sobota, 17 listopada 2012

3 razy dizajn

Nie będę tutaj twierdzić, że się na tym znam ( po prostu lubię robić zabawki :p )-  zostałam zaproszona do udziału w wystawie 3 D,  czyli dizajn dla dzieci we Wrocławiu. Tutaj możecie o tym poczytać.  Na wystawę pojechały eco zakupy :


A jak już o dizajnie mowa, pobawiłam się w domowego dizajnera co zaowocowało zmianami. Nie ma już malowniczej, odrapanej ściany.... jest biało :]


mało tego , jest bardziej mobilnie :


Fantastycznie było by mieć białe podłogi jak Thymka, ale rilaaax, mam sporo życia przed sobą :]

Buziole An

p.s. bonus, proszono mnie o pokazanie jak wcisnełam kąt do pracy w dużym pokoju, okej- ale to dla ludzi o mocnych nerwach, bo wychodzi tu moje chomicza naura na jaw :p


68 komentarzy:

  1. ja, ja, ja! Lowe Twoją przestrzeń kreatywną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :] dzięki, ja też uwielbiam ten bajzelek :p ( i zaznaczam, wiem gdzie co mam hahha- zwykle jest tam większy bajzel)

      Usuń
  2. uuuuuuuuuuuuuuu kochana, to Ty jeszcze bajzlu nie widziałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ale fajnie, dzięki za cynk, pójdę se pomacać te wszystkie zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nieżle ja mam wyszstko poupychane w szafkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kącik, ja tez tak mam lubię kiedy mam pod ręka wszystko hi hi.
    Mnie się podoba bardzo w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tłumaczę sobie,że puste biurko to pusty umysł... :p

      Usuń
  6. toż to prawdziwy nieład artystyczny.
    tyle że pewnie jest wojna, bo jak coś tworzysz to do kompa nikt się nie dopcha prawda???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do kompa to wogóle nikt się nie dopcha nie ustalajac tego z właścicielką kąta hhaha (trwają debaty nad zakupem laptoka :p)

      Usuń
  7. Gratuluję udziału w wystawie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle fajnie się nudzisz :))))) No.... ściany trochę szkoda, ale rozumiem mieszkać w takich odrapanych to tak trochę nieteges ;-)
    Produkty na wystawę czadowe!!!!!

    A kąt roboczy.... niezwykle udany. Oj w temacie białych podłóg mogę powiedzieć tylko jedno: U-W-I-E-L-B-I-A-M :))

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż, jak już wspomniałam na wielkiej (nie zastawionej doszczętnie meblami)powierzchni może i fajnie, ale jednak w tym wrażeniu ciasnoty to tylko potęgowało wrażenie..niedoróbki :p

      Usuń
  9. ja swoijego w życiu nie pokażę hahahahhahaha
    ale się wcisnęłaś !
    mi materiały zajmują całą szafę i jeszcze leżą przed nią :P farby lakiery bejce włóczki, narzędzia do ceramiki, bizuterii, papiery , serwetki pudełeczka do zdobienia jejjjjjuuu ale nazbierałam przez te lata... juz więcej nie wymienię ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja wyprzedałam już to co do biżu, nie dekupażuję a z jednej z szaf wyprowadziłam już w połowie małżonka :p

      Usuń
  10. No ja uważam że Twój kącik jest THE BEST !!! ja swojego nie mam żadnego, tforzę w kuchni na stole bleeee...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to "bleee"??? Na kuchennym stole wychodzą TAKIE CUDA???
      Przeniosłabym się do kuchni zaraz, gdyby nie to, że nie mam w niej stołu ;)

      Usuń
    2. hahah dokładnie, z tego co wiem więcej cudów powstaje na kuchennym stole

      Usuń
  11. to jest bajzel twórczy choć i tak minimalny u mnie jest jak po przejściu tornada niby szyję jedną rzecz ale wszystko mam wywalone no bo przecież gdzieś była jasna podszewka, która będzie świetnie pasować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam,znam :p nie odważyła bym się pokazac podłogi podczas pracy :p

      Usuń
  12. Świetnie to wszystko pomieściłaś. I monitor na półeczce, dzięki czemu więcej miejsca na biurku... Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prace przepiękne ;) a kącik do pracy jest naprawdę świetny !!! :)

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale do zdjęć to się naustawiasz i naprzestawiasz ;) Mam pytanie-killera: czy na tym biureczku rozstawiasz też maszynę do szycia? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt :p ale przywykłam do tego
      tak,na tym biurku pracujęna maszynie :p

      Usuń
  15. Gratulacje!
    Szkoda, że zniknęła stara ściana. Miała swój urok. Ale rozumiem potrzebę zmian.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu fajna była, ale wierz mi nie dodawała uroku :p takie odrapańce chyba wyglądają lepiej na wielkich powierzchniach,a ja czasami miałąm problem znaleźć kawałek ściany na zrobienie zdjecia bez zabałaganionego tła :p

      Usuń
  16. Gratulacje AN :)) A twój kąt właśnie tak sobie wyobrażałam :D Podziwiam Cię Tym bardziej, że fotki cykasz tak zmyślnie, że wydaje się iż masz dużo więcej miejsca w tym kąciku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fak, zwykle nie pokazuję na jakiej małej powierzchni żyjemy i jeszce moje boordello :p

      Usuń
    2. dlatego jesteś moim masterem zdjęć :)

      Usuń
    3. haha a ile się naprzestawiam !

      Usuń
  17. przepiekny kacik tworzczy! uwielbiam twoje przerobki w domu :) kazdy chcialby miec taki zmysl.. :) zakupy w wersji eco tez super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee,poważnie :p ja po prostu podglądam i przekładam na swój grunt :p

      Usuń
  18. Anitko, twoje ekologiczne zabawki zachwycają i gdyby nie fakt, że moje chłopaki już trochę wyrosły, tylko takimi musieliby się bawić! A Twój kąt kreatywny jest bardzo kreatywny, aż chce się w nim zasiąść. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło :] moje dzieci też pomalutku wyrastają

      Usuń
  19. Intrygujący ten kącik, bardzo ciekawy pomysł na monitor :)
    pozdrawiam serdecznie
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz włóczek :) zapas na całą zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne eko-produkty :) "MiSZczu" ;)

    a kącik do pracy - fiu fiu.. ileż tu skarbów! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwyciłam się twoim kącikiem do pracy i zainspirował mnie do przeniesienia swojej codziennej roboty ze stołu w kuchni do pokoju, gdzie (tu także zainspirowana) planuję stworzysć swoje miejsce!! Teraz wszystko mam poutykane z szafach, pudłach i zanim znajdę to czego szukam, czasami zapominam czego szukałam!! :)

    Ps. zapraszam na mojego bloga! http://fpomyslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjne masz tam skarby w tej przestrzeni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ihihihihihihihihi pięknie !!!! uwielbiam takie kąciki !!!!!!!!!!!!!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. a Twoje eko warzywa uwielbiam i ja i moje dziewczynki :)) ale niedługo Buba i Modniś w akcji :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, Buba i Modniś- fajne ksywki :]

      Usuń
  26. Najpierw pomyślałam: fajny pomysł na monitor- jest gdzie szyć gapiąc się w instrukcje na ekranie. Ale potem uważniej spojrzałam na biurko... :D yyyyyyyyyy.

    Mimo braku przestrzeni myślę, że: Piękne masz to wszystko -widzę znajome produkty. Chętnie bym wpadła do Ciebie i posiedziała przy tym biureczku, poogląda. Bardzo miłe miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko ,spoko -jak zdejmę klawiaturę i koszyk to spokojnie da się szyć skrzaty :p

      Usuń
  27. super ten kącik !!!!!!! widać w nim życie i nieznudzoną Anitę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne te warzywka ;)
    Jak ja lubię takie kąciki ... Oglądałabym i oglądała co tam masz ;)
    Pozdrawiam!
    http://wiwkawowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne zakupki :) bardzo mi się podoba twój kącik ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. dzięki Dziewczyny, wiem,ze wygląda to na niezły bajzel-ale zaręczam, jest bardzo funkcjonalne :]

    OdpowiedzUsuń
  31. W takim kąciku to można tworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  32. A chciałam jeszcze zapytać o to jak przymocowałaś kółka do stolika - są na bolec? - wystarczy wywiercić otwór czy to bardziej skomplikowana operacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :] kółka sa na wkręt,mozna nawiercić lekko i wkręcic śrubkę

      Usuń
  33. fajny kąt -widać że żyje swokm życiem i pomysłami właścicielki - mój w sypialni - wstyd się przyznać - rzadko używany, maszyna dumnie stoi ale nic z tego nie wynika, poza tym że jest ładna :-)


    a podłoga biała - fajna .... choć od dwóch dni chodzę z nosem przy ziemi i się jakiś smug dopatrzyłam w niebieskim (!!!???) odcieniu .... nie wiem czy to światło się załamuje czy ekipa się nie postarała ... zobaczymy - może się zadepcze i uleży i będzie dobrze.

    jedno jest pewne - foty wychodzą obłędnie! światło super odbija!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. stracilam jedynie podziw mojej teściowej i własnego ojca ! - oni jakoś nie czują tego co ja, gdy patrzą na wszechogarniającą biel!

      Usuń
    2. oj tam,nie przejmuj się :p to mi przypomina ciągłe pytania po co mi manekin,do tego goły! i czy mam zamiar choć jedno ubranie uszyć z tej okazji :p
      podłogi zazdroszczę, choc ja o pomalowaniu całości ścian na biało musiałam się przyzwyczajać,bo mnie w oczy raziło :p
      teraz tylko pozbyć się 'segmentu" i można będzie bez wstydu pokazać więcej :p

      Usuń
    3. a kacik, cóż- spędzam w nim tyle czasu, że każdy już wie , że aby dopchać się do kompa naley być miłym i pertraktować :p

      Usuń
  34. powinnaś zmienić nazwę bloga, Anita - co się wcale nie nudzi:)),
    a za taką pracownię to bym wiele oddała, ja to jestem przepędzana z kąta w kąt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda,nuda to stan mi nieznany ( a nazwa z przekory nadana :p)

      Usuń
  35. o kurcze , ale masz kącik! jest w nim wszystko , ale najważniejsze, ze się odnajdujesz:))) mnie się podoba:) no i koszyk na włóczki jaki śliczzny:))) ściany białe , moje marzenie tak jak i podłogi, ale przy psiaku nie widzę tego... może kiedyś:)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  36. Kącik super.. rzeczywiście dużo masz rzeczy :) ale kto ich nie ma , ja np. jestem przekonana że wszystko mi się przyda i też niezły chomik ze mnie , niestety mój kącik nie jest jeszcze tak doprowadzony do "porządku" jak u Ciebie..
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  37. I teraz już jestem pewna, że WSTAWIĘ TĘ MASZYNĘ do salonu!!! I wszystkie te pudełka, kosze, michy i inne klamoty. Wiwat kreatywne kąty dla kreatywnych kobiet!
    Pozdrawiam, Twoja od daaawna cicha podziwiaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uwielbiam chomikowanie a taki katek... to cos, co nie powinno sie ukrywac! :-) Moim zdaniem super!!! Pozdrawiam, Jola

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie, ja też mam naturę chomika więc spoko. Anitko bardzo mi się spodobało to biureczko, marzę o takim. Skąd go wzięłaś?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm,chyba mogę napisać "własnej roboty", to przerobione biurko z jusk http://www.jysk.pl/120/121/3630250/a/catalog

      Usuń