piątek, 12 października 2012

Świąteczny planner


Spokojnie, bez paniki - nadal mamy jesień :]
Dzisiaj chcę zaprezentować "inną twarz"  kolekcji "To lubię" od Makowego Pola - pasiasty papier od razu nastroił mnie świątecznie :]


Paski skojarzyły mi się z portkami Mikołaja , albo elfów, a strona wewnętrzna z norweskimi swetrami :]. Dlatego postanowiłam zrobić (wreszcie o czasie) świąteczny planner - znany szeroko jako grudniownik.


Będzie  czas na spokojne zaplanowanie prezentów dla całej rodzinki :]- również tych handmade.


 Taki notesik to też pomysł na prezent :


Można w nim opisać swoje święta, ozdobić zdjęciami i wkleić kartkę z przepisem teściowej na super karpia w galarecie :p

Mój notesik już ma właścicielkę, moja Mi postanowiła zrobić z niego planner na swoje robótkowe pomysły. W weekend uszyła jaśka własnoręcznie wyszywając go guzikami, a od wczoraj trenujemy na szydełku - mówię Wam -jajo mądrzejsze od kury :p

ściskam An

35 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł :)
    Mam pytanie, w jaki sposób połączyłaś wszystkie kartki notesu?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak próbuje zszyć na maszynie takie cacko :) to wszystkie igły mi się łamią :D

      Usuń
  2. Sliczniusi, wiesz niby bez paniki bo dopiero jesien, ale ja juz widze jak ludziska sie przescisgaja w zakupach swiatecznych, ehh gdzie ta magia swiat :)
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdę mówiąc ja już zamierzam robić ozdoby :p

      Usuń
  3. Fantastyczny! A dzieci są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jaki fajny ten świąteczny notes:)))
    bardzo mi się podoba..
    no i słyszę o szydełku hehe. Miłego trenowania:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, masz świetny pomysł !!!! muszę wziąć się wreszcie do roboty ! poZdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też dzisiaj gwiazdki:))
    lubię te przedświąteczne manewry, to nic, że dopiero październik:)
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tu nie panikować?? Wchodzę do sklepu, wystawiają świąteczny towar, w dziale z prasa magazyny z inspiracjami świątecznymi, lada moment na skwerach staną wystrojone choinki!
    Ale taki planer to mądra rzecz- bo właściwie to teraz już czas pomyśleć spokojnie i z głową o prezentach- szczególnie handmade ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje wkurzają artykuły świąteczne w sklepach - kiedyś to chociaż do Wszystkich Świętych czekali, ale kartki można już zacząć robić, bo później czasu zbraknie:)

      Usuń
    2. ooo uwielbiam czasopisma z inspiracjami :p

      Usuń
  8. Jaki świetny! Chyba sobie ściągnę pomysł, jak można - żeby się milej planowało. Ja na swoim blogu właśnie zbieram takie inspiracje (nawet pomyślałam że może tak w formie konkursu?) - http://wcieniukwitnacychmagnolii.blogspot.com/2012/10/konkursik.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Qrcze juz swiatecznie sie zrobiło , patrzec a snieg spadnie ;)
    tak jajka z reguły zawsze sa mądrzejsze od kury ;p
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki sliczny, super pomysł:) Czy można u ciebie taki zamówić?
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja zamawiam:) jutro jak nie zapomnę to napiszę maila:)

      Usuń
  11. uroczo i świątecznie się zrobiło ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki grudniownik to rozumiem, masz racje prezenty trzeba juz planowac aby nie bylo nieoczekiwanych niespodzianek.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  13. ojejku ale zrobiło się cieplutko na sercu... świątecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsze slysze o takim notesiku, ale podoba mi sie pomysl ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o, mamo! a ja tylko kulkę z aniołkiem widzę... uwielbiam takie cudeńka!!
    ale notes też w końcu zobaczyłam ;) pierwsza klasa!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest cudny :) A dzięki papierom od Makówki nabrał takiego miłego sielsko świątecznego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję, taki był zamiar-sielsko,po naszemu :p

    OdpowiedzUsuń
  18. uhuh! Dziękuję za przypomnienie! Może w końcu się wezmę za rzecz w odpowiedniej porze! :)

    OdpowiedzUsuń