środa, 28 listopada 2012

Jedz orzechy człowieku !


Dziś dla odmiany mam nieco głupawy humor, śpiewamy sobie z dziadkami fa la, la ,la ,la - la, la, la ,la! :p
Ciemnawo i jakoś tak "kołderkowo" za oknem , zachęcam do jedzenia orzechów - dobry środek antydepresyjny :]


Dla rozruszania kości postukałam młotkiem od rana :


Numerki walały się po szufladzie od dawna, a wieszak u Decomarty zachęcił mnie do ich wykorzystania .

A z drugiej strony :


Nie wiem kiedy ją skonczę - ale wiem, że drewniane elementy będą czarne.

Ściskam An i pamiętajcie o orzechach :]

47 komentarzy:

  1. :))) ale cudną masz szafkę/ półeczki - marzę o takiej! Orzechy jemy namiętnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wypiękniała- a taka bida na deszczu stała :] teraz wiem co to mebel z potencjałem :p

      Usuń
  2. orzechy są dobre na mózg!
    jak mawia moja psiapisóła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektórzy w takim razie powinni miec przepisywane przez lekarzy :p

      Usuń
    2. hahahahaahahahaaaaa :)))))))))))))))))))))))

      Usuń
  3. Orzechy!!!! orzechy!!! Ale dziadki swietne a jakie maja zebulce hihhi:-)))) manekin piekny!! moze w koncu znajde jakiegos dla sie:-))) Sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syl tam gdzie Ty bywasz to na pewno się jakiś piękny trafi

      Usuń
  4. To dziś powinnam zjeść ich całą górę!!!...
    Pozdrawiam, a szafka piękna!:)
    ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo to trzeba regularnie :] a doraźnie wielki kubas czekolady

      Usuń
  5. orzechy i jabłka to moje ulubione połączenie na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz Jagodo jakiś sprawdzony pomysł na coś takiego "dopieszczającego" w ponury dzień ( z jabłkiem i orzechem of kors )

      Usuń
  6. A pfff a pfff, kto se może o nich pamiętać ten pamięta- ja mam uczulenie w pindę jeża! I wyglądam niezbyt urodziwie po ich konsumpcji ahahaha 8)
    Dziadki w pytunię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w mordę,jak pech to pech! ( Jasz nie rozgłaszaj, bo jak komuś podpadłaś to cię poczęstuje batonem z posypką :] )

      Usuń
    2. Aahahha nie nooo,aż tak źle ze mną nie jest, (i aż takchyba nikomu nie podpadłam :P )nie puchę od orzechów, inaczej na nie reaguję 8)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. ja się pokusze o stwierdzenie,że to moj nałóg :p

      Usuń
  8. No tak, ja uwielbiam orzechy, ale niestety jestem uczulona od jakiegoś czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoj to nie polecam rozgłaszać coby jakiś złośliwiec nie podsunął zamaskowanego batona z posypką :]

      Usuń
  9. Dziadki do orzechów wymiatają!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zmyślne i oryginalne to wszystko u Ciebie Anito. Podoba się Laborantkom, i to jeszcze jak! Niezły z Ciebie szperacz:)

    Pozdrawiają

    LABORANTKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, szperanie to moja druga miłość zaraz po szyciu :p

      Usuń
  11. Sta orzechów zjedzonych? 24 ...tyle ile zmieści kalendarz adwentowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. no, no tylko nie dziady :p panowie w sile wieku są :]

      Usuń
  13. Eh, nie przepadam za orzechami (głównie włoskimi) :/ Ale może się przełamię ;)
    Świetne dziadki ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo a nasza Turcja słynie z orzechów, ciągle jakieś chrupiemy, a to laskowe, a to migdałki, pistacje mniam :) Najlepsze orzechy jakie w życiu jadłam :) Cudne są te Twoje dziadki, aż mnie teraz korci, aby film obejrzeć :) A półeczka pierwsza klasa, też chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo zazdroszczę, ja kocham nerkowce i pistacje!

      Usuń
    2. te tureckie pistacje od Ciebie Kasia, to mi si epo nocach śnią :D

      Usuń
  15. Orzechy są super, tylko za leniwa jestem, by je skubać, a szkoda mi kupować gotowe, gdy mam pięknego orzechowca na podwórzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedobrze :] ale można kupowac łuskane :]

      Usuń
  16. A ja mam takiego dziadka do orzechów tylko jest zielony i jest gajowym. Kupiłam go kiedyś na targu staroci w Zielonej Górze! Cudnie je uszyłaś! Zastanawiam się czy też takiego nie zrobić, skoro mam gotowy wzór w domu ;-) Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nic tylko działać, ja szukam własnie tego jedynego drewnianego

      Usuń
  17. uwielbiam Twoich dziadeczków:) no i manekin pierwsza klasa już sobie go wyobrażam jak go przemalujesz:)))
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ich lubię, w kupi im najfajniej było -ale już się rozdzielili na święta

      Usuń
  18. Wystarczy zacząć i jakoś poleci , powodzenia w malowaniu. Superaśny kosz

    OdpowiedzUsuń
  19. Są kochani :D zwłaszcza przez te zębiska :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jemy, jemy orzechy :)))))))))) A dziadki sa pierwsza klasa!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. a orzechy to ja zajadam właśnie w tym momencie :)) Numerki kocham ale nie posiadam buuuuu..

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem pożeraczem orzechów w ilościach ogromnych :)))
    A Twoje dziadki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jem jem :) i marzy mi się taki drewniany dziadek do orzechów :))) Twoje full wypas są :> a numerki dodają smaczku całości - pięknie!

    OdpowiedzUsuń