niedziela, 28 października 2012

Istny misz- masz

Nie wiem jak Wy, ale ja mam istny misz- masz w głowie. Myślami jestem wciąż w jesieni, nawet zaczęłam się spokojnie oddawać jesiennej chandrze pod kocem i rozmyślać nad tym, jak mi źle i nic się nie chce...
Zanim kompletnie popadłam w "nic niechcenie" zrobiłam zalążek albumu na wspomnienia po krakowskim zlocie...


Użyłam ulubionego zestawu "drewnianych" papierów z kolekcji "To lubię"  i elementów jesiennych z Anamarkowych "Fall in love" - wszystkie dostępne w Makowym Polu.

Jeszcze jest pusty (czeka na zdjęcia ) , ale byłam tam -oto dowód  :




(zdjęcia podkradłam ich autorkom :** - wybaczcie).

Czas płynie nieubłaganie i zanim popadnę całkowicie w otchłań jesiennej chandry ratuję się wprowadzając w świąteczny nastrój. Nucę w głowie dżingel bells i wyrzucam z siebie świateczne kartki. Nawet sobie kącik odpowiednio przystroiłam :p


Jak widać mam tutaj listek z jesiennego spaceru wymieszany ze świątecznym łańcuchem i motywami kropczastymi, istna mieszanka powodująca zawroty głowy. Mało tego, dziś rano po podniesieniu rolet zaskoczył mnie pierwszy śnieg - chyba równie bardzo jak drogowców :]

Miłego
An


19 komentarzy:

  1. Śliczny album koniecznie musisz uzupełnić go zdjęciami.
    Śnieg mnie też zaskoczył i to bardzo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dawaj się chandrze!! śliczny album i śliczna Ty na fotkach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Didre, chandra to niestety część mojego jestestwa- wlaczę od lat i obiecuję : nie dam się :]

      Usuń
    2. wiem o czym mówisz, niestety... ale taka uroda ma swoje uroki ;) buziaki!!

      Usuń
  3. też mnie dopada jakaś dolina smutku, ale musimy z tym walczyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitko coś wiem na ten temat... ta jesienna chandra dopada chyba wszystkich:)
    tak jak pisze Didre nie daj się jej! bądź silna:)
    album pierwsza klasa. Uwielbiam te Twoje scrapbookowe projekty:)))
    ściskam i miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm na razie staram się trzymać głowę na powierzchni i dopłynąć do brzegu :]
      ale dzięki za wsparcie

      Usuń
  5. koniecznie wrzucaj zdjęcia do albumu:) zapowiada się super:)
    mnie też leciutko zaskoczył atak zimy, nie śpię od tej porannej jasności chyba od 5:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny album ;)
    Eh dla mnie ta zima przyszła zdecydowanie za szybko :(((

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaa zabieram zdjęcie :D ale fajnie wyszło :D
    super się było w końcu spotkać!! :) ale nie ukrywam, że mam niedosyt :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie pamiętam kto je robił, ale zabieraj :* . Nie nagadałyśmy się :]

      Usuń
  8. U mnie zero śniegu, choć temp. -5'C Jutro rano jadę do pracy, ciekawe, jak to będzie... Pozdrawiam jesiennie- zimowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie tam miałyście! Widać na fotkach te mega zadowolone minki! :) Album wyszedł super! A ozdóbka jesienno-zimowa jest jak najbardziej na czasie... ;) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Spotkanie pewnie bardzo udane:) Jesień chyba nas wszystkich dołuje ale i inspiruje do działania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za wsparcie dziewczyny,wiem,że nie tylko ja tak mam - więc szukajmy wszystkie pozytywnych stron :] buziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny ten albumik !!! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokażesz wnętrze albumiku? Bo okładka wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się :] jak tylko uda się go doprowadzić do końca :p

      Usuń