poniedziałek, 17 grudnia 2012

Dzień stajenki

Jak wspomniałam przygotowania do świąt wyznacza nam między  innymi  specjalna książeczka. Każdy dzień jest wyznaczony do czegoś innego, dzisiaj mamy dzień szopki.

W zeszłym roku była taka. W tym zafascynowały mnie proste formy :


Początkowo miałam zamiar rodzinkę wyszydełkować, ale kiedy zobaczyłam te proste figurki stwierdziłam, że to jest to!


Figurki zrobiła dla nas Al z czarów z drewna, i jak przeczytałam w liściku "Jezusek się uśmiechnął podczas toczenia :P "
To na pewno jakiś znak :p

Domek dostałam rok temu od Mrude, niestety niektóre papierowe ozdoby nie przetrwały przechowywania i dlatego domek dostał drugie życie.  (Madzia , mam nadzieję, że nie masz mi za złe :P)

Tak mi się podobają w tym stanie, że chyba ani malowania, ani ubierania nie będzie. A tak to wygląda zwykle na co dzień :P


No i zmobilizowałam się do pokazania kilku stron grudniownika :p






Piękny stroik z pierwszego zdjęcia pochodzi od zdolnej Pani Kwiatkowskiej . Jest w nim wszystko co lubię - a ta cementowa ? donica -mrrr (Kasiu skąd wiedziałaś :P)

Na koniec moje ulubione inspiracje dotyczące stajenki :







fa la,la,la,la! la,la,la,la!
An

20 komentarzy:

  1. sliczna stajenka, stylizacja Nataniela no ba:-):-) super, ale Twoj grudniownik jest the best!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anitko stajenka pierwsza klasa! a te ludziki są właśnie piękne, bo są takie proste:)
    świetnie, no i uwielbiam ten grudniownik!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne i cudaczne ;) jednak potrzebna jest stajenka, bo jakże by miały wyglądać bez niej święta ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite, oryginalne figurki
    Takie naturalne, mówiące same za siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe ! i jakie proste..zeszyt - cudowny.. ah..

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki Dziewczyny ! mam taki plan co roku mieć inną stajenkę, czy się uda :P

    OdpowiedzUsuń
  7. takie proste formy sa piekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna w swej prostocie :) A usmiechniety Jezusek to napewno dobra wróżba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pikna stajenka, Jezusek, co się był uśmiechnął niezwykły, no a z tych inspiracji to Ci powiem, że te udziergane się do mnie uśmiechają TAK, że ojej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. ta ostatnia szydełkowa jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :))) fajna jest! :)
    a ten grudniownik to na prawdę świetny pomysł! ja muszę za rok taki sobie zrobić :>

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie to wyszło. Taka prostota :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezusek usmiechniety to dobry znak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetny ten grudniownik! :)
    Jestem nim zauroczona. Za rok też coś takiego zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  15. polecam, to taki pamiętnik tylko z grudnia :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj An, proste formy to jest to, bardzo oraginalna stajena no i ten usmiech od razu rzuca sie u oczy :)))))
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie zwykłe i proste, a takie piękne :)
    Zapraszam http://6ranowmigotkowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń