środa, 10 października 2012

W temacie folkloru- koronki

Kontynuując temat nowej serii papierów od Makowego Pola  "To lubię"  zaprezentuję kolejną pracę zainspirowaną pięknym polskim folklorem.  Koronki lubi chyba każda szyjąca i klejąca z papieru crafterka, ja uwielbiam je zwłaszcza w zestawieniu z lnem i i innymi surowymi materiałami.
W zestawie "To lubię" jest taki papier nr6 (Kurpie Białe) , w którym jeden z elementów mnie rozczulił wręcz :


Ten fragment serwety / firany koronkowej przypomniał mi cudowne chwile w skansenie podczas tegorocznych wakacji, nastroił na wspomnienia - o Babci, której już nie ma , a pamiątką jest piękny , haftowany obrus w naszej komodzie wyciągany tylko na Wigilię...

I oto co z tej nostalgii powstało ...


notes, zwykły notes - w oprawie koronkowo-delikatny, jakby pokryty pajęczyną ze wspomnień...


trochę spękany , podniszczony,sfatygowany...


a w środku  z "zasuszonym" kwiatkiem , który przypomina tamten spacer...

Może to mały pamiętnik...

miłego dnia

An

p.s. bazą jest jak zwykle karton, len z zasłony i cudowne "koronki" od Makowego Pola

16 komentarzy:

  1. Anitko niesamowity jest... i jeszcze ten Twój opis... niesamowite wspomnienia oprawione w piękna okładkę..:) cudo!
    pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :] cieszę się,ze to do Was trafia-miałam jakiś taki nastrój dziś:]

      Usuń
  2. Anita, dziękuję Ci za ten wpis, dokładnie czegoś takiego szukałam! Jestem zakochana w tych wzorach, cudne są!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo :] na pewno będziesz zadowolona

      Usuń
  3. piekny taki nostalgiczny :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie piekny, a okladka jest naprawde niesamowita.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny notes-pamiętnik:) a te papiery makowe mocno mnie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj..kilka dni mnie nie bylo i widzę , że mam zaległości - obejrzałam resztę , bardzo fajnie to robisz :) Podoba mi się :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję i polecam papiery ,zresztą nie tylko tę serię z czystym sumieniem

    OdpowiedzUsuń
  8. An, piękny notes! Wróciłam z wyjazdu i dopiero zobaczyłam te wszystkie cuda u Ciebie, dziękuję, fantastyczne prace! I inspirujące niezwykle! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest ale znając mnie zaraz by się cały pobrudził :)

    OdpowiedzUsuń