wtorek, 12 lutego 2013

Dzisiejsze sz(ż)ycie

Słowem wyjaśnienia - wybaczcie mi mój kaprawy humor dwa posty niżej, nie domagałam się , że macie od razu do mnie mailować jak milczę tydzień... nie mniej baardzo mi miło i wzruszyły mnie słowa w komentarzach, że zaglądacie, że czekacie... ja tu jakieś gadki głupie czy blogować, czy szyć, a tu fanki mam! i obowiązki :p

Biję się w pierś i dlatego dzisiaj pracowicie było. Dzieci mają ferie i spędzają je czynnie ( ja w połowie bezczynnie walcząc z grypą- ale dzięki temu omijają mnie sporty zimowe , których nie lubię :p ). Jak sporty to sprzęt potrzebny . Małolaty poprosiły o worki na ...wszystko. Dzisiaj na stroje kąpielowe...

małolaty, hmm... chyba nie zauważyłam,ale mam pannę w domu :p


Panna , która uwielbia słodycze postawiła na muffiny :


do uszycia plecaczka zużyłam jedną tłusta ćwiartkę w obłędne muffiny, środek to intensywny róż, no i żółty, który wcale nie jest neonowy


tłusta ćwiartka z alledrogo, bawełny ze zbiorów podarowanych.

Jest też wersja dla młodego adepta sportów wszelakich :


jak wcześniej tłusta ćwiartka z alledrogo, bawełny niebieska i czerwona z domu :p


teraz już w użytku , bo w drodze na basen :p
A potem przydadzą się na kapcie, klocki, wycieczki do zoo, kto wie na co jeszcze :p

Jeśli chce ktoś uszyć podobny worek TU jest kurs. Wystarczy dodać uszy na dole i zawiązać sznurki :]

An

24 komentarze:

  1. Fajnie Twoje dzieciaczki wyglądają z tymi workami:) ten w muffiny jest fantastyczny- a co by innego mogła napisać osoba, która ma fioła na punkcie muffin. Superowe! Pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda,że takich wzorów nie dostanie się w sklepie za rozsądną cenę za metr

      Usuń
  2. Świetne worki, tez jestem fanką tego w babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne woreczki- niby krój banalnie prosty, ale najważniejsze że to mamine dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper woreczki :) Ja dopiero co przerobilam torbe na wlasnie rzeczy na basen dla synka :) Bardzo spodobaly mi sie Twoje woreczki ,wiec i ja sprobuje swoich sil do nich :) Wracaj do zdrowia szybciutko :) Duuzo zdrowka i usmiechu zycze :) Serdecznie Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozazdrościć takich worków, ostatnio wspominałam mój z pierwszej klasy podstwawówki, uszyty był wtedy też przez mamę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne i taaaakie kolorowe :) dzieciaczki muszą mieć frajdę z takimi workami :)
    pozdrawiam i życzę duuużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowe woreczki!
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. alledrogo -heh, niezłe! ale co prawda to prawda!

    OdpowiedzUsuń
  9. super :) jaka frajdę sprawiasz swoim pociechom ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. I ty mi piszesz, ze mi dzieci wydoroslaly? A komu nie dorosleja? Tylko dlaczego tak szybko????

    Super woreczki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa, mialam jeszcze napisac, ze bardzo bym chciala, zeby moje dzieci byly tak do mnie podobne jak Twoje sa do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda,czas leci nieubłaganie

      fakt,ostatni umknęło mi jak bardzo się zmienili :]dużo osób zwraca mi uwagę na ich podobieństwo :p

      Usuń
  12. super! bardzo ładne te plecaczki i jakie Ty masz już duże dzieciaczki:D
    ten z muffinami to mój faworyt :)
    dobrego dnia Anitko

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne woreczki.
    Muffinkowy - jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! I dzieciaki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Woreczki naprawde bardzo piekne i faktycznie przydadza sie do wszystkiego. I bardzo fajne dzieci :) Zycze milych ferii a przede wszystkim szybki powrot do zdrowia! Jolana

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za wszystkie komentarze, już wróciłam do sił i działam dalej- nowe posty wkrótce :p
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooooo, ten dinozaurowy jest świetny!!
    Żeby nie było, muffinkowy też, tyle, że za żółtym nie przepadam, więc tak się skupiłam na dinozaurach ;-))
    Zdrowiej szybko!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ten materiał w mufinki jest obłędny
    bardzo dziękuję za linka :) podobają mi się Twoje zmiany w tym DIY

    świetne woreczki

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne, ach cudne! Podziwiam twoje zdolne ręce :)

    OdpowiedzUsuń