czwartek, 8 listopada 2012

Nietypowo , ale świątecznie

Mam taki zamysł, żeby odejść od tradycyjnej kolorystyki świątecznej w tegorocznych dekoracjach. Mam z tym problem, bo nieustannie ciągnie mnie do czerwonego.
Tym razem podjęłam próbę i muszę powiedzieć, że efekt mnie zadowala -ciekawe co Wy na to ?



Torebka, organizer, kieszeń. Uszyta według wykroju z tildowych inspiracji świątecznych w zupełnie nietypowej kolorystyce. Ale - wyobrażacie sobie taką kieszeń jako kalendarz adwentowy?  Co dzień można tam umieszczać inną niespodziankę.


A po świętach powiesić w sypialni jako organizer na szaliki. Albo w pokoju na podręczne gazety.


Zastosowań jest wiele, a uniwersalna kolorystyka pozwala na wielorakie wykorzystanie. Kieszonka jest dosyć duża - spokojnie pomieści sporo pluszaków w dziecięcym pokoju.

Uszka zostały uszyte tak, żeby w nie włożyć ramiona wieszaka (takiego bez dolnej poprzeczki ) .

Jeśli ktoś chętny zapraszam TU>>>>>

An

53 komentarze:

  1. Anitko toż to cudo jest:) jestem jak najbardziej za taką kolorystyką:) podoba mi się odejście od czerwieni, choć ja ją uwielbiam, zwłaszcza zimową porą:)bardzo uniwersalny organizaer! i te tkaniny, pasiasta kieszonka:) ślicznie:)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, na pewno całkowicie w święta z czerwieni nie zrezygnuję-ale eksperymentować można

      Usuń
  2. Święta w pastelach? Czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być i w takiej kolorystyce:)Rzecz gustu:))))Pomysł super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglada :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko coś przepięknego ta kolorystyka jest po prostu przepiękna. A tak w ogóle to uwielbiam takie organizery, bo są naprawdę przydatne, a ten to jeszcze w dobry nastrój wprawia jak się na niego patrzy.Pozdrawiam Cię gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło , ja tez lubię jak coś jest ładne i praktyczne :]

      Usuń
  6. No kurcze, świetny pomysł. Kolory zresztą też. :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Organizer piękny!!! I tyle możliwości zastosowań :D Super! No i bardzo chętnie bym z niego wyciągała co dzień jakąś adwentową niespodziankę :))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak,zwłaszcza,że jest dosyć duża i dużo pomieści :p

      Usuń
  8. Ciekawy pomysł-kolory bardzo milusie[chyba uszyję] Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kieszeń. Niespodzianki w niej mogą być rzeczywiście niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  10. taka kolorystyka jak najbardziej do mnie przemawia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, wiosennie ;) Anita, czy Ty wiesz, co ja dziś w samochodzie swym znalazłam? Pewną paczuszkę. Jeździ ze mną od... kilku tygodni? Myślałam, że dawno jest w swojej nowej chałupce ;), a ona się zawieruszyła i nie jest tam, jest u mnie :( Wygonię ją! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne połączenie kolorów - jest przeuroczy !!!♥

    OdpowiedzUsuń
  13. A wiesz Anitko, że ja w tym roku też postawiłam na kolorystykę nie związaną ze świętami. Szyję właśnie dla Synka kalendarz adwentowy w kolorach: ekri, beżach i pastelowym błękicie.Tak na przekór wszystkim stereotypom :)
    Twój organizer bardzo mi się podoba. Pomysł kolorystyczny i jego wszelakie zastosowanie z pewnością będzie dla wielu Czytelników natchnieniem :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba i te kolory cudne:) Choć dla mnie czerwień w święta musi być:)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny!! potrzebuję czegoś takiego do łazienki!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uszyłam kiedyś podobny organizer na drzwi, by nic nie zapomnieć kiedy się wychodzi z domu:) http://oneroomflat.blogspot.com/2012/09/dont-forget.html tu możesz zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwne,nie umiem otworzyć Twojego bloga :/

      Usuń
    2. dziwne nie otwiera mi Twojego bloga

      Usuń
  17. a wiesz ze fajny pomysl :) potem moze miec inne zastosowanie nie tylko swiateczne, fajne materialy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Bree, zestawienie kolorów i deseni to podstawa - żeby się przyjemnie patrzyło :]

      Usuń
  18. Podoba mi się, zwłaszcza dzieki tej uniwersalności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekna dekoracja i bardzo oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł. - przede wszystkim uniwersalny. Nie trzeba chować do szafy po świętach tylko znaleźć inne zastosowanie a tych może być wiele.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie..tak pudrowo:) a u mnie dzisiaj wyjątkowo czerwono:) i codziennie garść nowych inspiracji świątecznych. Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł... i praktyczny!:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. rany jakie TY piękności szyjesz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świąteczne drzewko w takiej kolorystyce też będzie piękne :) a sama kieszeń - super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyróznienie Twojego bloga ode Mnie
    http://manufactureofimagination.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog.html
    zapraszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietny! I ta klorystyka idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny organizer, u mnie musi być jednak czerwień;) przy okazji ociepla mi mieszkanko;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacja! Kolorystyka bardzo uniwersalna, pasuje do świątecznych klimatów, ale i na każde inne okazje:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Organizer jest boski, ale ja chyba pod tym względem jestem tradycjonalistką - z tą szarością w wydaniu świątecznym widziałabym czerwień. Tym bardziej podziwiam Twoją próbę innego spojrzenia na święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak szary z czerwonym też będzie piękny

      Usuń
  30. Anitko, mam ten sam problem...miało być rustykalnie, ale pójdę w pastele z dużą ilością bieli i kroplami czerwonego koloru :)
    Naszyłam już tych gadżetów sporo ;)
    Zobaczymy się na spotkaniu u mnie, koniecznie przed świętami!

    OdpowiedzUsuń
  31. No inaczej :). Ja jednak jeszcze w tym sezonie chyba pozostanę czy bieli, czerwieni i złocie. Jakoś zawsze postanawiam inny kolor wprowadzić, ale się nie udaje :)
    Moja siostra zaś zaszalała i ma kolorystykę zieleń-fiolet

    OdpowiedzUsuń
  32. ja niestety jestem na bakier z kolorem czerwonym , choć u innych podoba mi się bardzo ..
    Kieszonka śliczna i bardzo praktyczna ! A u mnie jak zawsze szarości, sreberka i biele

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przyjemne połączenie kolorów. Tez zastanawiam się nad czerwieniami - niewiele ich u mnie - i nie mogę się zdecydować, choć tkaninek uzbierało mi się już sporo.

    OdpowiedzUsuń
  34. ja lubię czerwień i pewnie u mnie tez jej nie braknie :]

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię takie praktyczne pomysły. =)

    OdpowiedzUsuń