piątek, 4 stycznia 2013

W cieniu tej wielkiej

w cieniu wielkich zawsze dzieją się rzeczy mniejsze, ale nie mniej ważne...


To małe cudo również pochodzi z rąk zdolnej Al z Czarów z drewna, z wydatnym udziałem R. wyginającego wieszaki :p


Szafę zaadoptowały sobie króliki


ale dzielą się z lalkami- szmaciankami. Teraz to nie wiem kto bardziej jest szczęśliwy, Mila czy ja - bo nie umiem się od tej małej szafki oderwać , a na dużą przestać gapić :p

Dziękujemy Ciociu Al :*

teraz to nam się marzy łóżko :p

An

34 komentarze:

  1. Mała bajkowo cudna, a na tą dużą to też bym cały czas się gapiła. Zazdroszczę Ci jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Królicza szafa jest piękna. Ależ mają gust:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cud, miód i orzeszki :D Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  4. haha ciocia Al:) dobre!
    świetna ta szafeczka:))) taki królisi domek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, na co dzień króliki siedzą w środku :P

      Usuń
    2. ale mają tam dobrze:)))
      dobrego tygodnia :*

      Usuń
  5. No ONI czarują ;-) widziałam jak mała szafeczka się tworzy

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzą mi się takie mebelki i domek dla lalek. Bo jak byłam dzieckiem to domek miała w szafce z ubraniami. To takie moje niespełnione marzenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tez mi się marzy duży , drewniany domek dla lalek

      Usuń
  7. nie za ma co :)))

    to ona taka ładna?!?! doba mi się :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie mieć dzieci,by na nowo odkryć ten magiczny zaczarowany świat, czytać baśnie,wierzyć w elfy i wróżki i bawić się zabawkami :-) w dzieciństwie miałam drewniane, maleńkie mebelki. Nie tak piękne,ale lubiłam bawić się nimi. A tej dużej szafy piekielnie zaxdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, to moje wytłumaczenie na "zdziecinnienie " :p

      Usuń
  9. Zakochałam się ;) Małe cudo !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no, maluch jest mega [wiem...dziwnie to brzmi], ale te malutkie drzwiczki i te małe wieszaczki... i te maciupkie uchwyty:) Hihi, słodka!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ihihhihi uwielbiam miniaturowe mebelki :)) a moje Ropuszorki zabawy w ich towarzystwie :)))) Super !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my też mamy sporo i salon, i łazienkę-ale to takie całkiem mini mini -a ta szafa spora jest :p

      Usuń
  12. Łaaaaaaa jakie urocze maleństwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Al ją zrobiła.
    Sylwetkę podobną jak moja, ta malutka w łazience :) http://wietrzneprzemeblowania.blogspot.com/2012/11/wreszcie-skonczona.html#.UOgpFW83jfQ

    OdpowiedzUsuń
  14. słodziutkie są takie małe rzeczy - jakbym ją miała to też bym jej z oka nie puściła..
    ahh

    OdpowiedzUsuń
  15. Szafy są niesamowite, sama nie wiem, która bardziej:))
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń