środa, 20 marca 2013

Wygrałam i to nie raz

Po pierwsze  - dziękuję za każdy oddany głos na mój blog, jak słusznie zauważyła Ania z Mojego Zielonego Wzgórza - ja już wygrałam. Nie wiem jak działają takie konkursy, ale nie ważne - wiem, że te 1000 obserwatorów i dziesiątki komentarzy pod postami to moja wygrana :]. Dziękuję.

Po drugie - wygrałam u Scraperki, w konkursie ogłoszonym na Jej blogu , nagrody fundował sklep  Kapibara. Wygrałam bon, który tak oto pięknie zrealizowałam :p


Od razu chciałam golasy, bo marzyło mi się monidło :p


Są fantastyczni prawda :p . A powyżej my prawdziwi - jest podobieństwo ? hahah
Młody cały dzień chichocze przez te cycuszki, a ja się uśmiecham , bo mój M. naprawdę zapuścił taką brodę hahaha.
Uwielbiam ich i ciągle wędrują po domu- chcę ich mieć ciągle na oku :p

Aniu, Kapibaro- DZIĘKUJĘ

p.s. taca jest cudnie wykończona, to trzy warstwy jakby prasowanej sklejki ? i idealnie ostry laminat z portretem ( początkowo sądziłam,że to metalowa taca). No po prostu cudnie wykonane i genialnie zaprojektowane. Już marzę o kubasku z golasami :p

An



37 komentarzy:

  1. Ale masz fajnie! ja tez marzę o tej tacy, powiesiłabym ja obok portretu ślubnego moich dziadków i miałabym komplet ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co nie :p ja mam tylko zdjątko małe dziadków,ale kusi mnie powiększyć i do galeryji dołączyć :p

      Usuń
  2. aaaaaaaaaaa! Anitko wiedziałam:) no wiedziałam, że wybierzesz tą tacę:))) cudna jest!
    ślicznie i wiesz co? no podobieństwo jak nic:) przyznaj się kiedy pozowaliście pod ten obrazek? ;)
    zazdroszczę Tobie tej tacy strasznie i raz jeszcze gratuluję i odwiedzalności i obserwujących i komentarzy i wygranej:))) a co - wszystkiego gratuluję!
    ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to JA dziękuję :p

      aaa no byliśmy pierwowzorem hahaha, ale ciiii (tyko ja mam cycuszki większe ) hahahaa

      Usuń
    2. hahahaha dobre! teraz mnie zabiłaś;)

      Usuń
  3. Taca jest wspaniała :) Golaski są doprawdy podobni do Was :):):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś miałam ciemne włosy to nawet bardziej byłam podobna niż teraz blondyna, ale mężulo ho,ho :p

      Usuń
  4. Anitko, golasy wymiatają!!!!!!!!!!!
    No i bardzo do Was z ... twarzy oczywiście ;) podobni!!!:))))))))))))
    Konkursy, konkursami, a Ty już jesteś Debeściara!
    Z taką liczbą obserwatorów to partię polityczną można zakładać!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne golaski a i Wy pięknie wyglądacie:) do lampy wzdycham:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wybór! Taca jest czaderska! Uwielbiam takie zgrywuśne przedmioty.
    Serdecznie pozdrawiam
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hihihihihihihihii są boscy !!!!! Zupełnie jak Wy - podobieństwo uderzające :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, piękna! Mam kartkę z tym samym motywem golasów na niebieskim tle, żaluje ze nie ma tej wersji w kubaskach (mamy zielony kubek, bo ja i S. czarnowlosi ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje , a na tacę mam chęć , bo golaski cudne są ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne to to!! i kolokrki genialne!! sama bym takie cos z checia przygarnela :D

    OdpowiedzUsuń
  11. :)) Nie dziwne, że taca wędruje razem z Tobą po domku, jest świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak patrzę na tych golasow buzia sama się uśmiecha
    Nie dziwię duże że chcesz ich mieć ciągle na oku :D

    Ps jeśli lubicie gry planszowe zapraszam na wiosenne giveaway u mnie, szczęścia nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiekne wykonanie, nie mogę sie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anitko, po raz kolejny gratuluję wygranej u Ani :) wspaniale wybrałaś golasków :) hihi :) tacy są że tylko chichotać się chce jak się ich widzi :) ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anita - wiedziałam, że wybierzesz GOLASY - ja zagłosowałam Kochana, bo szczęśliwie moge na wszystkie swoje ulubione ten jeden "klik" oddać ;)
    Ale prawdą jest to co piszesz. Bez naszych obserwatorów i komentatorów nie byłoby tej energii! Ściskam. Oba monidła cud miód ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję raz jeszcze, cieszę się że taca tak wspaniale trafiła!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak, decydowanie my już wygrałyśmy!!!

    A te golasy hihihi REWELKA! :) A jak patrzena to Wasze zdjęcie to mam ochotę oddać się Wam do adopcji hehe :))) Cudowna jesteś babo! :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Aniu mam już kilka adopcji internetowych na koncie :p , ale i dla Ciebie się znajdzie kącik :p

      Usuń
  18. cudowne Golasy Wy też ślicznie wyglądacie ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna tacka! Uwielbiam takie dowcipne, z przymruzeniem oka gadzety :)

    www.sevenwishes.eu

    OdpowiedzUsuń
  20. taca świetnie się wpasowała, bardzo mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. widze podobienstwo...heheh:)fajne kolory i faktycznie wyglada jak metalowa!
    pozdrawiam cieplutko,
    tysia

    OdpowiedzUsuń
  22. ...ale super ,no rewelacja:)i nie dziwię się że -cycuszki- wzbudzają tyle komicznych emocji u Młodego:):)w erze tego całego plastyku to arcydzieło:):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. podobieństwo uderzające :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pozazdrościć wygranej :) świetna ta tacka :) no i kubek do kompletu koniecznie musisz dokupić !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. łał faktycznie cudne te golaski :) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam te prace od kiedy tylko je zobaczyłam, więc gratuluję tacy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja myslałam że to muffiny ;)))) świetna taca - gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojejku jaka przesliczna taca ! Tez taka chce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przesliczny prezent, a jak pięknie się eksponuje u ciebie :)Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealna tacka :) Ale Wasz pomysł na zdjęcie też mi się ogromnie podoba! Super jest :)

    OdpowiedzUsuń