niedziela, 11 listopada 2012

Dla kuchni w stylu glamour

Czemu by nie spróbować innego stylu ? Choć bliski memu sercu jeste ten raczej rustykalny (stąd juta ), to kiedy kupowałam ten papier miałam zamiar spróbowac czegoś nowego.


 Notes na bogato - czyli czerń i złoto, choć położone na surowej jucie - dają szlachetnego ( odświętnego ) błysku .
Może właśnie do Twojej kuchni pasuje taki notes?


Może taki prezent ucieszy Twoją mamę?


W środku gotowe karty na przepisy. Notes do nabycia TU >>>

I kilka kartek :




An

26 komentarzy:

  1. Kuchenny notes bardzo "apetyczny" :-) A najbardziej mnie urzekł wzór w pepitkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem Twoją miłość od tego wzoru :]

      Usuń
  2. W ŚRODĘ rusza u mnie (najprawdopodobniej) piersze w Polsce link party (imprezka linkowa;)) - wszystkie utalentowane blogerki będą mogły zostawiać linki do ciekawych postów na swoich stronach, dzięki czemu inni czytelnicy będą mogli je odwiedzić. Genialna okazja do poznania innych ludzi z podobnymi zainteresowaniami:-) Post na temat zasad już się pojawił.
    Serdecznie zapraszam bo bez odwiedzających nie ma linków, a bez linków nie ma imprezy, a bez imprezy... noo...nie ma imprezy :D Więc jeśli ktoś jest zainteresowany i chce wziąć udział to przekażcie proszę dalej, żeby było nas, imprezowiczek, jak najwięcej ;)
    http://speckled-fawn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz ze uwielbiam Twoje notesy :) A kartki wow, styl retro plus swiateczny look, to jest to!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki :) Notes też wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękn notes i PIĘKNIE podany !!! pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancki notesik- i taki konsekwentny w każdym calu :) moją uwagę przykuły te dwie perełki no i fantastyczna gazetowa wstążeczka- gdzie można taką zakupić??? jest obłędna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstążeczka marki "Eight" http://eight.pl/index.php?k9,pasmanteria

      Usuń
  7. Notes wspanialy. Okladka spodoba sie niejednej restauracji, bylaby idealna do karty z menu, pzdr /magda

    OdpowiedzUsuń
  8. och jaki piękny przepiśnik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anitko notes na przepisy jest prześliczny! wspaniałe kolorki.. a karteczki - oj widzę, że będzie dużo obdarowanych:)
    uściski dla Ciebie i dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  10. Z nawału roboty moje kartki znów wyrusza w ostatniej chwili :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liczy się pamięć, zwłaszcza,ze pisanie listów i kartek to wymierajacy zwyczaj

      Usuń
  11. Mi się ciągle marzy taki notes na przepisy, ale zawsze wynajdę coś innego, ważniejszego do kupienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Notes - cudny, aż szkoda byłoby w nim coś zapisywać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do mnie po odbiór nominacji Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie to pierwsze zdjęcie! Ja chyba lubię czasem coś glamur

    OdpowiedzUsuń