piątek, 18 stycznia 2013

W sumie nadal orgaznizacyjnie- dla dzieci

Tak jakoś wychodzi, że mój styczeń jest mocno zorganizowany :]. Tym razem coś dla dzieci. Zostałam poproszona o uszycie organizera na łóżeczko dla dziecka, sama używam do dzisiaj takiego kieszeniowca w pokoju dzieci ( w nieco "doroślejszym" wydaniu ) i polecam- bo to panaceum na "poniewieracze" wszelakie.


Kieszonki są różnej wielkości i szerokości, niesymetrycznie ułożone, dwie dolne na życzenie zamykane na rzep.


Woreczek do przedszkola, u nas z powodzeniem sprawdzają się jako opakowanie dla klocków :


Woreczki na piżamki do zawieszenia na klamce, oparciu, uchwycie  ( TUTAJ):



I kilka inspiracji:

tekstylne pojemniki do uszycia lub kupienia  , ewentualnie wersję włóczkową pięknie "wysztrykuje Kot bury

 
kwietniki - podobne widziałam latem w "lerła  merlę"



moje ulubione kubikowe półki , do dowolnego przestawiania - "rosną" razem z dzieckiem



An

20 komentarzy:

  1. Organizacja doskonała!!!
    Chyba zaczyna mi się udzielać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Organizer świetny, mnie też przydałby się taki przy łóżku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie coś dla mnie... Muszę upchnąć moje scrapowanie na rzecz pieluch i innych takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. organizery są super!!!... jeden mam przy łóżeczku Janka na książeczki i małe pluszaki a drugi przy przewijaku na pieluchy i inne pierdy... ale nie mam w nim przegródki na Fride ;p (aspirator do nosa) czyli Twój jest fajniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany jakie cudo! jakie detale! i te tkaniny....

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zorganizowany post :) Swietne sa te pojemniki, Twoj organizjer i te czarne koszyki na sciane-bomba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Organizer jest świetny, poza tym pokazałaś dużo super inspirujących pomysłów. Jestem właśnie na etapie organizerów itp rzeczy, bo jakoś trzeba nad tym wszystkim zapanować....Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pełna kontrola...;)
    Podziwiam umiejętności i pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie organizery baaaardzo ułatwiają życie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Organizer na łózeczko jest super, też uszyłam mojemu szkrabowi ale nie taki fajny jak Twój :)) Niedawno odkrył, że kieszonki są pełne i ma zabawę wyrzucając zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspiracje fajowe, a organizer świetny, tez kiedyś podobny zrobiłam na łóżeczko synka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny ten organizer! bardzo fajnie to rozwiązałaś z różnymi tkaninami i kieszonkami:) podoba mi się:)
    pozdrawiam cieplutko i dobrego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki Dziewczyny! nie wiem co mnie tak wzięło,zawsze lubiłam sobie organizować przestrzeń- chyba tylko ja do końca wiem gdzie co u nas jest :p
    lubię tez fajne ,nietypowe rozwiązania- wciąż ich poszukuję i kombinuję :p

    OdpowiedzUsuń
  14. zorganizowana przestrzeń to spokojniejsze życie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Organizer jest świetny! A ja właściwie chciałam zapytać czy to w tle na ścianie to tapeta czy też może namalowane paski? Marzą mi się takie paski do dziecięcego pokoju i taki organizer!

    OdpowiedzUsuń