wtorek, 26 lutego 2013

Śniadanko zjedzone?

Jak tam, śniadanko zjedzone? ja ostatnio gustuję w kawie zbożowej , mniam! A jak wpadłam dziś rano do zieleniaka (macie je jeszcze w dużych miastach?) to wykupiłam połowę zieleniny - energii mi trzeba.
Oprócz kawy zbożowej do zdjęć pozował dżem własnej roboty, bułka francuska i zestaw ,który uszyłam w prezencie dla Moniki (Igła i nitka).


Był to prezent urodzinowo - parapetówkowy, przy okazji super spotkanie z lokalnymi scraperkami i moimi ulubionymi kumpelami :]


W sobotę kolejne miłe spotkanie z inną ulubioną grupą, czyli warsztaty u Pani Kwiatkowskiej. Są jeszcze miejsca dla chętnych, na profilu Kasi jest podany numer kontaktowy, u mnie po prawej również. Szyjemy m. in. takie kosmetyczki:





Ale oprócz tego dla grupy drugiej mam propozycję uszycia takiej biodrówki:





Moja jest z dżinsu , z podszewką w kwiatki -ale będziemy szyć też z polaru. na wiosnę jak znalazł .
ZAPRASZAMY!!!!!!!!!!!!!!!!

A gotowe kosmetyczki do nabycia TU.

Wróciły też zestawy ekozakupowe :

ściskam An

31 komentarzy:

  1. Kupiłam dzisiaj rano taki pyyyszny ciemny chleb. Idealnie wpasowałby się w Twoją dekorację :) Idę zrobić sobie kawy :) Możemy stuknąć się porannie kubeczkiem - na zdrowie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjedzooone. :) Siedzimy z J., każde przy swoim ekranie, i robimy poranny przegląd nowości. :)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tez wczoraj naszła ochota na zieleninę.
    sliczny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten komplecik oj fajny. P.s. Super koszula:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez Ty kreatywna;)skąd masz ten woreczek na pieczywo?;)idealny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawę zbożową to pamiętam jak dawali nam na podwieczorek w przedszkolu z kanapkami - pychotka

    OdpowiedzUsuń
  7. taka biodrówka to bardzo praktyczna rzecz:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. no i znów się dzieje oj dzieje się! świetne śniadanko, sama bym zjadła takie:)
    no i te Twoje projekty! love it:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zjedzone, ziarenkowe :>

    fajne rzeczy, fajne :)))

    i koszula fajna :}

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie zastrzyk dostałam od Ciebie, pozytywny...
    Kubek jest świetny, też kocham INKĘ, jak mam na nią fazę to
    piję zamiast zwykłej kawy :)
    I koszula cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kawę zbożową uwielbiam, szczególnie w towarzystwie twarożku z rzodkiewką i szczypiorkiem. Zestaw prezentowy super :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  12. hi,hi, Dziewczyny chyba moja koszula stała się tutaj obiektem największego zainteresowania:p
    też ją lubię, ma fajny zestaw kolorów- nie za intensywnych i niezbyt "mydlanych" czyli w sam raz (H&M)

    OdpowiedzUsuń
  13. ihihihihihi no dobra jak wszyscy to wszyscy , ja też pozachwycam się koszulą :))) ale nie wiem czy mają akurat rozmiary dla słonia :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszyczek na chlebek jest fenomenalny!
    Kawy zbozowej nie lubie, no ale normalna z mleczkiem tez jest ok :))))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja poproszę te wełniaki na śniadanko! ;)
    Mniamks!
    Że Bozia dwie lewe rączki dała, nie szkodzi, na kursik i tak bym pomknęła gdyby nie odległość...
    Pozdrowionka od Jamesa Wąsa ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo tęskniłam :p
      Dzika lokatorko no szkoda, fajnie by się razem craftowało :p

      Usuń
  16. uwielbiam kawę zbożową... piję codziennie zamiast kawy :) fajne te woreczki :) no a mnie interesuje ten biały t-shirt . super jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio :p może zrobię blog szafiarski :p

      Usuń
  17. koszyk na chlebek i bagietkę bomba !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw fantastycznie prezentuje się na zdjęciu, ale w rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy:) Za każdym pobytem w kuchni macam i zachwycam się:) Jeszcze raz dzięki:) A co do warsztatów to będę musiała przemyśleć i kiedyś się wybrać - może udałoby mi się pozbyć irracjonalnego strachu przed przyszyciem sobie palców do materiału:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie zrobię indywidualne :p

      Usuń
    2. Wow! To ja się od razu na to piszę:)

      Usuń
  19. Cudne skarby ręcznie dziergane!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jeszcze przed śniadankiem i zjadłabym świeże pieczywko. Chyba muszę sobie coś upiec bo narobiłaś mi smaka. Śliczny kubeczek i fajny pomysł na ten woreczek na bagietki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmm,też bym taki zjadła.Kubeczek z auchan bodajże

      Usuń
  21. Hm, sniadanko w takim towarzystwie... na pewno bylo smaczne! :) J.

    OdpowiedzUsuń
  22. boniu, ale cudny niebieski kubek, skąd:))) taki wziąć???

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. dzięki, będę szukać :)))) pozdrawiam Iza

      Usuń