wtorek, 16 października 2012

Portfeliki na drobniaki - wersja .....

Wersja mniej dziewczyńska bym powiedziała- ale okazuje się,że i dziewczynki w nich gustują .


Dwa już znane, kolejne dwa czyli diabełek i żabka powstały według wytycznych zamawiającej:


Polubiłam diabełka, te guzikowe oczy dały mu spojrzenie ,które chyba się zwykło nazywać "oczy w słup " :p



ściskam i życzę dobrego nastawienia - u mnie leje,szaro buro i zimno - ale to idealna pogoda na pozostanie w domu i dzierganie :]

An

36 komentarzy:

  1. Rozrasta się "potworna" rodzinka ;-)
    Czarny ma zdecydowanie diabelskie spojrzenie

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne! :))) ja teraz w pracy siedzę, ale jak wrócę biorę się za girlandę:)))
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne portfeliki :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, diabeł z błękitnymi ślepiami...na pewno zrobi furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe i ślicznie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudaśne.
    A może jakiś skromny tutorial do kompletu na Tulajowym?
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak ja je uwielbiam :)) i widzę "moje cyferki":)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. niezwykłe!:)
    diabeł lekko chyba przerażony, co najmniej jakby swoje własne odbicie zobaczył:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne!!! Diabełek poraża wzrokiem:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebieskooki diabel rewelacyjny!!! Ale czy mozna mu powierzyc nasze drobniaki???:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! Bardzo oryginalne! Ale diabeł i pieniądze? ;) Hmmm! Może być gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zastanawiałam się nad tym :p może to wersja dla piekielnie lubiących zakupy :]

      Usuń
  12. Diabełek ma powalające spojrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. one na mnie patrza :P
    zaba swietna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah zwłaszcza diablasty- ma zeza zbieżnego :p

      Usuń
  14. czy ja już pisałam, że mogłabym miec je wszystkie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyyy chyba tak :p -ale mam dobrą wiadomość,jak się kocha jedengo to się rozmnaża przez paczkowanie :p

      Usuń
  15. Zarąbiste, szydełkuję koc właśnie, o czym można przeczytać w ostatnim poście, ale w przerwie wydziergam sobie portfelik:) a skąd bierzesz takie małe suwaki? Przycinasz długi? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli kolorowe to przycinam długie,a białe kupuję na metry

      Usuń
  16. Portfeliki sa swietne, ale na zdjeciach tez widze cudne szyldziki z numerkami :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Anetko,współczesne zupełnie-znalazłam komplet na allegro

      Usuń
  17. Widzę, ze pomysł się rozrasta przez pączkowanie :) I dobrze, bo kolejne cudowności powstają :)

    OdpowiedzUsuń