wtorek, 30 października 2012

Wyciśnij jak cytrynę

Wyciśnij z jesieni tyle ile się da, dodaj szczyptę zimy , dopraw ekscytującymi przygotowaniami i ciesz się oczekiwaniem :] (czyli dokładnie to co nam serwuje pogoda :P)



W radosnym pichceniu uczestniczyły papiery "To lubię" z Makowego Pola. Dechy wszelakie są idealnym tłem do świątecznych kartek (wyciśnij jesień), do tego naturalne ozdoby jak anyż, może być plaster pomarańczy, cynamon.. (dodaj szczyptę zimy).
Ogromna poisencja powstała dzięki mojemu nowemu nabytkowi, jest to jesienny listek autorstwa Drychy  ( 3rd eye), odbity kilkakrotnie na błyszczącym,sztywnym papierze . Nie udało mi się przez ten połysk pokazać cudownych żyłek , które odbijają się idealnie !

Zachęcam do eksperymentowania z kolekcją "To lubię" podczas świątecznych przygotowań. Wiem,wiem to jeszcze mnóstwo czasu - ale skoro można go spędzić tak przyjemnie...kto nam zabroni :p

An

14 komentarzy:

  1. Ja też bardzo libię te Świąteczne przygotowania. Te Święta mijją tak szybko, więc lubie je sobie przedłużyć. Kartki super. Ten listek z #rd eye-genialny! No i widać te żyłki, widać. ALe jak chodzi o pogodę to boję się że teraz napadało a potem w grudniu nie będzie nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widać, to super :p
      ja przedłużam maksymalnie,lampki już mam i będę trzymać do lutego. Co do śniegu osobiście jestem jego zwolenniczką jedynie od 23-30 grudnia :p

      Usuń
  2. super te dechy ,zima precz to jeszcze nie jej pora ...
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne ;) Wspaniały zimowo-świąteczny klimat ;)

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne te kartki... szczególnie podoba mi się pierwsza druga i ostatnia..z resztą wszystkie są super :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie czasu jeszcze troszkę jest, ale można już pomyśleć o świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne wypieki!!! u mnie zima trzyma na całego i pięknie słoneczko świeci - trza z Anielinką na spacerek :)))

    widzę ze aura swiateczna Cię opanowała ;) ja ostatnio robiłam ciasteczka ze śnieżynkami ;) relacja wkrótce :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co tam,zamiast się wkurzać na chlapę nastrajam się optymistycznie.A jedyne co mnie może w ten stan wprowadzić to myśl o świętach

      Usuń
  7. oj jest coś magicznie ekscytującego w tym oczekiwaniu na święta :)
    Karteczki urocze i bardzo klimatyczne:)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no i wspaniale! już masz co wysyłać i wręczać na Święta:)
    piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  9. O, jaki świąteczny klimat u Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,u mnie anomalie na równi z pogodowymi :p

      Usuń
  10. Ta pierwsza z ciastkiem, który jakby wyskakiwał niczym Filip z konopi, jest przeboska!

    OdpowiedzUsuń