sobota, 10 listopada 2012

Dzisiaj była fiesta

Tak, dzisiaj była impreza. Moje starsze dziecię obchodziło swoje 8 urodziny :]
Było tak :


Taniec na macie polecam każdemu, bawiłam się równie dobrze jak dziewczynki. Dla robiących imprezy domowe polecam pomysł na piniatę :


Ja zrobiłam swoje według tego kursu >>>>klik. Do środka powkładałam kilka drobiazgów i słodyczy, dziewczyny były przeszczęśliwe, że nie miały urodzin - a mimo to dostały prezenty.

Oczywiście handmade też było :


Taki szalony weekend, zresztą jutro też czeka mnie sporo atrakcji :]. Dzisiaj już padam na twarz :]

ścisakm An

15 komentarzy:

  1. He, he,he.. właśnie zrobiłam sobie przerwę w sprzątaniu po imprezce urodzinowej synka, coby zajrzeć co na blogach :).
    Najlepsze życzenia dla córki!
    no to dalej do roboty... aż trudno uwierzyć, że tu była tylko 5-tka dzieci... tez padam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat dla jubilatki!
    Dzięki za przepis na piniatę :)

    Dobrej nocy,wypoczywaj.

    p.s.Królisia urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego dla córci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych zajawek wynika, ze impreza byłą przednia dla każdego :) A handmade... śliczny, ale zdjęcie jest cudem samo w sobie! Genialna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  5. duże uściski dla córci ♥♥♥ a króliczka - jej - brak mi słów -jest piękna !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla coreczki!!! Pomysl na pinate bardzo fajny:) Krolik jak zawsze przesympatyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ten króliczek a dla córki wszystkiego naj !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze życzenia dla córki! Króliczek jak zwykle świetny, a zdjęcie z nim jest wręcz niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hihihihihi a ja właśnie wróciłam z imienin Julci psiapsiółki :) 9 dzieci miała zabawę bombową a my babski wieczór :) Sto lat dla córci i dziękuję za pomysł na pinate..

    OdpowiedzUsuń
  10. no, a ja przez trzy dnie siedziałam w domu i też cś tam poszywałam. Nikt nie miał urodzin, ani imienin, niestety, bo dzisiaj mam już ochotę wybyć z domu. Zdjęcia super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze życzenia dla córki! Piniatowy zwyczaj bardzo lubię, zwykle piniaty robila u siebie moja siostra - radość dziedziaków z kilku drobiazgów faktycznie bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego dla córeczki a królisia zachwycająca ...od jakiegoś czasu się zastanawiam czy by nie sprawić sobie takiej ślicznoty...tzn. tak całkiem dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kubś też właśnie bawi się na urodzinach koleżanki - ciekawe, czy zabawa choć w połowie będzie tak udana, jak ta :-)
    Linijka na ostatnim zdjęciu - padłam!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale króliśka cudna!!!! normalnie bym ją wciągnęła bez zakąszania ;)))) spóźnione ale szczere życzenia SAMYCH DOBROCI złóż swojej córci :))

    OdpowiedzUsuń
  15. przecudny króliś :) I świetny pomysł na torebkową pinatę!

    OdpowiedzUsuń