poniedziałek, 1 października 2012

Na drobniaki - portfeliki potworniaki :]

Portfeliki na pieniążki- przydadzą się np. w szkole lub na wycieczce. Tym razem  dla chłopaków stworki potworki lubiące drobne :


Nie ma się czego bać, jak się im da jeść są całkiem sympatyczne i nawet się uśmiechają :p


Nie ma oczywiście wymogu, że muszą należeć wyłącznie do chłopaków :


Może jakieś dziewczęce serce pokocha takiego koślawego stworka :]


Potworzaki mają oczywiście tasiemki z kółkiem brelokowym do zapięcia np. przy kluczu,albo tornistrze.
miłego wieczoru

An

64 komentarze:

  1. Szaraczek jest the beściak! Świetny pomysł! Poprawiacz humoru, rewelka :).
    M

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombaaaaaaaaaaa! Ten koślawiec to chciałby groźnie łypać okiem, ale mu to w ogóle nie wychodzi! Przesłodki jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie !!! i ja je uwielbiam ... Anitko a jak to dla dzieci to czy ja swoje paluchy tam włożę ... bo wiesz ja bym dla siebie tego ... no chciała ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasandro to mluchy,na mały paluszek do wydobycia złotówki :]
      napisz do mnie co i jak to uszyję na Twoje "wielkie" :P

      Usuń
    2. ok tylko jutro bo dziś na buziola padam ...

      Usuń
  4. boskie !! oj ja tez bym z chęcia dla siebie wzięła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadł mi w oko ten z okiem ;-)Błękitny ma taki uroczy zawadiacki uśmiech :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, przez te zamki maja bardzo zawadiackie miny, świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaaaaa kocham całym moim sercem oba te stworki :)
    czadowe sa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szary, szary :) Uśmiech pojawia się na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  9. no kocham!!! tez z okiem mnie rozwalił na maksa!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym z okiem się zakochałam ,cudny jest i jak pragnę zdrowia muszę sobie taki portfelik zrobić , jeżeli pozwolisz , abym wykorzystała Twój pomysł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, że pytasz - ale wolałabym , abyś się zainspirowała i stworzyła coś 100% olllq . I dzięki za odwiedziny

      Usuń
    2. Ależ właśnie o to chodzi , że zainspirowana Twoim dziełem pytam czy mogę stworzyć samodzielnie, dla siebie coś na wzór tego co prezentujesz.Nie wiem jak inaczej można zrozumieć moje pytanie , ale zdaje się nie bardzo się zrozumiałyśmy. Oczywiście szanuję Twoje zdanie :)

      Usuń
    3. niestety użyłaś określenia :" abym wykorzystała Twój pomysł" - zrozumiałam tak jak napisałaś. Będzie mi miło zobaczyć do czego Cię zainspirowałam i dziękuję za uszanowanie mojego zdania. :]

      Usuń
  11. Super pomysł i świetne wykonanie :) Potworki są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezłe, a takie małe suwaki kupiłaś czy to ucięty długi?

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajne !! super ! Kurcze..Twoje dzieci muszą mieć z Tobą super ! ja to nie miałam takich gadżetów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm no chyba tak :] ja też nie miałam ,ale mają oni :p

      Usuń
  14. Ha ha ha, uśmiałam się na ich widok, niesamowita jest ta paszcza! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny jednooki:)
    miłego dnia,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej jakie cudne:)))))))))))
    i jeszcze na szydełku!:)) a ja właśnie zaczynam z szydełkiem przygodę.
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje pomysłu, ten z tym jednym okiem , szarak, genialny ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne sa , najbardziej mi wpadł w oko ten z jednym okiem ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  19. Portfelaki cudaki :) obydwa są piękne ale ten pierwszy skradł moje serce:) pozdrawiam, Ilona

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahahaha szary dla mnie ! świetny !

    OdpowiedzUsuń
  21. No wspaniałe, świetny pomysł - zamek jako paszcza potworowa!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten jednooki jest super! A ja wciąż cieszę się sówką od Ciebie, dzięki niej mogę znaleźć klucze w torebce :)
    pozdrawiam
    marta
    p.s. świetny banerek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę,chyba wrócę do tego wzoru :]

      Usuń
  23. Ale pięknościowe!!:)
    Pozdrawiam serdecznie!:)))
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach! Jakże bym go pokochała! Są uroczę. Ten jasny bardziej do mnie przemawia. naprawdę, gratuluję inwencji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :] to łatwe gdy się ma 4-latka w domu z głową pełną ciekawych stworków i opowieści :p

      Usuń
  25. rewelacja!! szary mnie uwiódł, drań jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne są :)
    Szaraczek bez oka rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne, a te buźki słodkie

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne są:) Miny mają nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. no czadowe, ja bym chciała na kązdą monete inny :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś ale skąd taką dużą torebkę weźmiesz potem :p

      Usuń
  30. Potworniaki są świetne! ach mieć takiego w torebce...;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aż chce się takiego stwora nakarmić.

    OdpowiedzUsuń
  32. o rany ten z tym jednym okiem CUDNY!

    OdpowiedzUsuń
  33. No po prostu padłam:) świetne są!

    OdpowiedzUsuń