piątek, 5 kwietnia 2013

Małe zakupy

Jestem i choć dzieje się twórczo niewiele, to ogólnie dzieje się, oj dzieje. Myślami jestem przy inspiracjach komunijnych  (mam nadzieję, że w maju będzie przynajmniej lekko wiosennie!).
Mam sporo do pokazania, ale dzisiaj tylko uzupełnienie TEGO  łazienkowego tematu.

Dotarł metalowy kosz z ASPROD :


Cena przystępna, bodajże 39zł plus wysyłka, niestety za duży do mojej łazienki i wylądował w kuchni. Jest cudny- jak z ulicy Sezamkowej :p

No i balia - kontynuacja tematu rugowania plastiku z domu :


Wygląda jak wakacyjna łazienka  w komplecie z tym stołkiem od Al :p

W międzyczasie doszedł fajny druciany kosz - na papier toaletowy, no i metalowa konewka na szczotkę do WC. Al chyba Wam daruję foto :p

No to do napisania. Może komunijnie coś zaserwuję :]

An

20 komentarzy:

  1. Anitko pięknie no! :) kosz jest genialny i podobne widziałam w ikei:)
    a tego stołka to zazdroszczę strasznie... może kiedyś i mnie się uda taki zdobyć, Al znajdzie chwilę i zmajstruje coś dla scraperki;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobny tak,ale one chyba mają górę szersza a dół węższy. U mnie by się nie zmieścił, zresztą ten też nie wchodzi :p

      Usuń
  2. A ja chce zobaczyc reszte zakupow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stołeczek Al Ci zrobiła bezbłędny, serio! :) balia bardzo bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja. Urządzasz mój dom?:)Cudo cudo cudo, jestem spragniona więcej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kosz i balia pokazuj wszystko , ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chetnie obejrze reszte fotek :)
    super zakupy !nawet kosz moze byc cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anitko zakupy cudne. Stołek razem z balią wyglądają cudownie och jak mnie się marzy taka cudna balia. Chętnie obejrzałabym resztę fotek, bo to na pewno same cudeńka są. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodatki świetnie zmieniają wnętrze ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. A pokażesz całą łazienkę? kurde tak mało jest zdjęć fajnych łazienek, albo ja mam pecha i nigdy nie mogę trafić ;P ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyny moja łazienka to wstyd nie powód do dumy. Nie dość,że mała i w bloku to w dodatku nigdy nie przeszła porządnego remontu- wspieram się tylko dodatkami ,które mrówczo gromadzę do tej wymarzonej(również małej i również w bloku),ale może się chociaż doczekam podłogi w biało -czarną szachownicę.
    Okej, wykombinuję jakieś foto koszem ( o maj gat :p) i mam kilka staroci do pokazania -ale spodziewajcie się raczej "sesji" mocno naciągającej moje mieszkaniowe fakty :p

    OdpowiedzUsuń
  11. dodatki super !!! czekam na resztę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale stołek od Al wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kosz genialny!! a siedzi w środku Oskar Zrzęda...?
    no i stołek z chęcią bym u siebie postawiła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój Małżonek to Oskar :p wielką wagę przywiązuje do segregacji :p terroryzuje rodzinę co do składu śmieci :p

      Usuń
  14. Taka balia - świetna rzecz. Trzeba sobie załatwić ;)
    Pozdrawiam,
    Absynt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, ja bym jedna balkonowa (na kwiaty) tez pragnęła :p

      Usuń
  15. taboret od Al jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wlasnie szukam balii do lazienki, bo chce jej uzywac zamiast plastikowej miski do prania. Ta plastikowa miska plus oczywiscie stojak na pranie to jedyny plastik w mym domu (elektroniki i pojemnikow hermetycznych gleboko schowanych w szafkach kuchennych nie licze). Podobnie jak Ty, eliminowalam plastik z domu :)

    www.sevenwishes.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo nie lubię , nie estetyczne i paskudztwo. Całkowicie wyeliminować się nie da, ale im mniej tym lepiej

      Usuń