sobota, 15 grudnia 2012

Hej,hej, mały misz masz

Mały misz masz jak mieszanka bakaliowa w moczce :p

Kiermasz udał się wyśmienicie! Jestem bardzo zadowolona i niezwykle zaskoczona zainteresowaniem ręcznie robionymi zabawkami dla dzieci, oraz w ogóle szyciem . Mamy jednego, dwójki, trójki dzieci chcą robić coś jeszcze w życiu :p

Oto telegraficzny skrót, czyli :
- gorąca czekolada
- tulasy z młodym sprzedawcą
- nasze stoisko
- kartki własnoręcznie robione przez młodego artystę



A to zdjęcie uwielbiam :p


Cudna jest  jak majta tymi nogami i robi megafon z dłoni :p


I kilka migawek z dekorowania domu :

- cudowna girlanda , która otrzymałam w zamian za grudniownik :]



- przy okazji mycia okien :


alternatywa dla braku śniegu za oknem :]

Na koniec cudowne, niepowtarzalne, klimatyczne gwiazdy od Czarów z drewna :



I  to jeszcze nie koniec naszych dekoracyjnych zapędów (ale o tym kiedy indziej ) :p

lowe An


serducha zrobione dzięki temu kursowi .

19 komentarzy:

  1. Serio nie macie sniegu? my mamy po kolana i wyzej, parkowanie na miescie to koszmar! na szczescie dzis zaczeła sie odwilz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee no mamy i to nadmiar :p ale odwilż też - niestety

      Usuń
  2. Anita super zdjęcia. Cieszę się, że kiermasz się Wam udał. Fajny pomysł z tymi śnieżynkami z taśmy na okno, bo ja to o śniegu tu w zimę mogę najwyżej pomarzyć, tutaj to raczej tylko deszcz leje....A swoją drogą myślę, że coraz więcej ludzi interesuję się zabawkami hand made dla dzieci zrobionych z naturalnych surowców.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, tylko w mojej miejscowości to mimo wszystko było zaskakujące :p

      Usuń
  3. Kiermaszowe fotki super :)
    U mnie też już jest świątecznie....jutro pstryknę jakieś fotki :)
    Chciałam serduszkowe światełka zrobić i mi nie wychodzi :( nie wiem co źle robię :( mój aparat to nadal dla mnie wielka zagadka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm mi tez nie wyszło od razu, dopiero jak było półciemno i stałam w dalszej odległości od przedmiotu (ja mam stałkę )
      celujesz na światełka przy czym ustawiasz totalnie rozmazany obraz

      Usuń
  4. Super zdjęcia z kiermaszu! A Twoje ulubione jest i moim ulubionym! Fajne, takie żywiołowe i naturalne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie!
    Macie identyczne spojrzenie z synem :))

    OdpowiedzUsuń
  6. super! Jak bym chciala na taki kiermasz świąteczny! I dekoracje w domu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,ten był cudny - bo w ciepełku :p pamiętam też taki przy minus 30 st na zewnątrz

      Usuń
  7. świątecznie... rodzinnie... i tak ciepło u Ciebie!! buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Rodzinna przedświąteczna atmosfera w Twoim domu wprost wylewa się przez monitor! I wiesz... chyba dzieciaki są jego najważniejszą przyczyną! Ciepło na serduchu robi się od razu!!
    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,tak- dzięki nim mogę przeżywać te przygotowania bezkarnie jak dziecko :p

      Usuń
  9. Pomimo braku śniegu, u Was święta już czuć :) Super pomysł ze śnieżynkami na oknie :)

    OdpowiedzUsuń