepiśnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześlicznie!:))) uwielbiam przepiśniki, a ten Twój jest wyjątkowy:) podoba mi sie sposób z guziczkiem:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny przepiśnik. I len...ach.
    Ja cały czas się biorę za mój i jakoś rak weny i czasu troszeczkę.
    Pozdrawiam, Boniek
    I zapraszam: http://boniffacy.blogspot.com/2012/09/candy-boniffacego-zestaw-relaksacyjno.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam, takie koroneczki:) Anitko, jak przy południu się nudzisz, to zapraszam do siebie na powitalne CANDY:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny jest! Koronka ze sweterka wymiata! No i brawo za recykling ;) ach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny! I idea recyklingu też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle Anitowo, oryginalnie, cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko z odzysku i to najbardziej mi sie podba, proste i piekne.
    Jak zawsze An jestem pod wrazeniem.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję :] czyli udało się stworzyć rozpoznawalny styl :p

    OdpowiedzUsuń
  12. o proszę!! jak zdolne ręce potrafią zrobić coś z niczego!!! uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Że recycling - to ja uwielbiam, że zdolne łapki - to niezaprzeczalnie ...ale jakie Ty robisz zdjęcia dziewczyno ...napatrzeć się nie mogę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lasche - bardzo dziękuję za te słowa ,staram się :]

      Usuń
  14. genialny, zakochałam się!uwielbiam tak starannie oprawiony recykling!

    OdpowiedzUsuń