środa, 27 marca 2013

Drobne dekoracje i edit


 Nie wolno tracić wiary w siebie. 

  Nigdy nie straciłam wiary w Was. 


                                       Zostałam wyróżniona w konkursie Łucznika :]

Jestem wzruszona , nie chodzi o nagrody , ah trudno to wyjaśnić nie wgłębiając się w prywatę ... dziękuję !
An


W tym roku przez zimno i ciemnicę nawet nie zauważyłam, że to już ostatni gwizdek na dekoracje. Rzeżuchy nie będzie , były opcje z owsem-ale już po ptokach. Gdyby nie moje kochane Koleżanki z blogowego świata ( i nie tylko ) to by była totalna klapa. A tak :


Stroik od Pani Kwiatkowskiej, stuningowany jedynie "wstążką" z koszuli nawiązującą do mojego jajcarskiego dyndadełka. Pisanki oklejone gazetą -nadal moja miłość -  od Kasandry. Być może dojrzycie  na jakiej cudnej stoją serwetce / ściereczce z wyhaftowanymi kurkami :p

A to  już Czary z drewna


Bazie oplecione wydmuszkami to pomysł podpatrzony w jednym z czasopism.


A tu zestaw z golasami :p - no  nie mogłam się powstrzymać :p

Aha i przypominam moje wcześniejsze dzieło :


No i chyba poszukam kartonu z ozdobami jeszcze, bo kuchnia jakaś goła :p.

Mam przygotowane zdjęcia z moimi zdobyczami z Asprod, oraz pochwalę się nowym znaczkiem - ale to już po świątch.

 Wesołych świąt, i zaklinajmy ciepełko - bo ja oszaleję :p

An


36 komentarzy:

  1. o tak, wianek z żółto - czarnymi dodatkami bardzo pasowałby do mojego obecnego pokoju :P
    z resztą kicaj z CZD i cała reszta z nutką żółtego też ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne dekoracje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. minimalistycznie ,ale ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne dekoracje.
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko śliczne dekoracje, ja też muszę coś poczynić w tym kierunku. A ciepła też już tak potrzebuję jak tlenu do życia. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anitko, wracam do blogoowania po małej przerwie, a u Ciebie same piękności! Biegnę nadrabiać zaległości! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anitko Kochana mało mam czasu ostatnio na wizyty na blogach o swoim blogowaniu nie wspominając ale na Twoim blogu jestem za każdym Twoim nowym wpisem, kocham Twój blog, kocham Twój styl, Twoje zdjęcia i jak na takie "po ptokach" to stworzyłaś dekoracje bajeczne Czarodziejko ... a ta taca boska jest zdradź gdzieżeś ją wypatrzyła ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tacę wygrałam w konkursie , jest od Kapibary :]

      Usuń
  8. a i głosowałam na Twój blog a jakże ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie... świątecznie, bajecznie! :)))
    Anitko, również wesołych i spokojnych świąt! :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne ozdoby :) U mnie jakoś skromnie..ale to chyba cisza przed burzą :D
    Również Życzę Wesołych ,Radosnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  11. same cuda :) ja dopiero zaczynam ozdabiać dom przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no kurcze ja nad swoja rzeżuchą odprawiam modły żeby zdążyła urosnąć bo się też zagapiłam w tym roku :/ no ale to chyba pogoda nie nastraja. Wiosno wróć!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładnie! no wszystko mi się podoba! a najbardziej ta taca:)))
    Anitko Spokojnych i radosnych Świąt dla Ciebie i całej rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za życzenia, wszystkiego dobrego kochane i nie dajmy się zimowej aurze. Maju w sercach Wam życzę,a co! :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Anitko, gratuluję pierwszego wyróżnienia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej i świetny blog z chęcią dołączam się do grona Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. An - gratulacje. Masz już dresową sukienkę, przestań w siebie wątpić. Ja i tak czekam na "wiesz co" :) Czekam i kibicuję, a tej wiary weź i nie trać. Ja też rzeżuchę przespałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet ja mam ja dziś na sobie :p
      Maryś i Tobie wielkie gratulacje, co tam rzeżucha

      Usuń
    2. a to wszystko wyjaśnia, bo jak się ma szare dresy to zawsze się wątpi, jak się zakłada kolorowy folk - to od razu głowa idzie do góry :)
      Oby nam się!
      No i cudownych świąt dla WAS ♥

      Usuń
  18. choć sie nie przyczyniłam do tego wyróżnienia to gratulację
    takie rzeczy bardzo cieszą

    OdpowiedzUsuń
  19. Radosnych i spelnionych Swiat !

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się z Twojego wyróżnienia ! Głosowałam na wszystkie blogi..na które zaglądam i bardzo się cieszę :) Czekam na recenzję maszyny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anitko bardzo się cieszę, że zostałaś wyróżniona!!! Gratuluję Ci z całego serducha :D
    Życząc przepięknych Świąt serdecznie słonecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym złożyć Tobie
    serdeczne, słoneczne i gorące
    życzenia:
    niech to będzie dobry, owocny, rodzinny czas...

    Radosnych Świąt!
    :***
    Gratuluję, co tam rzeżucha... ;)!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anitko, gratuluję z całego serca!!!!
    Życzę Radosnych i Wspaniałych Świąt,
    Uściski,
    Marta
    a sąsiada to trzeba wychować, na siatce trzeba dosłownie napisać co ma zrobić i jeszcze dodać, że to do niego:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Serdecznie gratuluję i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję! Piękne dekoracje, kolorowo i niebanalnie...
    Wszystkiego Dobrego Anitko!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję! :) Chwil miłych, wesołych, kolorowych w te Święta życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. a czemu ja przegapiłam Twoje uczestnictwo w konkursie Łucznika... :( biję się w piersi Anito! gratuluję zatem po czasie, ale jakże od serca!!

    OdpowiedzUsuń