środa, 30 stycznia 2013

U mnie wiosna

Czas strzepnąć z ramion brudny śnieg, otrząsnąć się z szarości. Przystąpiłam do dzieła i poniekąd rozliczam sie z poprzednich obietnic :].

Na tle zaczątków mojego  zdrowego ogródka pozują wiosenne , wielkanocne woreczki :


mogą służyć jako woreczki na pieczywo, niespodziankę od zajączka, albo woreczek na łakocie zabierane do plecaczka na spacer


jak widać każdy ma podszewkę w tym samym kolorze co zajączek, na końcu sznureczka drewniane koraliki


kilka wersji kolorystycznych, dla każdego coś miłego


woreczki będą TUTAJ


a ogródek - ponieważ kolory były mi bardzo potrzebne postawiłam na wersję full of color. Wykorzystałam używane na co dzień  skorupy :]

A poza tym pomaleńku rozkwita to :


teraz wyłożyłam go jeszcze drobnymi kamyczkami :]

ściskam An

44 komentarze:

  1. piekne te twoje woreczki, bardzo mi sie podobaja
    a wiosnoprzywolacz super pomysl:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne te Twoje woreczki!!, cudne są Anitko, podziwiam bardzo profesjonalne wykonanie i zazdroszczę hihihi takiej umiejętności szycia ;)... śliczna ta Twoja wiosna, ściskam gorąco.. p.s. u mnie za oknem już ptaki śpiewają ;) idzie ku dobremu!! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko dziękuję, ja to samo powiem o twoim kunszcie szydełkowym :]

      Usuń
  3. Przesyłam wiosenne promyki słońca, wczoraj widziałam stokrotki u nas na trawniku.
    Bardzo mi się podobają twoje tkaniny w łączkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba kupuję je odruchowo :p
      u nas nadal gruba warstwa lodu :/

      Usuń
  4. Super woreczki!Zazdroszczę kaktusików. Aż sobie sama sprawie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do kaktusów i sukulentów mam słabość od dziecka

      Usuń
  5. Piekne woreczki, oby tylko zajączki z nich nie zeskoczyły i nie zjadły z koszyka marchewki ;)))
    domeknapolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha, no tak - to taki eksperymentalny bukiet :p

      Usuń
  6. Przywołujesz wiosnę, też mnie to dopadło ! :) Gdzie kupiłaś te materiały w drobny deseń, poszukuję takich, marzą mi się materiałowe ptaszki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę tu http://www.tkaninysklep.pl/bawelniane, ale zdecydowane łowię w ciucholandach

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź, ciucholandy też praktykuję, powinnam częściej :) może szczęście mi dopisze...

      Usuń
  7. Anitko woreczki są obłędne:))) i mają dużo zastosowań:) cudne! gratuluję pomysłu:) a wiosna niech już wraca do nas... śliczny domowy ogródek u Ciebie
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, u Ciebie na blogu już nawet lato czuć :p

      Usuń
  8. cudne woreczki !!! a ogródek wypielęgnowany, że ho, ho !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, bo no nasadzony :p mam nadzieję, że wybuja wiosną

      Usuń
  9. Bardzo ciekawe woreczki :) A i zielony kącik - super . Masz może sukulenta ? Ja miałam , ale z niewiadomych przyczyn cały korzeń zgnił , a i tak go mocno nie podlewałam . No szlag go trafił , a szkoda bo już był duży .
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta rozetka to sukulent, fakt-lepiej zapominać o ich podlewaniu...tez mi się zdarzyło przelac i zdechły

      Usuń
  10. superaśne :))) i uwielbiam łączkę na brązach w kolorze szaliczka Twoich zwierzaków :))) BUZIOLE

    OdpowiedzUsuń
  11. Anitko ogródek wyszedł wspaniale, a woreczki cudeńka, są piękne. Wiosna niech już do nas wraca, bo bardzo za nią tęsknię. Buziaki i ściskam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Woreczki super, a wiosnę prawie masz pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, wiosennie, kolorowo. Pozdrawiam ciepło, oby do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wiosna wiosna wiosna ach to Ty ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze, wiosenne zakątki Twojego domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre zakątki są bardziej , inne mniej dopracowane :p
      ale w sumie dobrze, bo nie byłoby zabawy

      Usuń
  16. Piękne woreczki !!!
    Robisz świetne zdjęcia...są takie Twoje i niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę? cieszę się, że robię coś rozpoznawalnego (mało kiedy jestem z nich zadowolona tak do końca :p)

      Usuń
  17. wiosna wiosna makatka i woreczki suuuuuper

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne woreczki, co do przwoływacz to jest świetny, jednak muszę zmartwić podobno od poniedziałku znowu zima... buuuu
    pozdrowionka Kamila

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy zestaw kolorystyczny jest mega! Fajnie wymyslone woreczki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. U Ciebie jak zawsze fajnie i sielsko :) A ja akurat anty-kaktus... jak je tylko widzę, to już mam gesią skórkę i gilgocze mnie w brzuchu...

    OdpowiedzUsuń
  21. aż zapachniało wiosną :) CUDNIE ! pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  22. Zobaczyłam Twój wpis i wyszłam na spacer i ku mojemu zdziwieniu o 17:00 było jasno, a w oddali widziałam końcówkę zachodu słońca. Wiosno przywoływacz działa pełną parą!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogrodek mnie zainspirowal:)tak zdrowo,super!
    Woreczki slodkie,a szczegolnie ich srodki:) juz zajace...ale ten czas szybko leci,nim sie obejrzymy i bedzie Wielkanoc...
    Pozdrawiam cieplutko,
    Tysia

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj piękny blog, wspaniałe prace. Cieszę się, że tu trafiłam. Gratuluję pomysłów i umiejętności.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie http://maisondereve-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne woreczki... Wiosno przywoływacz chyba zaczyna działać, bo roztopy na całego :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne woreczki i motyw mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne woreczki :) i cudny ogródeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. brązowy i turkusowy - naj naj :>

    a u mnie zima!!! i cieszę się z tego :P
    co prawda chora jestem i nie mogę wyjść na sanki z córcią :((( ale śnieg na nas zaczeka! no musi ;)

    Ciepełko ślę :)))

    OdpowiedzUsuń