piątek, 22 marca 2013

Kolekcja dla Makowego Pola

Pewnie już wiecie, że nasza koleżanka Agnieszka otworzyła niedawno sklepik stacjonarny Makowe Pole w Wyszkowie.
Wkrótce na wirtualnych  i rzeczywistych półkach tego sklepiku pojawią się nowości ode mnie.
M. in. takie roll-ony na kredki,mazaki...





Ale również takie okładki na książkę , terminarz, kalendarz. Format A5, regulacja okładki powoduje, że pasuje na różne grubości książek :




To jednak nie wszystko, bo będą anitowe pluszaki i szyją się piórniczki :]

kolorowo pozdrawiam An

21 komentarzy:

  1. Anitko wszystko takie cudne poszyłaś, że już dziś bym kupiła....Jestem zachwycona, tymi cudnościami i te materiały miodzio. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anito, bardzo ładne :)) Wypatruję jeszcze piórniczka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne - i te kolorki - jestem zakochana ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. no to będzie się działo:))) wszystko śliczne i takie dzieciakowe, choć sama bym taką okładkę, albo piórnik chciała:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, Anito, jak Ty się fajnie nudzisz :) Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne , zwlaszcza na zeszyt kalendarz ...
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest takie piękne tu u Ciebie!!
    Okładki na notesy szyłam też ostatnio, ale takich piórniczków jeszcze nie widziałam, cudowne są.
    Pozdrawiam cieplutko
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są Twoje prace. Bardzo urocze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne rzeczy uszyłaś :) Takie kolorowe, urocze ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie szyjesz :) Sliczniutkie materialy :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne, jestem zachwycona, przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow - SUPER!! Jak tylko będę w okolicy to niewątpliwie zajdę i coś zanabędę bo uwielbiam Twoje kolorowe prace! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! A te okładeczki zachwycające :)i jaka stylowa linijka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne! Z całą pewnością wzbogacą sklepik i szybko z niego znikną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kolory i ciekawe zestawienia!!! Bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  16. Anitko ale piekne te piórniki i okładki,niesamowite :):)Muszę zrobic zakup koniecznie dla mego Pierwszoklasisty:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne tkaniny! gdzie takie można dostać??
    pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam te sowo-gwiazdki!! Anito, sto lat tu nie byłam i... chłonę klimaty Twoje jak wygłodniały zwierz ;))

    OdpowiedzUsuń