środa, 21 listopada 2012

Szary,szary,szary,biały..

A propos świąt... popadłam ostatnio w szary szał, a już po wycieczce do Ikea natchnęłam się zaupełnie jak zobaczyłam swetrowe , beżowe ozdoby i szare , kropczaste zabawki na choinkę. Nie wpsomnę już ometalowych , okropnie drogich zawieszkach, które kocham!   
Nie do końca mi się udaje w głowie przestawić na tryb szaro,szaro, biało ( no bo jakoś ponuro mi się wydaje) - ale podoba mi się ogromnie.

Natycham się na skandynawskich blogach , a i słowo nordic znaczy dla mnie więcej niż nordic walking :p

No patrzcie:





Fajnie nie, przytulnie choć ciemno trochę . No chyba, że się ma metrwó wiecej i białe podłogi i ściany (jak co po niektórzy :p).

W każdym razie natchniona poczyniłam kilka ozdób i nawet jeden kurs, o którym niedługo. Dzisiaj moje ozdoby bez koloru :




No proszę, nawet nie zauwazyłam jak kolor się sam wkradł :p


gdyby ktoś zapragnął kilku to można je znaleźć tu >>>>>KLIK.

Wkrótce więcej pomysłów na ozdoby świąteczne i te z kolorem i te bez, oraz kursik :]

Pozdrawiam An

47 komentarzy:

  1. Oj jak ja kocham takie klimaty. Chociaż w tym roku cały czas się waham czy nie zrobić "pstrokatej" choinki.
    PS. Mogę wrzucić Twoje zdjęcia na decorolkowego fb? Oczywiście z linkiem do bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te ozdoby w szarościach...i te zdjęcia...Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam takie klimaty :) ta nowa moda biało szara, i jeszcze czarne grafczne akcenty, po prostu zawróciła mi w głowie. Jedyne co jednak mam w tym stylu to napoczęty koc… i tyle :<

    A Twoje ozdóbki piękne, szychy ujęły mnie za serducho :) w tym roku mam bombkową, biało srebrna choinkę,a le w przyszłym postawię chyba na takie coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łaaa biało srebrna musi być cudna! ja jeszcze kombinuję metalowe ozdoby , takie diy :p

      Usuń
  4. a u mnie właśnie szaro szaro biało i brązowe akcenty :))) może i jest tak nostalgicznie ale lampeczki i świeczki dodają uroku :))) kocham te klimaty i mimo miłości do kolorów jakoś nie mogę wyjść z szarości :) no chyba, że w pokojach dziewczynek - tam to co innego :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, a we mnie jakoś to walczy jeszcze 9ps. kiedyś wyznawałam teorię,że szary to nie kolor! wyobrażasz sobie! )

      Usuń
  5. Kocham (dosłownie!) kocham ten kolor!
    Ostatnio stał się moim czarnym (uniwersalnym)... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zestawienie kolorystyczne :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie po remoncie całe mieszkanie szare, szare, szare, białe....:)) Dodatki wszelkie uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale się nie dziwię zafiksowaniu na konkretny kolor - nasza choinka od lat jest kremowo-złoto-biała i co roku sobie obiecuję, że będzie inaczej, ale... ;-))))
    Pomysł na miękkie bombki idealny, zwłaszcza dla maluchów, które jak mały Kuba, muszą dotknąć każdej ozdoby na choince :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie, u nas odkąd jest Natan większość to nietłukące ozdoby- ponieważ nie lubię plastiku większość to moje wyroby

      ja mam gdzieś fiksację na tą czerwień i kratkę, no nijak nie umiem się tego pozbyć:p

      Usuń
  9. ja tydzień temu też dopadła moje królestwo zwane IKEA :) do wszystkiego wzdychałam i też wylazłam z tymi osłonkami :) są cudowne!!! Następnym razem kupię jeszcze te wiszące :) no i mam fazę na biały jakoś fest... ale to chyba epidemia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne te inspiracje!oo tak widzialam juz zajawke z ikei, w tym roku slicznaaa, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie ładnie !
    Ja od kilku lat mam biłało, szaro srebrno i kryształkowo na choince
    look:
    http://insideproject8.blogspot.com/search?updated-min=2011-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2012-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=14
    i do tego bordowe dodatki ale nie muszą być

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne te ozdoby ;-)
    Zapraszam do siebie - może będziesz mogła przyłączyć się do akcji szlachetna paczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne te Twoje zawieszki, podobają mi się w takich naturalnych barwach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam te bezkolory. Tylko do tego lubię dołożyć piękny, pożółknięto-ciemny kolor drewna, jak ta gwiazda. Cudne Twoje ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, postarzane drewno tez uwielbiam :] będziei w tym roku u mnie :p

      Usuń
  15. Ja uwielbim takie klimaty jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne klimaty, ale ja też jestem nieco zakodowana na świąteczną czerwień. Moja ulubiona mieszanka to beże, szarości, czarny, biały i do tego energetyczne dodatki - sprawiają, że całość jest weselsza i przytulniejsza. Przynajmniej w moim odczuciu. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się i pewnie u mnie czerwień się pojawi :]

      Usuń
  17. i to są kolory moich świąt :) no i metalowe ozdoby koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hehe .... pijesz do kogoś? :-)

    pięknie jak dla mnie!!! a Twoje ozdoby - cudne - zaraz wpadam podpatrzeć do sklepiku!

    ściskam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w te swieta nie bedzie za duzo szalonego koloru, chce ograniczyc sie do bieli, szarosci dlatego te propozycje jak najbardziej mi sie podobaja:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo ciekawi mnie Twoja propozycja,na pewno będzie elegancko :]

      Usuń
  20. prześliczne są, tak samo kocham te klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. to zdecydowanie moja kolorystyka, baardzo, ale to baaardzo:) A pomysł z uszytymi bombeczkami świetny:)
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zdecydowanie jesteś mistrzynią w spójności i wydobywania piękna z lnu ;]

      Usuń
  22. och Anitko ja też zakochałam się w tym stylu i odcieniach szarości, bieli plus dla mnie obowiązkowo metal i drewno:)))
    wspaniałe dekoracje nam pokazujesz. ten kosz jest boski! :)))
    dobrej nocki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domyślam się, że fanek takiego wystoju jest więcej :] ale czy sie nam uda :p

      Usuń
  23. Świetny klimat - uwielbiam szarości :)
    I bardzo podobaja mi się te szyszki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne te ozdoby... takie kolory zawsze mi się podobały : brązy , beże. chociaż kiedyś usłyszałam , że do mnie nie pasują.. ?! Ale i tak noszę ! Wnętrza trochę ciemne..ale to nic !
    Też myślę powoli o ozdobach w moim domu.. czas najwyższy coś zrobić !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się ostatnio w szarych ozdobach...te Twoje są urocze. Myślę coraz częściej o monochromatcznym domu. Zdjęcia super. Te szarości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te Twoje dekoracje, te skrzydełka i szyszka w szczególności.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne inspiracje! A Twoje dzieła są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne inspiracje, te szarości są cudne:) Choć ja tak lubię czerwień w święta:) A Twoje zawieszki świetne:)

    OdpowiedzUsuń