niedziela, 9 grudnia 2012

happy holi- DIY

Takie hasło zobaczyłam na jednym z blogów - idealne dla mnie :P
Ja cały czas działam, wpływ na pewno na to ma fakt,że przy siarczystym mrozie dzieciaki złapały bakcyla. Siedzimy w domu i dekorujemy.  Dzisiaj podczas gotowania zupy odkryłam to:


Papierowe ozdoby opanowały blogi, cieszę się, bo podobne gwiazdki robiłam jako dziecko z plastikowej wstążki, tamte są nieco bardziej skomplikowane, ciekawe czy jeszcze pamiętam ich składanie :]

Póki co okno w moim kąciku ciągle przechodzi metamorfozę...


A za chwilę...


Dzisiaj spożytkowałam nadmiar energii moich chorowitków tak:


Drzewko też ubraliśmy -ale na razie nie nadaje się do pokazania, bo ciągle coś dowieszam i zmieniam :p

Zapraszam również na nowy portal :


Publikuję w dziale rękodzielniczym , doradzam mamom jak nie zwariować z dzieckiem w domu , jak spożytkować nadmiar energii (swojej) szyjąc :]. Może znajdziecie tam coś dla siebie :]

An

p.s. dziękuję pewnej dobrej duszy - bardzo dobrej duszy, za zakup mojej maty na cele charytatywne :***** lowe

17 komentarzy:

  1. Pieczenie pierników to najprzyjemniejszy moment przygotowań świątecznych. :-)
    Gwiazda piękna!
    Gratuluję kolejnego sukcesu, będę zaglądać po porady szyciowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie TAK!
      dziękuję Kocie , ja również z zaparty tchem będę zaglądać do Ciebie :]

      Usuń
  2. Fajne hasło:) oraz dzieła Twych rąk. Dzięki za zaproszenie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wrażeniem,świetny pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na gazetowe gwiazdki bardzo, bardzo :)
    Właśnie dopadł mnie wyrzut sumienia z powodu jeszcze-braku pierników, chyba idę go (tego wyrzuta) spacyfikować snem ;-)
    Gratulejszyn z okazji własnego kącika na linkowanym portalu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kulko :] z piernikami jeszcze zdążysz-może dzięki temu się uchowają :p

      Usuń
  5. fajny pomysł :)
    i ja się muszę wreszcie zabrać za pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U ciebie jak zwykle pięknie!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z Dziecio-manią. Na pewno będę zaglądać! My Matki musimy się inspirować żeby nie zwariować ;) ach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym tak chciała... brakuje mi czasu na świąteczne przygotowania...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne robótki ,pierniczki na święta są idealne i ten piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejkuu...! Uratowałaś mnie.. nie wiedziałam jak zrobić gwiazdę..a chciałam uszyć takie żółte (o ile pamiętam to miałaś fazę kiedyś na żółty kolor?) i za nic nie mogłam zrobić dobrego szablonu . Wykorzystam Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nadal lubię żółty-ale w grudniu chyba nie :p

      Usuń
  11. ja również pożytkuje moje maluchy w ten sposób:) nie ma to jak uśmiech dziecka podczas zajadania surowego ciasta.. i pomoc mamusi:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń