czwartek, 28 lutego 2013

Nowy projekt

Trochę koloru ludzie :p


fajnie się bawię :p

An

27 komentarzy:

  1. całe szczęście, że wygląda na to czym miał być :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolorowy zdecydowanie przyćmił swoją urodą te żywe obok ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy jednak kawałek rafy koralowej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, od razu przywoluje usmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj widać, że fajnie się bawisz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, jak wszystko, co robisz :) Wspaniały zestaw kolorów! Jak widać, można wyrobótkować wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca! ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kulam się po podłodze i zbieram kurz! ;D
    Ten kaktus jest genialny, czaderski, normalnie rokokoko baroko! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe...ale fajne...a kolor we wnetrzach uwielbiam..co widać po pokoju moich dzieci...ostatni post na blogu poświęciłam kolorowemu królestwu...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anitko,
    Wrócę obsmarować kaktusy, ale.... tym czasem mam kolejny problem natury egzystencjalnej i potrzeba mi Twojego numeru tel, swój podałam w mailu.
    Buziaksy! :)))
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  11. hah! Jaki pozytywny,kolorystyczny akcent!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, chyba faktycznie się nudzisz :) Na pierwszy rzut oka skojarzyło mi się TO z filmem Faceci w czerni i kosmitami tam występującymi... Ale skoro to kaktus, to też pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pozytywnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszyscy mówią, że to kaktus a ja tam widzę wiosenny "biustnik" wesołej krówki;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że dobrze się bawisz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny, tylko gdzie ma kolce?:))
    Pozdrawiam serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł..
    Ja czasem zaznaczam jakieś zdanie :)
    Więc mamy podobne podejście :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń