niedziela, 17 marca 2013

Niespodzianka na wiosnę !

 Oto moja obiecana niespodzianka :]. 
Ostatnio liczba obserwatorów mojego bloga osiągnęła 1000 ! do tego dostaję od Was tyle cudownych komentarzy, że postanowiłam się zrewanżować i przy okazji przywołać wiosnę.
Wraz z moją blogową koleżanką Maryszą postanowiłyśmy zrobić dla Was prezent :]

Co proponujemy :
dwa woreczki made by anita sie nudzi - jutowy i bawełniany (bez zawartości)
oraz różany notes made by Marysza.



Jeśli jesteś chętna na te prezenty :

- obserwuj bloga Anita się Nudzi (jeśli jeszcze tego nie robisz)
- obserwuj bloga Maryszy
- podlinkuj zdjęcie z informacją o  zabawie na swoim blogu
- wpisz komentarz pod tym postem i postem u Maryszy
- czekaj cierpliwie , 18 kwietnia  wyłonimy kto spośród chętnych dostanie prezent :]
zapraszamy również osoby zza granicy , enjoy!

If you want to participate:

- you have to follow Anita się Nudzi blog
- you have to follow Marysza's blog
- put the giveaway image with a link to our candy
- comment here and on Marysza's blog
- be patient and wait till 18th April




banerek do pobrania

An

65 komentarzy:

  1. ZAPISUJĘ SIĘ Z OGROMNĄ PRZYJEMNOŚCIĄ I Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAM NA WYNIKI
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe prezenty, ktoś się ucieszy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. even i didnt understand with ur language. i'm so happy for being here coz there's google translator :D. let me introduce my self. i'm hima from indonesia. nice to meet your blog and all ur nice creation.. i always make some of creation too, but i made it from felt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Im częściej próbuję, tym większe mam szanse, nie? ;) No to siup, proszę mnie dopisać do listy :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe rzeczy. Muszę się zgłosić i spróbować szczęścia :) Może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się
    reszta rzeczy spełniona

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty cudowne, więc jak tu nie skorzystać i się nie wpisać??
    Wpisuję się z największą przyjemnością

    Pozdrawiam Agnieszka :))

    http://13oddechowpozniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią zareklamuję Twoją nudę :) U mnie mniej spektakularnie bo dopiero 100 ;) ale też się cieszę.
    Woreczki super, zwłaszcza ten bawełniany skradł mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zasadniczo nie biorę udziału w candy, w których warunkiem jest obserwowanie bloga, bowiem wyznaję zasadę, że bloga lubię za to co się na nim pokazuje, a nie po to, żeby coś wygrać :-) ALE u Ciebie zostanę dlatego właśnie, że podoba mi się sposób w jaki się nudzisz. chętnie wezmę też udział w Waszym candy. No i oczywiście gratuluję tysiączka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się zapiszę :) bardzo lubię Twojego bloga a dzięki tej zabawie poznałam też "działalność" Maryszy :P
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję 1000!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję i zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. May success will always be with you! Cheers!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna liczba!
    Ustawiam się w kolejce po nagrody :o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anitko kocham te Twoje woreczki i o nich marzę, więc muszę stanąć w tej kolejce:) a notesy Maryszy uwielbiam od bardzo dawna:))) buziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  15. no to ja też staje w kolejce a co!!! może tym razem Ty też u mnie weźmiesz udział w candy bo ostatnio się wywinęłaś bo wszystko wygrywałaś ;p hehe. poza tym jedna osoba narazie się zapisała więc szanse będą 50/50 ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję okrągłej cyferki i zapisuje się na candy :)

    Pozdrawiam,
    www.szara-szafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tysiączka:) i przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne candy! Gratuluję tylu obserwatorów i życzę kolejnego tysiąca w niedługim czasie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anitko, gratuluję serdecznie!!! :)))
    A cukierasy cudne, Dziewczyny, jak można się nie zapisać, byłoby to oburzające!!! ;)))
    Wasz banerek wkleję jutro, bo mężową łapą się to u mnie wyrabia... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. http://pasjabelki.blogspot.com/
    ja też się ustawiam w marzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Congratulations! This is a very nice number, and it's almost 1024, this is a nice number too! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się w kolejce z wielką nadzieją na wygraną ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. zapisuję się w kolejeczce po piękniste prezenciki :))
    Pozdrawiam i gratuluję przekroczenia tej magicznej liczby obserwatorów :))

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja również ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne rzeczy, zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anitko,
    publiczne podziękowaski za Twoje cuda!!!!!!!!!!
    Wybacz focie, mało są sweet (słabam w te klocki), ale radość szczera jak nie wiem co! :))))))))))))))
    Dzięki! ;***********

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo chetnie zapisze sie na te cukieraski!!
    OD dawna podziwiam Twoje tworki i byloby cudnie cos stworzonego przez Ciebie posiadac :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuję się z miłą chęcią :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję bez klikania, więc kliknęłam :-). Zapisuję sie z miłą chęcią :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kto by przeszedł obojętnie obok takich cukierasów?!? Zapisuję się więc i czekam z niecierpliwością na losowanie;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    obserwuję obydwa blogi :-)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  32. This candy permets me discover your blog!! It's really lovely!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem chętna na prezenty ;-)
    Gratuluję takiej ogromnej ilości obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  34. Herzlichen Glückwunsch! Viele liebe Grüße Ines

    OdpowiedzUsuń
  35. Szczere gratulacje :-) Ustawiam się na końcu bandy by ubiegać się o candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. :o) pierwsza nie będę, ale i nie ostatnia :o) więc i ja się dołączam do listy chętnych

    Pozdrawia
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  37. Woreczki są cudne. Chciałabym posiąść je bo wykonały je bardzo kreatywne rączki. A notes Mariki rewelacja. Nie znałam wcześniej jej bloga, ale bardzo mi się tam spodobało

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja z przyjemnością ustawię się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne woreczki ustawiam się w kolejce;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie:) Jednocześnie zapraszam na moje Candy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. wpisuję się i ja-u Maryszy już jestem:)

    Pozdrówka,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń
  42. zapisuję się po te cudeńka:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. ustawiam się w kolejkę po te słodkości ;)
    zapraszam też do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  44. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    I post in my sidebar...
    helenavs.blogspot.com

    with love,
    Helena_VS
    *)

    OdpowiedzUsuń
  45. Też zgłaszam się do tej rozdawajki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też się zgłaszam. Obserwuję jako bianco a info o Candy na:

    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. Ustawiam się w kolejce:)

    http://mojamanufakturasmaku.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    KAROLINA

    OdpowiedzUsuń
  48. Uda się, nie uda, uda ... stanąć w kolejce :).
    decomrówka@gmail.com
    http://decomrowka.blog.pl/
    P.S. no i się udało :).

    Lidka

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczności chcecie nam podarować :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja bardzo poproszę ten zestaw na wynos. Wspaniały jest. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  51. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/
    I am follower
    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękności! Zapisuje sie! :)
    Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Congratulations! :)
    I would like to participate in the giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  55. Oczywiście zgłaszam się.
    Obserwuje: Magda Wrona
    banerek: www.skradzionechwile.blogspot.com :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. И я хочу)))
    http://vsegoponemnoju.blogspot.com.es/2013/04/blog-post_7013.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się z przyjemnością!
    obserwuję jako madziakudla
    banerek http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń