wtorek, 19 marca 2013

Wielkanocny stroik

W małych pomieszczeniach idealne rozwiązanie, czyli podwieszenie dekoracji pod sufitem.


Założyłam sobie dwa kolory, czyli czerń i żółć - do tego kropla bieli. Miło być jak najprościej i nowocześnie, ja jednak nie umiem minimalistycznie

Jajka ozdobiłam techniką pokazaną tutaj. Początkowo miałam szyć jajeczka, ale kurs Kasi był idealny.


U nas jak przystało na zbliżającą się wiosnę,  śniegu co nie miara i dodatkowo ciemno , bo za oknem blok oplatają rusztowania .

Do zrobienia wianka użyłam wiklinowego wieńca , styropianowych jajek, wstążeczki czarnej, koszuli z ciucholandu w uroczą kratkę - w kolorze jajca, kwiatów primy ( pomiędzy wstążkami).


Na koniec mam do Was prośbę, biorę udział w konkursie Łucznika na szyciowy blog roku. TUTAJ można oddać głos na mój blog- jeśli chcecie to zrobić z góry dziękuję za głosy te już oddane i te , które oddacie. 
Później można klikać na baner zawieszony u góry bloga. 
Przypominam też o candy.

miłego dnia
An

32 komentarze:

  1. Świetny pomysł!
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna dekoracja :) Jajka śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny stroik a jakie kolorki bardzo mi się podoba pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Uwielbiam takie minimalistyczne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos oddany! :) a co!? należy Ci się :)
    stroik piękny! też zachciało mi się takich jajek:) ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już po powrocie z urny... wyborczej hehe!;))))))))
    Super ekstraśny ten stroik i ... nawet ja jestem w stanie wykonać, także senkju Anitko!!!
    Kolorki świetnie dobrane, jakby kurde słonko wyjrzało, dzięki tym żółtym akcentom! ;)
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. Stroik wspaniały :) Kolorki słoneczne ... przydałoby się troszkę słońca :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tam śnieg i rusztowania... U Was juz wiosna :) Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł na stroik jest bardzo ciekawy,bo jest inny niż klasycznie pastelowy.Super.

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczę ( nomen omen) rewelacyjny stroik. I jak nie jestem fanką żółtego, w tym wydaniu trudno się nie zakochać.
    Dzięki za link do kursu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! Przecudny! I to połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  12. piekna i pomyslowa dekoracja swiateczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna dekoracja świąteczne, cudna. Też chciałabym taką mieć. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ piękny ten stroik! Wspaniałe kontrasty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Stroik jest wspaniały, bardzo ładnie się prezentuje, elegancko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. stroik wyszedł cudnie, a kurs Kasi też podziwiałam:) świetny sposób na ozdobienie jajeczek:)))
    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny stroik:)
    fajne połączenie kolorów:) mocne i energetyczne:)
    chyba skusze się na wykonanie jajek tą techniką:) bo świetni ei wyjątkowo się prezentują:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Niecodzienne zestawienie kolorów.Bardzo fajny efekt,szkoda,że nie widać całości pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam kursik u Kasi, fajny sposób na dekoracje jaj.
    U Ciebie fajne kolorki, świetnie wygląda połączenie żółci z czernią i bielą. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje kolory zdecydowanie bardziej do mnie przemawiają i ozdobienie niż z kursu, tamte są w klimacie romantycznym a Twoje typowo wielkanocne, choć ta czerń niby nie pasuje na wiosnę a jednak super dopełnia, jajka z pazurem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anitka,
    głos oddany - trzymam kciuki :D
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny wianek! I to połączenie czarnego z żółtym - bardzo energetyczne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawa i inspirujaca ozdoba! Naprawdę prezentuje się świetnie - podoba mi się to ożywcze połączenie żółci i czerni. Ja w tym roku nie mam zupełnie pomysłu na wielkanocne ozdoby - patrząc za okno zastanawiam się, czy czasem nie wyciągnąć choinki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie też minimalizm nie wychodzi...;)
    I dobrze...że jesteśmy różni...:)
    Wyjątkowo oryginalna dekoracja....

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajnie wyszło !!!
    Pozdrawiam,
    milka

    OdpowiedzUsuń
  26. jaka cudna dekoracja!
    Szkoda tylko, ze za oknem taka aura a nie inna..

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaglosowane :))))
    Wianek jest boski, widzialabym taki u mamy (jutro jade) ale juz nie zdaze skompletowac nic na niego, szkoda bo strasznie mi sie podoba.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuje za komentarze i głosy!!!!!!!!!
    jajca prezentują się naprawdę fajnie, to moja jedyna dekoracja-no mam jeszcze zająca od Al (czarnego!)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł, szczególnie, że większość z nasz dużą ilością miejsca nie grzeszy :-)

    OdpowiedzUsuń