piątek, 11 stycznia 2013

Prezent dla Babci czy Dziadka?

No właśnie ?




...gdyby babcia miała wąsy byłaby dziadkiem- dla ludzi z poczuciem humoru :]
kolory to złamana biel kubka, i ubranko w kolorze kawy z mlekiem
do tego mieniące się guziczki z muszli

tu ja nieudolnie prezentująca "jak to działa"


dla chętnej osoby kubas TU.


Poza tym zaprezentuję Wam kawałek wiosny :


te cudne kwiaty nie wyrosły nigdzie w okolicy, to dzieło pewnej zdolnej osoby - czyli krokusy z krepiny


do złudzenia przypominają żywe. Jeśli ktoś z Ws kwiaciarek, bukieciarek, crafterek, dekoratorek jest zainteresowany nabyciem takich piękności można do mnie napisać , a ja skieruję do autorki.

Miłego dnia

An

43 komentarze:

  1. super! tez takie zrobie dla naszych dziadkow!

    OdpowiedzUsuń
  2. jezu to z krepiny ??????!!!!!!!!!!

    a ja juz chciałam do siebie do ogrodu lecieć czy cuś nie wylazło spod ziemi oprócz kreta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ocieplacz idealny dla Twej Teściowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny wąsaty kubas :))

    Kwiatuszki cudowne, takie delikatne i misterne, piękne są !

    OdpowiedzUsuń
  5. A Saul Bellow w "Przypadkach Augiego Marcha" napisał, że gdyby babcia miała wąsy, to by była babcią z wąsami! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubranko kubasa świetne! Kwiaty wow, jak żywe, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubasek swietny Anitko!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubek świetny, ale krokusiki też niczego sobie, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny ocieplacz na kubek i Babcia i Dziadek będzie zadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jaaa a ja myslalam ze to prwdziwe i ze wiosna w niektorych rejonach Polski wczesniej zawitala :P
    kurcze gdyby moja babcia pila z kubka to taki z wasami ocieplacz bym jej zamowila :/ chyba ze ktos wydzierga ocieplacz na szklanke (taka w stylu "prl-u wróc" ), albo filizanke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie problem, tylko z ocieplaczem jest tak, że łatwiej go dopasować jak się ma kubek/szklankę/inne naczynie do przymiarki

      Usuń
  11. kubek dla babci koniecznie, coby jej wąsy "dorysować" :) kubas świetny, bardzo mi się podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe, kubol jest juz moj... znaczy sie dziedkow Szymona, ciekawe jak sie beda nim dzielic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ekstra, proszę o recenzję z wręczenia i reakcji :p . No i dziękuję

      Usuń
  13. Kubki zachwycające! Wyczytałam niedawno w pewnej książce ,że: " Gdyby babcia miała wąsy to by była KOTEM" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ho,ho chyba rozpiszę konkurs na najlepsze rozwinięcia tego powiedzonka :p

      Usuń
  14. Kubki z napisem zawładnęły moim sercem. Ja też takie chcę!!!A kwiatki piękne - nigdy bym nie zgadła, że to sztuczne. Wow,jestem pod wrażeniem, jacy utalentowani ludzie chodzą po ziemii! Ściskam, Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu dziękuję :]
      co do kubasa - jeśli to nie na dzień babci/dziadka to podołam - inaczej wolę się nie deklarować, bo wyszywanie trochę trwa :p
      dumam tez nad innymi napisami

      Usuń
  15. Uroczy ten kubeczek :) te wąsy.... świetny pomysł
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Obstawiam, że dla babci :P śmieszniej by wyglądało :D

    zapraszam do mojego konkursu z KISS IN THE RAIN :) Można wygrać biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł! :D Śmiać mi się chce, bo wyobraziłam sobie, jak zareagowałaby na taki prezent jakaś babcia, która ma wąsik nad wargą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh no ja też się zastanawiam ilu jest dziadków , albo babć z takim poczuciem humoru :p (albo wnuków)

      Usuń
  18. mi też straszecznie się podoba taki kubek!

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zwykle powaliłaś mnie na cyce swoim pomysłem i wykonaniem... i zawsze sobie myślę dlaczego ja tego nie wymyśliłam ??!! jak to mówi Jaszmurka "demyt" !! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha rozbawiłaś mnie, ja mam czasem przebłysk "geniuszu" -zwłaszcza jak nie dosypiam :p

      Usuń
  20. Śliczne krokusy.Widzę,że Anita się wcale nie nudzi;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaszmirku krokusy to nie moje dzieło,wspieram jedynie lokalne artystki :]

      Usuń
  21. Anitko bardzo mi się podoba ten kubraczek! genialny jest , zwłaszcza napis:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo napisu nie wymyśliłam,to stare powiedzonko-jeno użytek z niego zrobiłam,na swój sposób

      Usuń
  22. śliczne :) i kubek i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kubas jest boski! ahaha, moglabym taki mieć, a już napewno w przyszłości dalekiej, jako babcia :P

    a kwiatki boskie. Zakochałam się. Zwłaśzcza, że kupilam żywe krokusy do domu i te kwitna tylko kilka dni, potem więdną, a takie? ahh :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No właśnie można kupić sobie krokusiki i w końcu ta wiosnę przyspieszyć :) A dziadek z babcia - genialni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co tam,trzeba sobie kolorować rzeczywistość

      Usuń