czwartek, 15 listopada 2012

Zrób coś dobrego :]

Ja lubię, a Wy ?  Lubię też wiedzieć, że moja pomoc (nawet taka skromna ) trafia do konkretnego człowieka. Dlatego zapraszam Was do licytacji na rzecz Synka naszej koleżanki , Siostry Bloggerki  - Mony Lisy . Tu możecie przeczytać o chorobie Witka KLIK . Wkrótce na aukcjach pojawi się między innymi ten króliczek ode mnie :]


W wersji świątecznej, z miękkim sercem do pokochania :].

A może ktoś ma ochotę się przyłaczyć i przekazać swoje prace na rzecz Witka ? Wystarczy posłać zdjęcia prac do Mony i po wylicytowaniu wysłać nowemu właścicielowi jego wylicytowaną rzecz. Spróbujcie dołożyć swoją cegiełkę - mała może, ale z małych rzeczy zbudowany jest świat :*

Love An

12 komentarzy:

  1. uwielbiam ten świat zbudowany z kawałeczków naszych małych cegiełek - JASNE :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że powinnam poczekać na mojego króliczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o to chodzi, nie tylko w święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również bardzo chętnie przyłączę się do aukcji ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko jak się kontaktować Anitko ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny Króliś, a serducho ma cudne!!
    Popieram, ja zamierzam uszyć lalę dla Elizy...obym dała radę:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudaśny królik - Ty to masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super króliczek, wszyscy powinni pomagać

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wymyśliłaś tę czapkę na jedno ucho. Fikuśny zwierz!

    OdpowiedzUsuń