piątek, 30 listopada 2012

No to hop !

No to hop do najbardziej kolorowego i usłanego niespodziankami miesiąca. Kalendarze zawieszone?
U nas zeszłoroczny, ale lubimy go bardzo i dlatego jest powtórka z historii - już kombinuję co do niego włożyć, w tym roku będzie mniej słodyczy , a więcej zadań / wyzwań / dobrych uczynków :


Śniegu nadal nie ma, ale jest wyraźnie chłodniej i w radiu zapowiadają opady :]

Mamy zapas orzechów - na mózg :p i herbatki pachnącej cynamonem. Grzejemy się w trójkę światłem świec i gwiazdek ( bo jeden łańcuch led świeci u nas już od połowy listopada) . Czasem w takim świeczniku - o tym jak jest zrobiony wkrótce.


Po malutku zmierzam do zamknięcia swojej craft pracowni, dopracowuję i wysyłam ostatnie paczuszki.

Jak np. grudniowy planner dla pewnej fanki gryzoni i wiórów :]




Ja swojego nie zrobiłam ( jak zwykle ) -ale wykorzystam piękny kalendarz od Kolorowego Ptaka , który w tym roku nie zapełnił się niczym , niech więc stanie się planerem na czas przyszły .

Pokażę niedługo piękne dekoracje od moich blogowych koleżanek, bo zamierzam je wraz z wybiciem pierwszych godzin grudnia bezwstydnie powyciagać i porozwieszać - a co, kto mi zabroni . Chcę się tym wszystkim cieszyć jak najdłużej, jak dziecko .

To tyle na dziś
sija An

27 komentarzy:

  1. Również zawsze robię dla innych, a nigdy dla siebie ^^ Planowniki minimalistyczne i takie w moim stylu. wszystko świątecznie: choć ja nie przepadam za świętami.

    Ciesz się jak najdłużej! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś nie przepadałam, od kąd robimy je "po swojemu" uwielbiam ten czas

      Usuń
  2. Ale fajny tez Wasz kalendarz!!!Ja ciągle daleko w polu z dekoracjami świątecznymi , ale widziałam już u moich sąsiadów choinki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze powiem szczerze, że ja bym też najchętniej ubrała :p co mnie opętało!? :p

      Usuń
  3. kalendarz świety i lampionik otulony :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kalendarz i planowniki - może wypadałoby w końcu coś zaplanować??? ściskam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Anita, ten kalendarz jest świetny, też bym go nie zamieniła na nic innego!
    I podobnie jak Ty też powoli wyciągam świąteczne drobiazgi by jak najdłużej nacieszyć nimi oko:)
    pozdrowienia ślę,

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten kalendarz:) A ten plenner jest boski, ja swojego używam:) Non stop coś w nim bazgrze, pomysły na prezenty, wzór wianka jaki zrobię na drzwi, plan kiermaszu do którego się przygotowuję.. Jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kalendarz rewelacja :))) Ooo taki planner by mi się przydał - świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, Dziś u nas Maleńka też dostanie swój pierwszy w życiu:)
    Też chciałabym jak najwięcej zabaw i zadań tam umieścić:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście DOSTANIE SWÓJ PIERWSZY KALENDARZ:)

      Usuń
  9. Kalendarz wspaniały i ten planer, oj przydałby się taki może w końcu wszystko byłoby porządnie zaplanowane bez wykrętów ha,ha.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie kalendarze z zadaniami są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten kalendarz! Ja właśnie dzisiaj też wyjęłam pudła z ozdobami :))
    A jeśli można, to poproszę o podzielenie się kilkoma pomysłami na zadania do kalendarza, bo mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gotowy oczywiście, ale w środku nic :( nie mam pojęcia co włożyć.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie!!
    U nas też zawiśnie zeszłoroczny kalendarz skarpeciany, może nieco odmieniony:-)
    pozdrawiam, a planer super!

    OdpowiedzUsuń
  14. te kalendarze to fajna tradycja :D wzmaga oczekiwanie na swieta

    OdpowiedzUsuń
  15. ja w tym roku zaplanowałam kilka zabaw/zadań
    po pierwsze kilka wybranych dni to np. : dzien pierniczków (robimy pierniki), dzień ozdób (robimy łańcuch), dzień dzielenia się ( oddajemy zabawki ,którymi się dzieci nie bawią)
    oprócz tego słodycze,naklejki, pisanie listu do mikołaja, pisanie kartek do rodziny, tego typu sprawy-które i tak robimy,a możemy je spokojnie rozplanować i robić z dziećmi

    OdpowiedzUsuń
  16. Anitko ten kalendarz adwentowy jest przeuroczy i czekam na dekoracje, co tam masz w zanadrzu, pewnie sporo tego będzie:)
    ściskam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  17. To coś szare z sercem, zrobione jak by z rękawka sweterka, jest świetne!

    OdpowiedzUsuń