poniedziałek, 25 marca 2013

Piórniki

Może to i nie pora , aby mówić o piórnikach (bo każdy ma raczej na myśli wakacje niż szkołę). Ale zakładając, że taki piórnik można zabrać na wycieczkę, zieloną szkołę, wycieczkę do babci, czy po prostu w podróż autem- to jestem usprawiedliwiona :p

Melduję, że te słodziaki wędrują do sklepu Makowe Pole.





Moim zdaniem mogą być także portfelikami, ale skoro mam zapas takich cudnych tkanin to portfeliki też będą - spokojnie :p

Uściski An

p.s. przyleciało moje śmietnikowe zamówienie z Asprod, długo to trwało -ale mam, piękny, ocynkowany...śmietnik :p

Aha i to:

23 komentarze:

  1. są wspaniałe i myślę, że mogą też służyć za mini kosmetyczke np na maskare i puder :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie materiały, z których powstały są bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne piórniki.
    jestem zachwycona :) kolorki :) ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne :) bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O super. Szary mi sie bardzo widzi. Będę czekać na portfeliki. Taki portfelik w szarościach mi się marzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. hej Anitko:) piórniczki są prześliczne:))) acj i ciekawa jestem tego śmietniczka:)))
    kochana dziękuję za kartkę! nawet nie wiesz jak byłam zaskoczona i szczęśliwa:*** jest cudna i pierwsza w tym roku!:))) bo to od Ciebie prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne piórniczki, mój faworyt - szary w gwiazdeczki:)
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetności dla dzieciaków. Gratuluje zdolności i zapraszam do siebie
    zielenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piórniczki słodziutkie ... teraz nadchodzi czas zielonych szkół ... więc są na czasie :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. ten w gwiazdki jest boskościowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przewspaniałe! Kolorki, wzór, tkaniny nieziemskie! A te zdjęcia..... no MISTRZOSTWO ŚWIATA!!! Jak ja marzę o takim obiektywie, ach och ech! :)) Pamiętaj... w razie co - jest u mnie! :P

    OdpowiedzUsuń
  12. o i w jabłuszka zielone - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piórniki idealne na niepiórnikowe wypełnienie! Do torebki będą jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten w zielone jabłuszka:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. No dobra wyznam to przed świętami. Za każdym razem kiedy widzę fragment kałamarza tudzież starej linijki czy ekierki skręca mnie z zazdrości :)) Uff wyznałam to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lasche mam stałego "dostawcę" - jakby co pomyślę o Tobie :p

      Usuń
    2. Anitko biorę każdy skarb jaki uda Ci się wydobyć z czeluści ˝dostawcy˝:)))

      Usuń
  16. Swietne !!! No i te gadzety - cudne, sama mialam podobny. Piornik w szkole, noo tylko taki bury kolor :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! Takie kolorowe aż chce się wracać do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne! A tkaniny bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Proste i kolorowe. Na pewno szybko znajdą nabywcę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. i w ptaszorki piórniczek jest!! niebieskie :))

    OdpowiedzUsuń