wtorek, 1 stycznia 2013

Nowy rok

Krok po kroku, krok po kroku zakończyłeś się 2012 roku! W moim grudniowniku oddzieliłam ten rozdział grubą kreską . Pierwszy dzień lepszego roku zaczęliśmy od wycieczki w poszukiwaniu śniegu. Pojechaliśmy do Ustronia, niestety śnieg był tylko na sztucznej oślej łączce, ale pozwolono nam boczkiem, boczkiem pozjeżdżać na dupolotach. I choć męczy mnie paskudny wirus, na rozgrzanie wcięłam wielki puchar galaretki, po której rozbolał mnie brzuch jeszcze bardziej -ale co tam!

Ale,ale nie o tym miało być. Przyznałam kiedyś , że mam fioła organizacyjnego , tzn. lubię układać , segregować , sortować, wręcz rozkosznie się czuję otoczona notesami i listami rzeczy do zrobienia, z których z lubością wykreślam kolejne pozycje. Kiedy skończył mi się kalendarz-a skończył się pewnie nie tylko mnie :p wpadłam w pewien rodzaj paniki :p . Moja Córka też, bo gdzie będzie zaznaczać kiedy wychodzi kolejny numer jej Świerszczyka! Sklepy pozamykane, przynajmniej te w których ewentualnie kalendarz da się nabyć, czekanie do jutra to katorga , więc oświeciło mnie, że w sieci jest wszystko!

Nudząc się i próbując opanować wszechogarniającą panikę, spowodowaną przerwą w organizowaniu życia, wyszukałam Wam kilka kalendarzy za free!







ja wybrałam ten :




i jeszcze wiele, wiele innych.


A moje ulubione słowo na nowy rok ( które o niebo lepiej brzmi po angolsku) to STORAGE.  Ale o tym wkrótce :]
An

18 komentarzy:

  1. Ooo kalendarze, u mnie na stronie znajdziesz mojej produkcji. http://oneroomflat.blogspot.com/2012/12/this-is-end-beautiful-friends.html niedawno wpadłam na taki pomysł, już drugi miesiąc do pobrania za free:) Może Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anitko śliczny wybrałaś ten kalendarz:)
    Do siego roku dla Ciebie i całej rodzinki....
    czekam na rozwinięcie tematu;>

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas też kalendarza brak ale mamy zamiar szybko nadrobić z chłopcami :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj ! Chyba jeszcze u Ciebie nie pisałam - Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku !
    Skąd ja to znam..to segregowanie..i notesy... a uwielbiam kalendarze ! tylko takie w formie książki.. itp . w Biedronce jest dużo i notesów i kalendarzy książkowych - czekam na przeceny :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i Twoich bliskich :) Ja też jestem fanatyczką kalendarzy, list, planowania :) więc rozumiem Twój "ból" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kalendarze. Też lubię :)
    Najlepiej co miesiąc nowy organizer :D
    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ha, no właśnie też zrobiłam wczoraj :))) no, niezupełnie, bo drukarka mi strajkowała, więc jeszcze muszę dodrukować ;))))
    świetne inspiracje **

    OdpowiedzUsuń
  8. :D ja uwielbiam kalendarze, ale niestety jakoś nie mam nawyku zaglądania do nich :D
    Ten "namalowany" piękny :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne!'
    Spełnienia marzeń w Nowym Roku!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. matko słodka jakbym siebie słyszała z tymi kalendarzami. dziś, jak Lena poszła do przedszkola wzięłam stary i nowy, przepisywałam adresy urodziny ważne dni. sortowałam stare materiały zawodowe, układałam wszystko tematycznie. a nowy kalendarz miałam już 15 grudnia. za to wiszący w kuchni - też zrobiłam sobie sama - pierwszy raz - skromny jest - nie takie cudo jak Twoje ale i tak się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. aha i ciekawa jestem co Ty będziesz magazynować?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten, który wybrałaś jest super - dziękuję za link,
    Wszystkiego naj, naj, naj... w Nowym Roku
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nawet nie pomyślałam o kalendarzu! Na pewno wydrukuję sobie ten z domkami. No i "zdzierak" do kuchni muszę kupić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Kalendarze wybrałaś super. Jak ja uwielbiam wszelkiego rodzaju kalendarze, zeszyty. itp...Pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne! super pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  17. W Nowym Roku życzę Ci dużo radości, powodzenia, zdrówka i realizacji większości marzeń. Niech to będzie szczęśliwa trzynastka:))

    p.s. fajne linki.

    OdpowiedzUsuń