piątek, 22 lutego 2013

Rozkartkowuję się

Z kartkami to mam tak, że muszę ich zrobić kilkanaście, żeby efekt mnie zaczął zadowalać. Zaczęłam więc treningi, zainspirowała mnie w zeszłym roku Atena z bloga Drewniana szpulka, która użyła pięknych grafik do zdobienia woreczków. Ja wykorzystam już graficzki do ozdobienia rożków z drutu, tym razem postanowiłam je wykorzystać na kartkach :




starałam się uciec od typowej kolorystyki i estetyki wielkanocnych ozdób, karteczki są małe dosyć , ale chyba nie takie złe?

Najbardziej podobają mi się w wersji B/W- czyli na papierach z Makowego Pola ( To lubię)  , na które dłuugo nie miałam pomysłu :]

I jak? kartki TU

An

21 komentarzy:

  1. Są świetne, z marchewkami naj :)
    Przy okazji zapraszam do siebie na Candy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! i bardzo oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, mi też najbardziej podoba się wersja black&white :)
    Pozdrawiam cieplutko
    domeknapolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne :) Ja mam zamiar też spróbować swoich sił...ale nie wiem jak to wyjdzie :) gdyby wyszły jak Twoje to byłoby bosko

    OdpowiedzUsuń
  5. Są fantastyczne! Też mam tą grafikę z zającem.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne, dla mnie na drzwi zamiast wizytówki niektóre by się nadawały:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Anitko cudne karteczki:))) z chęcią bym taką dostała hihi:)))
    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. An, super te kartki! Bardzo mi się podobają i fajnie, że odchodzą od typowych wielkanocnych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te kartki , rzeczywiście "inne" niż zazwyczaj się widzi..
    U mnie na blogu masz wyróżnienie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. TA Z MARCHEWKAMI JEST SWIETNA!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo się cieszę,że przypadły Wam do gustu.Nawet czarno-białe :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarno białe skradły moje serce, szczególnie w pepitkę - mój ulubiony wzór :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie są superowe !!! a czarno białe w szczególności :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. cieszy mnie to bardzo, ja długo nie miałam pomysłu na te papiery- a tu proszę,jakie wdzieczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tamtym roku również wykorzystałam te właśnie grafiki:
    http://www.projektywni.pl/handmade/2012/kartki-wielkanocne
    Gdyby nie inspiracja tymi grafikami to nie wiem czy coś zadowalającego bym wymodziła :) Twoje Anitko bardzo ciekawe! Pozdrawiam i przy okazji zapraszam na Candy :)

    OdpowiedzUsuń