wtorek, 23 października 2012

Prototypowi

Typowi to oni nie są, ale na pewno są pro :p. Czasami muszę czegoś spróbować, po to by się przekonać jaki błąd popełnię przy pracy. Jeśli błąd się nie zdarzy typ pro (prototyp) dostaje życie, jeśli się zdarzy - przechodzi na drugą stronę...kosza.


Dżej dżej to pomysł Mili - mały , wystraszony lemurek , który taki jest strachliwy, że się chował w zakamarkach mojego ( szumnie nazywanego ) twórczego zakątka :


Pomysł na jego narodziny pochodzi z t-shirtu młodego :p

Drugi prototyp okazał się  "wypałem "  i dostał życie, aktualnie mieszka u wielkiej fanki sów :]


Mój zeszyt pęka od rysunków takich typów - nie pozostaje nic innego jak dać im szansę :]

An

48 komentarzy:

  1. mi podobaja zie obydwa typy:) sowka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa typki są fajne,sówka wspaniała, ale przy lemurku po prostu się rozpłynęłam. Taki wprost do przygarnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj czekam na wiecej prototypow :D uwielbiam takie maskoootkiii!!

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam gdzieś ostatnio kurs na podobną sowę szydełkową ale dla mnie to i tak jakiś kosmos :/ więc mogę sobie powzdychać do niej ehhhh. No chyba, że trzeba wziąć wkońcu szydło w łapy i się okaże, że nie jestem taka tempa w tym temacie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. wypuść te typy na wolność !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anitko podziwiam Ciebie za głowę pełną pomysłów, za te wszystkie projekty i tą różnorodność. Jest ogromna:) wspaniała ta sówka z szydełka... zakochałam się:)
    miłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  7. Lemur hmmmm , pierwsze skojarzenie to Król Julian. Ale twój lemur to całkowite przeciwieństwo Juliana taki spokojny, troszkę strachliwy. Uroczy  Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz typologię typków pełną , pytkiem jestem z natury jak dziecko podpytuję dlaczego ??? Lecz do Twej głowy pełnej pomysłów zaglądać nie będę boje się , że jak uchylę do niej drzwi to pomysły się za szybko wysypią albo coś się nie daj Bóg pogubi.Uwielbiam Twoje nietypowe , nieprofilowe i zdecydowanie nieszablonowe wytwory ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahaha a ja myślałam że to jest szop Pracz jak patrzyłam na miniaturkę :D ahaha :)

    An, ściskam :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Sowa przeslodka w super kolorach! Lemurek sympatyczny, ale "silnie przestraszony". Moze potrzebuje towarzystwa drugiego lemurka??? W dwoch zawsze razniej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. lemurek do moich chłopaków ihihihihihi pozdrowionka ..

    OdpowiedzUsuń
  12. Pan Le Moore to pewno jakiś daleki krewny Zenona ;) Śmiesznościowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu ładna nazwa, tak sądzę,że pokrewieństwo jest :p

      Usuń
  13. Hahaha:) Fantastyczny lemurek:) Podziwiam inwencję twórczą Twoją i Twoich Latorośli:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, daj im szansę, nawet jak wyjda nieco pokraczne, to i tak zawsze przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje stworki są bezkonkurencyjne :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to bym wszystkim szansę dała, nawet tym, co to się im zdarzyło ;) Piękny! I linijka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda :p oryginalnie pomaziana przez poprzedniego właściciela p

      Usuń
  17. hehehe lemur mnie powalił :P super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lemurek arcysłodki (strrrrrasznie lubię takie potworki) i sówka śliczna!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko ładne :) Oczy stworka są rozczulające :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A dla mnie ten lemurek to jest super WYPAŁ ;) i nic nie jest takie fajne, jak czasami te nieperfekcyjne dzieła (chociaż nie wiem, co w nim mogło nie wyjść - jest idealny). Pięknie Ci wyszły te twory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam:)
    świetne te Twoje zwierzaczki :)
    lemurek jest uroczy a potworniasty portfelik z poprzedniego postu będzie się robił :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za wszystkie komentarze i witam nowych odwiedzających!

    OdpowiedzUsuń
  23. Są świetne :) Zwłaszcza lemurek trafił prosto do mojego serca :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog! Będę tu częściej zaglądać! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Lemurek (chociaż myślałam że to szop) zachwycił mnie, uśmiech nie schodzi mi z twarzy:)
    Sówka też piękna, choć to nie moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślałam, że to szop :-)
    Myślę, że bedzie mu dobrze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oglądałam ostatnio bardzo przyjemny film.
    I Twój stworek przypomniał mi pewien kadr :
    http://4.bp.blogspot.com/-7rqhMTIruPs/UDPBbomxZVI/AAAAAAAACtw/Ho7U9B4IV9M/s1600/Keinohrhasen001.jpg
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha rozbawiłaś mnie, mój stworek wygląda jakby się tego pana bał :p

      Usuń
  28. Wow! Sówka śliczna! Zresztą moja też, chodzi ze mną wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lemuros i sowa są świetne! Takie prototypy, to już całkiem fajne typy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Działaj i przenoś rysunki w realny świat bo cudne są te rzeczy, które pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepraszamy za pomyłkę, były problemy z blogerem :)
    Poprawny adres: http://sweet-things1243.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Lemur jest super:) Pooglądałam jeszcze raz Twój twórczy kącik i jest świetny, jak mi się tam podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  33. daj im szansę! daj im szansę!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapraszamy: sweet-things1243.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Śmieszny lemur :) trochę wystraszony ale i zdziwiony :))Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jezuuuu już kocham tego Lemura! o_O
    ahahaha
    cudny jest ♥

    No i bosko Cię było na żywo zmacać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh dzięki za entuzjastyczne reakcje :p Jasz przy Tobie największy nawet nerwus doznaje błogiego odprężenia :p
      A co do Lemura - masz na pewno coś z 8-latki :p

      Usuń