czwartek, 3 stycznia 2013

Jeśli chodzi o magazynowanie wszelakie

Mały metraż wymusza na człowieku wiele przemyśleń dotyczących składowania rzeczy potrzebnych bardzo , a zwłaszcza tych potrzebnych mniej.
Ten post miał być o czym innym, ale nowy rok zaczęliśmy od bardzo miłego dla oka nabytku :


Zawsze marzyłam o zastąpieniu wątpliwej urody kompletu z BRW czymś z duszą. I tak , bardzo przypadkowo udało mi się nabyć (przy nieocenionej pomocy Al i R.) wymarzoną szafę .


Zespół Czarów z drewna poddał ją gruntownej reanimacji ( widać jasne, nowe elementy), oraz czyszczeniu przy zachowaniu maksimum oryginalnych elementów


tak oto stałam się właścicielką jesionowej szafy z długa historią i nieodpartym urokiem osobistym


jest w stanie surowym i przejdzie jeszcze woskowanie, plus wystrój w postaci szyldów i klucza na jakie zasługuje :]

Na koniec kilka inspiracji :





A o tym wkrótce :


An

73 komentarze:

  1. Anitko gratuluję takiego cudeńka dech mi zaparło, coś przepięknego. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna :) Mam podobną! Też cudną ;) Stoi w pokoju córki, a ona by wolała coś pozbawionego duszy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ale ja pozbawię ją niedługo niechcianego mebla, a jak dorośnie, to już nie oddam :)

      Usuń
  3. Przepiękna szafa !!! Marzę o takiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna. Zazroszczę:) tak całkowicie "platonicznie", bo u nas już chyba kolejna szafa się nie zmieści:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :p domyślam się,że jedna jest wypchana cudnymi szmatkami

      Usuń
  5. Przyznaję się bez bicia, zazdroszczę Ci jej jak jasna ch....
    Cudowny mebel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anitko,nabyłaś piękną rzecz,jest cudna.U mojej babci w domu w sieni stała taka w podobnym stylu,pomalowana olejną czarną farbą-profanacja.Wujek podczas remontu sprzedał ją za grosze handlarzom.Serce mnie do dzisiaj boli jak sobie o niej przypomnę że tak potraktował rodzinne pamiątki.Pozdrawiam cieplutko,Renia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie mam w rodzinie takich perełek, więc domyślam się jak Ci szkoda

      Usuń
  7. piękna przydałaby mi się do przedpokoju...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowna ta szafa ... piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. niewiele, ale jej stan pierwotny odstraszał

      Usuń
  10. Cudna... Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta szafa. Uwielbiam surowe drewno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna i już nic bym z nią nie robiła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdrość to brzydkie uczucie (o czym wspominałam gęsto kiedyś) ale szafa taka, że Ci zazdroszczę :)
    przepiękna jest. I te drzwi...Gratuluję nabytku, niech służy !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam :p :] tak i ta malownicza szpara w drzwiach skradł najbardziej moje serce

      Usuń
  14. jej, jej, jej....jaka cuuudna!!!!! zazdraszczam :)))))
    ***

    OdpowiedzUsuń
  15. no szafa jest boska po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  16. przecudna szafa !!!! kapitalny mebel, pozdrawiam noworocznie i życzę Ci wszystkiego dobrego, ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewo, dla Ciebie też wszystkiego dobrego

      Usuń
  17. cudowna ta szafa
    w pierwszym momencie skojarzyła mi się z tajemniczym światem - z Narnią :)
    wchodzisz do szafy i przenosisz sie gdzies indziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna jest! Bez dwóch zdań! ach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Szafa piękna! Też powoli zastępuję zestaw z brw nabytkami z duszą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę pięknej szafy ;) pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapiera dech w piersiach ...ot co!

    OdpowiedzUsuń
  22. cudna, tez marze o starej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże! jaka piękna! po prostu skradła moje serce!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna!
    Wszystkiego dobrego w nowym roku życzę ;)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  25. Mogę tylko pozazdrościć tak wspaniałego nabytku.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. szafa marzenie, zazdroszcze :)
    ja swojej nadal poszukuje
    pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze to ujęłaś, ta czekała na mnie :p

      Usuń
  27. Super nabytek, milego woskowanie, a potem uzytkowania ;) / www.finezja.org

    OdpowiedzUsuń
  28. Och, cudowna ta szafa... A co będzie w środku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ubrania, dorobione są półki i cała rodzina się zmieściła :p

      Usuń
  29. Anitko widzę, że Ty również poznałaś się na znakomitości Czarów z drewna:) Zrobili dobrą robotę, bo szafa po renowacji wygląda slicznie choć nie wiem jak było przed to sobie wyobrażam:))))
    zazdroszczę Tobie jej przeokrutnie wiesz?:))))
    świetny nabytek!
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno była straszna ;p dobrze, że nie widziałam jej na żywo i stanu rozkładu, bo pewnie bym nie kupiła
      zaufałam im i teraz jestem przeszczęśliwa
      to mój 3 mebel z ich rąk i nie ostatni :p

      Usuń
  30. Cuuudna!
    Ja bym pewnie bieliła :p

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudna!!! Gratuluje zakupu!!! Tez mi sie taka marzy... /magda

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna! ciekawa jestem jakiego koloru wosku użyjesz... ale znając jego możliwości już wiem, że efekt będzie powalający niezależnie od koloru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba pozostanę przy bezbarwnym , ewentualnie jasny dąb (początkowo chciałam ją bielić) ,ale jest tak piękna w tym odcieniu, że mi żal

      Usuń
  33. rewelacja !!!- Nowy Rok z taką Szafą musi być na pewno udany :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale Ci jej zazdroszczę, tak pięknie ktoś pomyślał żeby połączyć fakturę i wzór słojów ze snycerką. Bardzo przyjemnie się na nią patrzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o czymkolwiek mówisz na pewno masz rację :p a że się przyjemnie patrzy- potwierdzam

      Usuń
  35. czy mozna sie zakochać w meblach??bo jeśli tak to ja się w tej szafie juz zakochałam;-))

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja chciałam podziekowac za kolejny wspólny wesoły wieczór ;))))
    zgromadze foty i zrobię post z prac przy jej wysokości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj taaak, było wesoło-MUSIMY TO POWTÓRZYĆ :P
      czekam na post zatem ( chyba spłonę jak pokażesz to truchło;P)

      Usuń
  37. No piękna jest i już !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! same zachwyty mogę jedynie wyrazić :)))))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ach, ach, ach, marzenie! Nie wiem co tu jeszcze napisac, moze tylko duzo przyjemnonsci i szczescia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  39. przecudna - uwielbiam takie klimaty!
    :))

    OdpowiedzUsuń