niedziela, 13 stycznia 2013

Jeszcze dla babć i dziadków

Taka propozycja :

etui robione na drutach

jedyny wzór na druty jaki znam- nauczyła mnie Mama, mańkut (nie było łatwo :P)

moje osobiste okulary zaczepiają o oczka zausznikami-ale przyznać trzeba, że mają je zagięte bardziej niż standardowo

i drugi kubas



do nabycia TU

Jeśli znacie hasła, powiedzonka, przysłowia pasujące do tej kubkowej koncepcji będę wdzięczna za cynk. Ja ,okazało się, mam na półce książkę :" Przysłowia polskie w rysunkach Eryka Lipińskiego". Zaraz będę wertować w poszukiwaniu natchnienia.

Oprócz tego mam wreszcie gotowy post , z wspomnianym po nowym rogu,  magazynowaniem wszelakim. Mam nadzieję, że ujrzy światło dzienne - bo godzinę temu nasz Syn dostał 39 st gorączki - znów. Był tylko dwa dni zdrowy po poprzednim ataku. Co za cholera się przyplątała -  ja się pytam!

Wkurzona

An

22 komentarze:

  1. Powalający otulacz na kubek!!! Gratuluję pomysłu. I życzę zdrowia w tym sezonie grypowym!

    OdpowiedzUsuń
  2. etui powinnas wyszyc materiałem i zapiac jakims guzikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy bab­ka piekła babkę,
    to dziadek miał na nią chrapkę.


    Przyk­re dla dziad­ka, że go dziec­kiem nikt nie pamięta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubek bardzo mi się podoba :) zdrowka dla synka :):))aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te Twoje dziergane rzeczy ! ja nie mam serce do drutów i szydełka ;)
    Zdrówka życzę synkowi !
    Ja właśnie dzisiaj straciłam głos :( 3 dni temu byłam u lekarza i dostałam ibuprofen, bo ponoć nie było tak źle...no to teraz mam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki pokrowiec na telefon i go uwielbiam! Na okulary to takie trochę ryzykowne, chyba że to takie domowe ubranko na okulary do czytania:)

    Kubek wygląda extra!
    No i wszystkiego dobrego dla Twojego synka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkowicie obłędny i powalający ten ocieplacz na kubek. Też sobie wydziergam ale będzie bez wąsów :) Ale hasła niestety żadnego nie znam, za wyjątkiem przychodzi baba do lekarza a lekarz też baba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. akurat wiem doskonale o czym piszesz :(((( trzymaj się mocno , kubek czadowy a na posta czekam jak na szpilkach :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę zdrowia Maluchowi!
    A kubek rzeczywiście obłędny! Nie mogę wyjść z zachwytu...

    Przy okazji chciałabym Cię zaprosić do mnie na konkurs. Szczegóły na blogu: http://www.wnetrzazewnetrza.pl/2013/01/konkurs-o-zapachu-lawendy.html
    Będzie mi bardzo miło jeśli w wolnej chwili weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ocieplacze kubkowe sa cudownym wynalazkiem. zimą herbaty czy kawy smakują z nich wyśmienicie! a pomysł z ciekawymi tekstami w tym stylu - rewelacja!
    "Dla Dziadunia dzięcioł stuka,
    Ryczy krowa, brzęczy mucha,
    Osioł skacze, aż do nieba -
    Zawsze Dziadka kochać trzeba!!!"
    ale to za długie:)
    ---
    a co do chorób. u nas w okolicach po sąsiedzku prawdziwa epidemia. moja Lena w Święta skończyła antybiotyki i poszła na dwa dni do przedszkola. aktualnie jest w środku drugiej serii kolejnym antybiotykiem. następne leczenie to już chyba biodacyna albo gentamecyna w cztery litery. oby nie! ale coś jest na rzeczy bo u nas pogrom!
    ŻYCZĘ ZDROWIA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stulo współczuję, tak to już jakaś epidemia -czekać tylko, aż położy całą rodzinę :/

      Usuń
  11. Ojej, jakie cudne i zabawne!! :))
    zdrówka **

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne te kubeczki z ocieplaczami, muszę chyba sprawić sobie taki ocieplacz :) Choć w sumie szkoda byłoby mi zasłonić serduszko namalowane na moim ulubionym kubeczku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kubeczek dla babci najbardziej mnie zachwycił, piękny i pomysłowy !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrówka!!!!
    A na kubasy wąsate wymyśliłam \przerobiłam dla Ciebie następujące hasełka:
    -Umocz wąsa! ;)
    -Dzień bez wąsa jest dniem straconym!
    -Wszędzie dobrze, ale z wąsem najlepiej!
    -Ja jestem Wąs, James Wąs!
    Więcej nie umim.
    Szybkiej i skutecznej kuracji!
    Pozdrowionka :)




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. James wąs mnie powalił, pozwolisz,że wykorzystam? :p i wszędzie dobrze ... :p genialne!

      Usuń
    2. Bierz Kobieto Jamesa, dla Cię wymyślony przecie! ;))))

      Usuń
  15. Świetny ocieplacz na kubek - może takie hasełka jak "Najlepsza babcia na świecie", też by się sprawdziły, choć oklepane :-)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Anitko świetny pomysł na futerał! jaki mięciutki:)))) i kubraczek znowu mi się podoba!:)))
    przy okazji zapraszam na konkurs z nagrodami dla psiaków i kociaków:)

    OdpowiedzUsuń
  17. NIOCH ;D
    Dobre, bardzo dobre hasło na tym otulaczu! ;D

    OdpowiedzUsuń