poniedziałek, 18 lutego 2013

Niespodzianka dla Syl

 Nie raz przekonałam się jak wielkie serce ma Syl, postanowiłam się nie zrewanżować, postanowiłam okazać Jej sympatię :]
Zafascynowana personalizowanymi lalkami postanowiłam spróbować swoich sił.


Korzystając ze znanego już modelu starałam się nadać lalce cechy Syl


Jest też Mr Blue :p


 Syl wybacz mi te niedopasowane dżinsy :p

A tu oryginał:

foto z bloga Syl

Bloggerki poznały, nowa właścicielka też- misja zaliczona do udanych :p

buźka An

22 komentarze:

  1. Najpierw pomyślałam, że Czerwony Kapturek :) ale "znam" tylko jednego kotka z niebieskimi oczkami, no Syl jak malowana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O Święta Taśmo Produkcyjna! ;) Policyja niedługo zatrudni Cię, Pani Anitko , jako twórcę nowej wersji portretów pamięciowych ;)))
    Cudnie wyszła!Superancko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha Syl doczekała się kolejnej swojej podobizny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no jasne, że Syl:))))))))))))))))
    haha identyko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja!!!!!!

    aaaa.....dopiero teraz dostrzegłam post o kulkach. Rewelacja II :))))

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście że to jedna z moich ulubionych blogerek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahha czyli się udało ! :p
    Syll poznaj Syl http://syllovesshabby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ale zaraz lecę poznac osławioną Syl :)
    a babuszka cudna, jaką Ty masz anielską cierpliowśc do tych wszystkich detali :D

    BTW - kiedy będą jeszcze jakieś warsztaty, które prowadzisz?? Jestem baaaardzooo chętna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz wkrótce https://www.facebook.com/photo.php?fbid=485593588168228&set=a.114626925264898.14738.100001527740882&type=1&theater

      Usuń
  9. OJACIE ANITKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! reszte wiesz!!!!!!! uwielbiam, placze ze wzruszenis! dziekueje!!

    OdpowiedzUsuń
  10. że ja się wcześniej nie domylłiłam:)) no przecież... któż inny jak nie Syl,
    bardzo udane, obie:))
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! jak żywa ;)) wiesz, to jedna z najbardziej sympatycznych lalek jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna lala!!! i doskonaly prezent :) J.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta laleczka , później wpadnę na jej bloga..jakiś czas mnie nie było i mam spore zaległości :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń