niedziela, 17 lutego 2013

Super szybkie DIY -ki

Robiłam wczoraj trzebież szafy mej ze skarbami i przy okazji spożytkowałam kilka gadżetów . Dlatego mam dzisiaj dla Was dwa szybkie pomysły DIY.

Po pierwsze nadal w temacie żółci:


Na pewno znacie te kuliste "kwiatuszki" z różnych skandynawskich blogów


już wiecie jak je zrobić?

EDIT;
dzięki znawcy wiem już, że ta roślina istnieje i nazywa się craspedia globosa



a jeśli tak jak mnie,  wala wam się po szafie worek z kulkami po dawnej zasłonce drzwiowej , to:


kojarzy się z czymś? widujecie kulkowe gadżety na blogach?


moja podkładka powstała z 3 okręgów , ciasno związane, nałożone na siebie i od spodu chwycone klejem na gorąco :]


miłego diła , dnia znaczy :p

An

27 komentarzy:

  1. Anitko świetne! :)))
    żółte kuleczki wiosenne na maxa, a podkładkę pomalowałabym pewnie na biało znając mnie;)
    dobrej niedzieli:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja lubię do bieli dodatki w kolorze drewna

      Usuń
  2. Super pomysły!!!
    Żółte kwiatuszki wymiatają...
    A podkładka, powinnaś opatentować pomysł- jutro robię taką z nakładki na fotel z samochodu
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. o świetny ten pomysł na podkładkę - co prawda nie mam kulek po zasłonce, ale za to walają się po jakiejś innej ozdobie, służąc czasem w dekoracjach stroików - ale podkładka to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  5. a skąd te kulki wziąść ????????????????????????
    bo ja bym takie chciała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale które? żółte z pasmanterii, drewniane z zasłonki do drzwi lub siedziska samochodowego :p

      Usuń
    2. ja mam z siedziska :) nawet kiedyś specjalnie kupiłam za 20 zł jakoś i rozwaliłam ale coś mi tam nie wypaliło i leżą :) chyba czas je odkurzyć ;p

      Usuń
  6. Kulki nie kulki miałam z podkładki do siedzenia w samochodzie i wyrzuciłam je, bu buuuu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anitko żółte kwiatuszki są cudne, muszę takie zrobić. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły! Taką podkładkę można też zrobić z płaskich kamyczków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A tak się zastanawiałam cóż to za kulki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne koncepcje ! Uwielbiam takie coś z niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te żółte pompony - genialne! I jak im ładnie w tych niebieskościach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A jakie masz śliczne kafle w tej kuchni!
    Ty pomysłowy Dobromirze. Bo ja korale to na szyję zawsze uplotłam, a tu proszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety to nie kafle :/ ale podobają się wielu osobom,więc może kiedyś taki śliczne znajdę:p

      Usuń
  13. Podkladka suuper pomysl i ladnie wyglada :) Kwiatuszki pomyslowe i do tego jakie Sliczniutkie :) Fajne masz pomysly :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie widziałam takich pomponowych kwiatuszków-fajne:) a kullkowa podkładka extra:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale wymysliłaś dobry patent:)
    mysle ze znajde u Ciebie kilka fajnych pomysłów na wystrój wnętrza :)
    wiec obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili:)
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne pomysly. Szczegolnie ten z drewnianymi kulkami bardzo mi sie podoba! J.

    OdpowiedzUsuń
  17. poproszę o więcej takich rewelacyjnych pomysłów do zgapienia:))) Świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki Dziewczyny,korzystajcie do woli!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kulkowa podkładka jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysłowe jak zawsze:) Lubię takie poradniki, jak zrobić coś z niczego:)

    OdpowiedzUsuń