środa, 16 stycznia 2013

Kogo obchodzi ...

...kogo obchodzi mój ubikacyjno- łazienkowy problem...wściekam się, bo zmarnowałam kilka dni na gonitwę po sklepach i nic nie kupiłam. Teraz siedzę w necie i szukam i tez się wściekam. Bo chcę to :


Ale to chore dać za szczotkę do kibla tyle kasy, dlatego mam to:


No , ale nie mam fajnej szczotki z ceramiczną rączką, ani drewnianą, ani w ogóle :/

Chcę jeszcze to:

lub to:

Niestety ze spółdzielnią Asprod nie można się skontaktować :/ ktoś u nich kupował? mają zajefajne kubły, wanny metalowe, konewki i inne cudności.

taki tez fajny, choć podobno na popiół kominkowy :


Wiecie coś, słyszeliście, kupiliście ?

I jeszcze inspiracje:






Rozumiecie, nudzi mi się- obecnie mam na stanie 3 chorych- zwariuję jak czegoś nie zaplanuję :p

An

60 komentarzy:

  1. ale cudne kibelkowe klimaty :) trzymam kciuki żebyś szybko znalazła to czego szukasz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko, ale cuda wygrzebałaś. Wierzę w Ciebie jak się baba uprze to spod ziemi wytrzaśnie:))
    owocnych poszukiwań
    buziaki,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto i to tak na szybciora :p a z tym drugim masz rację -nie poddam się

      Usuń
  3. Te kubły to wyglądają jak z ulicy Sezamkowej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mój kosz na śmieci biały i dość spory (taki jak na zdjęciu pod linkiem) - http://duka.strefamarek.allegro.pl/kitchenbasic-bialy-kosz-na-smieci.html
    kupiłam właśnie na allegro. Ponieważ był trochę wgnieciony i miał plastik nadłamany to cena była bardzo atrakcyjne. Bardzo go lubię, bo jest szczelny i nie rozsiewa zapachów i mieści dużo śmieci jak robi się przyjęcie. No i jest BIAŁY :-). Nie wiem na ile spełniają Twoje oczekiwania, ale na allegro są jeszcze takie metalowe - http://allegro.pl/ikea-knodd-kosz-metalowy-z-pokrywka-16l-wiadro-i2911033447.html, podobno z IKEA ale nie wiem. Powodzenia w poszukiwaniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi ten z duki super! będę polować zatem, te ikeowskie są za szerokie u góry niestety

      Usuń
  5. surowa bardzo ta łazienka z inspiracji, ale pojemnik na szczotkę podoba mi się bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. surowa,ale można ją ocieplić dodatkami

      Usuń
  6. Anitko, takie kubły metalowe, otwierane przez naciśnięcie pedała, z uchwytami po bokach i z uchwytem na pokrywce, widziałam w sobotę w Castoramie. Jak nie znajdziesz, to mogę ci zakupić u siebie, bo sobie też chyba wezmę (i przemaluję).

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że Cię wzięło wicie gniazda :) Śliczny ten pojemnik na szczotkę... Mojemy też by się przydała wymiana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe nawet nie mów :p pojemnik ekstra, konewka taniocha tylko szczotki fajnej brak :/

      Usuń
  8. To prawda, że ciężko kupić coś fajnego, kiblowo-kubłowego za przyzwoite pieniądze. Sama gromadzę jakieś dziwadła. Stare puszki, wiaderka i inne.
    Ale pomysł z ręcznikami na stojaku, na wino super!!!!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda! już się zastanawiałam nad zwykłym wiaderkiem ocynkowanym :p ten stojak też mnie zainspirował!

      Usuń
  9. Koneweczka na szczotkę super :) kubły będą fajnie do niej pasowały. Nie doradzę gdzie i za ile kupić .....bo nie wiem
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze potem rzucę się na zmiany kuchenne,groszki mnie zmęczyły

      Usuń
  10. śiwtne , a takie kubełki metalowe z przykrywka w Ikei widziałam w 3 kolorach http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/90099049/ może Ci bedzie odpowiadał ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze jakby proste ścianki miał :/ mam mało miejsca niestety

      Usuń
  11. niestety nie pomogę...ale aż mnie zachęciłaś do nowego spojrzenia na moją łazienkę...:))
    szybkiego powrotu do zdrowia rodzinki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guriano już sobie wyobrażam twoją! i jeszcze z dostępem do rzeźni to już w ogóle maks!dziękuję za życzenia

      Usuń
  12. polecam sklep TKMaxx !!! Tam zdarzajĄ się takie cudeńka i to prawie codziennie jest coś nowego i do tego cena jest MEGA fajna czyli niska ! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaa Kochana wiem,ale gdzie najbliższy-w Katowicach? to jakieś 50km

      Usuń
  13. Niestety nie pomogę. Ale komplecik z pierwszego zdjęcia genialny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szybkiego powrotu do zdrowia tym 3 istotom życzę, rozumiem co przeżywasz ;) Inspiracje świetne ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też nie pomogę ale znając Twoją pomysłowość z pewnością wymyślisz coś fajnego :)
    Będąc ostatnio na starociach miałam w rękach składany stojak na wino, identyczny jak ten z ręcznikami z Twoich inspiracji :/ zastanawiałam się do czego może się przydać, nie wymyśliłam i ostatecznie nie kupiłam a tu takie świetne zastosowanie pokazałeś. Zawsze tak mam, że czegoś tam nie kupię a później żałuję ;)
    Miłego dnia i powrotu do zdrowia dla Twojej Trójeczki:)
    Ja skończyłam z antybiotykiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu też tak mam, dlatego czasami kupuję z myślą, że odsprzedam jakby co. Taki stojak też mam od niedawna,stary-ale na takie zastosowanie nie wpadłam :p

      dzięki za życzenia,obawiam się, że i ja w końcu zalegnę :/

      Usuń
  16. U mnie na szczęście sytuacja odwrotna - choruję tylko ja :)
    Do tej pory nie zastanawiałam się za dużo nad rodzajami szczotek... ale jak tak sięgam pamięcią, to rzeczywiście sklepy oferują ciągle to samo. Nie ma w czym wybierać! Czekam na efekty Twoich poszukiwań. Powodzenia :)

    ______________________
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeważnie plastik,albo super nowoczesność :/

      Usuń
  17. A czemu nie można się skontaktować? próbowałaś pisać, dzwonić i nie odpowiadają?
    Sklep wygląda, że chyba działa: http://www.asprod.eu/catalog/index.php?cPath=52

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie,pisałam ,dzwoniłam i nawet kupiłam-ale nawet maila z zamówieniem nie dostałam :/

      Usuń
    2. Ach szkoda :(, bo też mi co nieco wpadło w oko.

      Usuń
  18. fiu fiu wszystkie te dodatki przygarnęłabym bez dwóch zdań:)))
    ten kosz biały kubeł - podobne są w ikea ja mam taki ... znaczy podobny bo ręką trzeba pokrywę podnieść by coś wrzucić :)

    pozdrawiam ciepło i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,ale one mają węższy spód i szerszą górę - i mi nie wchodzi :/

      Usuń
  19. akurat problem łazienkowy i mnie dotyczy :)) mam mały kibelek , w którym ani ładu ani składu ;))) więc chętnie się poinspiruję choć problem szczotki u mnie akurat jako jedyny rozwiązany :))) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. Anitko ja ostatnio kupiłam w zoologicznym duży, prosty kubeł metalowy na psią karmę, an obrazku co prawda kolorowy psiak, ale myślę, że biała farba da radę to przykryć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo mam zoologiczny tutaj :p juz dumałam nad puchą po jakimś wielkim zapasie czegoś (farby?), wiaderka na popiół są fajne-ale drogie...hmmm temat się ciekawie rozwija :p

      Usuń
  21. Anitka odkąd tydz. temu połamałam szczotkę od kibla mam ten sam problem.
    Szukam czegoś i nic nie moge znalezc. A co do chorych to znam ten ból, sama leże i dzieci też .
    Życze zdrowia i owocnych poszukiwan. Marzena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro chyba zerknę do castoramy-tam tylko nie byłam (a potem to już tylko przeczesywanie sieci mi pozostaje)

      Usuń
  22. No faktycznie, za taką kasę też nie kupiłabym szczotki do kibla ;-)
    Moja koleżanka kupiła fajny kubeł na śmieci w https://www.westwing.pl/
    ale tam trzeba trafić na dopowiednią kampanię.
    Powodzenia w walce z chorobą i w poszukiwaniach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o znam,znam-akurat kosze musiałam przegapić

      Usuń
  23. Ten czarny to faktycznie może być na popiół kominkowy, bo ma na górze taki tutek, do którego można podłączyć odkurzacz. Przynajmniej tak to działa w moim ;)
    A z tymi kibelkowymi szczotkami to faktycznie jest problem. Ja do tej pory mam takie, których nie lubię :) ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze,że napisałaś - właśnie dziwiłam się na alledrogo,że tam podłączone kable jakieś są

      Usuń
  24. Anitko super inspiracje, a muszę się przyznać, że też takie cudo mi się marzy taka szczotka do wc, ale cena odstrasza masz rację. A kubeł na śmieci też mi się jakiś fajny marzy ale niestety od dłuższego czasu poszukuję i nic kurcze fajnego w rozsądnej cenie nie mogę znaleźć buuuuu. Kochana życzę zdrówka Twoim choruską i nie daj się. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :] jeśli cokolwiek znajdę z tego w cenie do zaakceptowania dam znać

      Usuń
  25. A ja mam taki: http://www.bellemaison.pl/2690-4370-large/pojemnik-laundry.jpg
    i jeszcze do tego pojemniki na proszki do prania :) uwielbiam Bloomingville!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo piękny! cała twoja łazienka jest cudowna, ale do rozsądnych cenowo ich produkty nie należą :/

      Usuń
    2. A nie nie, ten jest kupiony do nowej łazienki, która się buduje :)
      no faktycznie, tani nie był... :/ ale taki wymarzony :)

      Usuń
    3. wierzę, wierzę -też mam takie wymarzone rzeczy do domu za które jestem zdolna dać sporo :p
      ciekawi mnie jaka będzie ta nowa łazienka u Was? :p

      Usuń
  26. moich rodzicow tez ostatnio opanowal szal ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł na wykorzystanie stojaka na butelki do wina - zamiast tego ręczniki - nie pomyślałabym o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej, Laborantki kupowały z sukcesem w Asprod :)
    Może nie będą tu się rozpisywać, ale zapraszają na priv

    OdpowiedzUsuń
  29. Anitko jak się siedzi w domku to rzeczywiście można zwariować i pozbyć się szybko całej wypłaty:)))
    nawet nie wiedziałam, że takie szczotki do kibelków są - świetne! :)))
    no i te kubełki. Widziałam podobne w ikei w fajnych pastelowych odcieniach:)
    inspiracje uwielbiam i tez jestem od nich uzależniona:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny kibelkowy post :)
    Akurat jestem w temacie bo planujemy remoncik w tym przybytku.
    Oglądałam na allegro kosz łazienkowy (podobno kultowy) za przeszło tysiaka :)
    zerknij sobie http://allegro.pl/skandynawski-kosz-na-smieci-vipp-i2909969618.html
    to dopiero przegięcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raaany! nie wiem JAK MUSIAŁBY BYĆ KULTOWY ,żeby tyle kosztować O.o - obłęd

      Usuń
  31. SĄ DOBRE WIEŚCI,można zamówić w Asprod,czeka się 4 tygodnie na zamówiony towar :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie :) , mam nadzieję, że pokażesz co kupiłaś i ocenisz jakość :)

      Usuń
  32. ja mam aktualnie ten sam problem i zamiast tego: http://czerwonamaszyna.pl/szczotka-do-wc-seletti-wc-royale-black,17028,p.html bo to dopiero przegięcie z ceną wybiorę to: http://www.bellemaison.pl/produkt/szczotka-do-wc-paris-biala - cena tez "skromna" jak na przedmiot ale trzymam się tego że wybrałam dużo tańszą niż chciałam ;)

    OdpowiedzUsuń